Ježev blog

petak, 04.07.2008.

Moja velika mama kaže ....Finice jedan nula nula

Izdržat će wink
Jezev blogTo je ona zločesta stepenica koju je moja velikaaaa mama sredila sa brašnom za palačinke zubo


Mama gdje je 100-ti post ????


Još samo malo Finice budi strpljivazubo
Samo malo ..samo malo a već je prošlo punoooo danaaa
ffufufu ..Frulićććć pita koje sutraaaaa fufu što da joj kažem
samo malo nut

Jezev blog


Jezev blog
Mamaaa idem ja po taj jedan nula nula posttt ...odmah se vraćam ...fufufu gume se .. malo boje ...ma nećuuuu
vam ja ništa sa bodljicamaaaaaa



Jezev blog

Fufuf izdržat će moju težinu zubo fijuuuuuuu Idem po Glinka ....



Grfififigrffufuffuuu tu sam ..sakrio sam se Finici kada sam odlazio
malo smo se svađali ..
ma nešto bez veze ...grffufufgrffuuf .....fufuf ljubav



Jezev blog

To sam ja Glinko spremili su me i dotjerali ...grfufufuf -
Zar nisam pravi dečko grfffifiifif ..Rekao sam velikoj mami da me može doći posjetiti kada god poželi i da ne bude tužna ..grfufufufugrffufufu ..ja ne volim kada je netko tužan...fufufgrffuuu



Fufu Glinko se sakriooo ..preselio se od nas prije par dana .
Moja velika mama bila je žalosna ali je rekla Glinko će biti sretan jer ima prekrasan vrt Fufu Glinku su napravili tri skloništa...a on je odlučio sam ..pa je za svaki slučaj napravio još jednosklonište...Fufufuuf....On sada ima mamu tatu i velikog brata ...


Glinkooooo fufufu uvjek zijevspava ...
idem pitat njegovu mamu kada se budi .


Jezev blog
Fu fu a kako mu se mama zove .... ma naći ću je ja ...znam da ima
velikuuu žensku nogu i fine šlape fino
ma opet je netko prolijevao vodu iz oblaka ..
.treba zvati instalerosa ..fu fu ma tako mu he ime


Jezev blog
fufufu koja pipelicaaaaaaa fufufu
Velika mama nogicaaa gdje je Glinko ?


Glinko je u vtu i budi se kasno navečer evo pogledaj njegov vrt

Jezev blog
fufufu sve je puno zelene bojeee ..... idem ja sada kući velikoj mami
trebam joj pomoći jedan nula nula post

Dobro Finice i pozdravi mamu !!!!





Fufu aaaaaa

I tako je Finica došla kući , i odjurila u svoj vrt i stalnooooo me je zvala
ja sam radila zadnje pripreme za 100-ti post

Mamaaaaa Finica traži jaaaagoodiceee


Jezev blog
Fufuufuf jagodice fufuffu



Jezev blog
fu fuuf ma niti jedna fuuuuuuu


Jezev blogMamaaaa da li ti vidiš boljeeee
wink
Finice ...noćas smo bile u šetnji do jutra
ne vidim ni sebe a kamo li tvoje jagodice


Finica će te odvesti kući ...mamaaa ti me prati
i pazi na stepenicu ....da ne padneš

Jezev blog


Jezev blog
Mamaaaa a vidiš li ovu stepenicuuuu
Finice ipak malo vidim cerek


Jezev blog
Barvo Finice kako ti je sada aaaa...
Moja mamaaaaa je prava majstoricathumbup


Čekali ste nas fufuufuf ja to znam , ali moja velikaaa mama
noću šeće sa mnom, rano ujutro zalijeva cvjetiće i onda fijuuuu
odjuri na posao do kasno popodne , a ja idem nanati i lijepo odmaram .

Finica priča o svojoj pravoj mami

Bila sam jako mala kada me
moja prava mama
ostavila ispred jednih vrata
Imala sam ja i sestrice i braću ali više ih se ne sjećam .

Ljudi su otkrili moju pravu mamu
i ona je odlučila sve nas preseliti
na sigurno mjesto gdje ćemo imati mir.

Danas znam, moja prava mama
brinula je o svima nama i nikad nas ne bi
ostavila da nisu otkrili naš mali kutak
gdje smo mi maleni čekali
da se ona vrati i nahrani nas .

Bilo je ljeto i velike vrućine ..svaku noć su ljudi galamili.
Moja prava mama bila je jako zabrinuta
i odlučila je pronaći mirniji kutak za nas .

Ne znam što se točno dešavalo tog petka,
samo znam da me je uzela i donijela do jednih vrata
i ostavila na tepihu , ostala sam sama i
čekala sam je cijelo jutro ,
bila sam preplašena , umorna i žedna
na kraju sam zaspala .

Probudili su me koraci koji su se približavali ,
…ne nije to bila moja prava mama.
Sklupčala sam se u smotuljak.
i mislila sam kada se ponovo odmotam
iz svog klupka prvo što ću ugledati...svoju pravu mamuuuu

Odjednom me je nešto veeeelikoo podiglo sa poda
i ja sam se sva stresla i jako uplašila …
frktala sam i zvala svoju pravu mamu ,ali ona me nije čula.

To nešto .....velikooo unijelo me je u kuću
i nešto mi je čudno frktalaaaaa.
Nisam razumjela ništa.....

To nešto velikooooo.......
pružilo mi je svoj dlan i ja sam
se tu smjestila ......dobila sam
njam njam .. i popapala komadić jabuke
Fu fu fu umorila sam se i zaspala
na velikim nogammmaaa
fu f fuu .





Evo dragi moji
Ja sam pronašla Finicu i postala njezina
velikaaaa mamaaaa ....mama broj dvaaaa

Finica vam je donekle ispričala kako je to bilo prvi dan
kada sam se vraćala s posla i zatekla smotuljak ispred vrata .
Puno toga smo zajedno prošle , nisam je željela vratiti u prirodu jer ne bi
preživjela bila je još slijepa.
Kako to biva u životu ,
ljudi su ili dobri ili zli ...sredine nema u ovoj priči.
Odlučila sam pomoći malom ježiću dok ne ojača
i razmišljala sam da je s vremenom pustim u prirodu.

Problema je bilo od samog početka ,ali nisam željela razmišljati
o onom što me čeka …
znala sam da će ionako doći ..pa ću to rješavati u hodu..
Naši odlasci na posao u vrećici ..
.strah da nas ne otkriju na poslu.
Trebalo je čekati svaki sat i pol da se ježić
nahrani počisti i opet čekati buđenje.

Ljeto je bilo i nesnosne vrućine i trebalo je zaštititi
to malo stvorenje na sve moguće načine.



S posla smo odlazili zadnji kada svi odu,
normalno da nas ne vide i ne otkriju.
Trebalo je usput otići i u kupovinu
a u međuvremenu je
ustanovljeno da je mali ježić curica i dobila je ime Finica.

Finica je bila jako znatiželjna sve je željela prošnjufati i svuda odšetati .
Nije se bojala ljudi a ni svih zvukova koji su je tada okruživali .
Ljeto je prošlo i došla je nazovimo zima
koja kod nas inače dolazi puno kasnije .
Rekla bih produženo bablje ljeto kada turisti polako odlaze,
ali dolaze stariji -mirniji i kulturniji svijet .

Da... Finica je išla samnom na posao dva i pol mjeseca ..
na kraju sam priznala šefu da sam je svaki dan ranije nosila na posao
jer je morala jesti svakih sat i pol.
Nije se ljutio jer ima kćer koja jako voli životinjice.

No došlo je vrijeme da Finica ostane kod kuće
kada je bila stara tri mjeseca ..porasla je i duže spavala.

Navikli smo se na nju a i ona na nas …
uvijek smo je znali dočekati kada se probudi...istim lijepim riječima.
Kuckala bih po tanjuriću i kada bi došla podigla bih je na
svoje ruke i pričala polako rastežući svaku riječ ..
izvirila bi svoju njuškicu znatiželjno i kada bi se promeškoljila
znala sam da želi obaviti svoju nuždicu.
Papala je u početku whiskas - junior. ..
Par puta ga nije bilo u gradu
i bilo smo na čudu …prodavačice su nas već poznavale i
znale su nam otvoriti dućan i dati nam posljednju zalihu.

Zima je došla i Finica je spavala sve duže i duže.
Budila se kasno noću i znala je dovući
svoj tanjurić njuškicom do mog kreveta.

Istina punih osam mjeseci nisam spavala normalno
jer sam se budila noću. ...bila sam kao automat
ma pravi robot koji je skakao na svaki šum ...
izoštrila sam sluh ...pa indijanci
bi me sigurno primili u svoje plemezubo

Nisam osjećala umorlaze
sve do onog trenutka kada me je uhvatila malo jača prehlada.
Onda sam spavala u komadu kao moja ježica.zijev

Ovo je 100 post i iza njega će krenuti priča
o Finici unazad 3 godine usput ćemo pričati i o svemu
onom što se trenutno dešava kod nas u našoj maloj, vedroj obitelji.

Na puno pitanja mogu odgovoriti danas...prije ..pa prije
nisam znala ...ustvari ništa .

Da li se jež može pripitomiti…
kakve osjećaje ima .
da li je tužna ..vesela ..
možda ponekad i malo nestašna …
znaju li ježevi biti ljubomorni …
da li plaču
kako podnose bol ..
da li nas vole …
puno pitanja koji traže odgovor ..zar ne ?!!

O tome će vam pričati Finica …

A ja ću vam pričati svoju priču o njoj.

Hvala vam što nas posjećujete
i znajte Finica je mala, ali ima veliko srce.
Pitoma je, voli djecu ,voli glazbu.

Ne voli ljude koji viču …svakom priđe ali osjeti
jako dobro da li je
čovjek dobar ili zločest
e tada se jednostavno sakrije ...do sada nije pogriješila.

Puno toga se da naučiti od malih životinjica samo treba
strpljivo isčitavati sve njihove zvukove i odgovori
stižu jako brzo ..na nama je da izoštrimo i ona
čula koja godinama spavaju .




Mnogi susreti koje prikriva noć dok strpljivo čekam
odgovore na neki svoj post ..
to isčekivanje i strepnja da li će biti dobro ...
pospani posjeti mojim dragim virtualnim prijateljima
kada neko slovo i samo naopačke stoji ..
tako mi je lijepo bilo od 21,02.2008.
kada je iskrsnuo Ježev blog ...
do prvih uzbuđenja kada smo završili na naslovnici ..
.radovala sam se zajedno sa svojom mezimicom ...Finicom
koja odgovore daje ne samo svojim nosićem već i veselim okicama .

Evo i filmića zbog Finice moje velike maze glazba koja prati njezino
lagano geganje govori na najbolji način o našem prijateljstvu
Amigos Para Siempre ..prijatelji zauvijek

Pusa velika od vaše Finice & Bodljice



Fufufufufu ..vidiš kako ja sama znam doći kući wave


Return Home



- 14:12 - Komentari (50) - Isprintaj - #