Ježev blog

ponedjeljak, 12.05.2008.

Velika mama je bila vrijedna :-))))

Jezev blog

Fu fuuuuuuu morala sam malo pomoći svojoj mamiiiiii ona je nešto radila ali ja ne znam što je to ..izvadila je bušilicu donjela kamenčiće s mora i neku dugačku bijelu glistu ...koju su gricnule neke zjevalice i cak cak i bilo je puno glista .Imala je i sijalicu koja nije na struju ...fu fu sijalica na vatru.Sve je to moja velikaaa mamaaa poslagala i rekla :

Finica to je svijeća


Fu fu fu svijeća na struju .nikad čula ??!!!!

E onda je velikaaa mamaaa rekla ono što ne volim belj

Finica dosta za večeras mirisanja ....
ajmo izlazi iz te tegle sve češ mi zgnječitiiiiii


Mammmmaaaa što je to zgnječitiiiiii ??

Finice sutra ću ti sve objesniti idemo nanati


Mama kaže da ...sam ja njezi lijepi cvijetić ..da mirišim kao cvijetić ..osim kada napravim fu fuuuu (kakeee) onda kaže

F i n i c a što si to radila


Fu fu fuuuu ja se onda sakrijem iz košare ..
pa i meni nekad pobjegnebelj

Ne smijem zaboraviti pitati mamu što je to zgnječiti


I tako je Finica otišla nanati još je par puta ponovila mamaaa ...zgnječitiiii
Finica ko Finica misli da je to neka klopica ..no, sutra ću joj objasniti što to znači.



Evo danas sam odlučila dok moja pametnica i fufulica fu fu fu spava napravim jedan makrame.
Davno je to bilo kada sam napravila par makramea , ali s godinama na to
sam jednostavno zaboravila .
Što mi bi danas ne znam ali bilo je tu malo bijelog konopa , pa si mislim ajde da pokušam .
Neću vas puno zamarati s pričom ...pogledajte sličice kako je sve to bilo.


Jezev blog
To je inače malen kamenčić ..da vas ne zavara sličica


Jezev blog
a ovo je velika bušilica i taj mali kamenčić

Jezev blog
izbušila sam rupice na kamenčićima , ali vrlo pažljivo da ne pukne


Jezev blog
e ovo je za kraj bušenja ...šest rupica ..što kažete nut

Jezev blog
wink Finica kaže da su to bijele gliste


Jezev blog
evo onda spojimo kamenčić i veliku bijelu glistu

Jezev blog
ma vidi tu je negdje i moja ručica wink

Jezev blog

Jezev blog

Jezev blog

Omotamo oko teglice



Jezev blog
fu fu što bi rekla Finica šest bijelih glista


Jezev blog
i tako lijepo do kraja



Evo kraj priče ...treba samo malo mašte i puno ljubavi .
Danas sam svoju ljubav poklonila mojem lijepom cvijeću
dok su me u dvorištu zabavljale ptice, Finica je spavala i
sada jedva čekam da se probudi i da vidim što ona misli
a to ću vam već otkriti u nekom drugom postu ...

- 23:58 - Komentari (27) - Isprintaj - #