nešto posebno...jewel

08.08.2006., utorak

DaNCE daNCe DAncE

razmišljala sam da se upišem na tečaj plesa s frendicom i sestrom pa su me ove sličice opet podsjetile na to...


MySpace Layouts


MySpace Layouts



MySpace Layouts



MySpace Layouts



mislim da bi to nama bolje išlo..zar ne mare?...smijeh


StrAvsTveni POgledI

MySpace Layouts


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


- 02:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

  kolovoz, 2006  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Linkovi

Blog.hr MySpace Layouts




myspace layout



Blogovi koji su mi zapeli za oko....

moja BEST FRENDICA
moja sisterica

MORAM REĆI I KOJU O SVOJOJ FRENDIC
I....zove se marija, maturantice smo, družimo se, izlazimo van, pijemo kavice, pomaže mi u lovu na dečke (jer je ona sretno zaljubljena), i zajedno odbrojavamo dane do maturalca....

MOJA SESTRICA...jako smo si dobre iako se znamo posvađat...zna me živcirat ali mlađa je pa joj oprostim...:)

MOJ DEČKO...nemam ga!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

myspace layout


Myspace Free Website Layouts

I made this with help from MyWebsiteLayouts.com, Look at these other Layouts!