....Fuck you!...

četvrtak, 16.03.2006.

ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjj.........

buuuuhuuuu za mene................ma ovaj da.....Evo jedna prigodna verzija.....kad ih svi vec izbacuju vani.....

4.Tresi-Mesi

Son makaron son leo
kako si me samo pleo
noć je pala a ja mala
pitam se; bil ti dala?
čibu čabi abu dabi
sad me primi, sad me nabi

tačke, tiki, kikiriki
mjesec, zvijezde i moj Miki
gumi gumi, ringe raja
tu smo sami a la playa
cvrčak cvrči šuma mrči
sad me primi, sad me p*či

tresi mesi, klin se klina
lete avioni, gori borovina
ciju, cika, ti se pripa
ludilo ili ptičja gripa?
oh, kakva je to divota
dok me motaš oko plota

Saksija-Galaksija
hehehhe


aaaaaaa.....ima jošššššš......
OVAKO CE NAS PREDSTAVIT.....to ono za ulazak u EU.....heheh
my high heel

where the grass doesn't grow
my high heel just stood so
come, come, hop, hop
come on my chicken

tic tac, round half three
you'll pinch me where they can't see
i know well the ones like you
devils are your godfathers

ring, ring, you'll ask for my number
knock, knock, go knocking to another
girlie girlie, go wear little socks
because grass still hasn't grown
where my high heel stood upon

ojdada ojdada, ojda da daj
ojdada ojdada, ojda da daj
my, my heel

ssss sex
tic tac, round half three
you'll pinch me where they can't see
golden ring, thin moustache
i know well the ones like you

ring, ring, you'll ask for my number
scram, scram, go knocking to another
girlie girlie, go wear little socks
because grass still hasn't grown
where my high heel stood upon

ojdada ojdada, ojda da daj
ojdada ojdada, ojda da daj
my, my heel
............
ma nije bitno....da......
ja cu moć dojdti u rojc u subotu, samo da kažem.....moram ovdje, je KVINICI nešto šteka....pa neznam dal je primila komentar....da.....bila je Ina na roditeljskom......ja nisam najebala.....prvi put da je tako.....meni super.....ide neko danas do grada???????nek se javiiiiiiii..........meni je tapija.....ae


E DA DA POZZZZDRAFFFFIM:

Ana.....ljube moja.....eeeeImage Hosted by ImageShack.us
Plavša iz Rocka ;)Image Hosted by ImageShack.us
mela Image Hosted by ImageShack.us
3.kat Image Hosted by ImageShack.us
SoTOnIStICa (mA sTVarNo)!!!Image Hosted by ImageShack.us
Bešoooo AlKOsImage Hosted by ImageShack.us
StEfaNImage Hosted by ImageShack.us
Te(J)A de MAteJaImage Hosted by ImageShack.us



- 13:25 - Komentari (28) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA?!