....Fuck you!...

nedjelja, 05.02.2006.

EJ...(dodala sam slike, samo par, al' i to je dobro...)

IZVJEŠTAJ!!!!! ;)))



ja sam malo sredila ovo........morala sam napisat novi post.....nisam dugooo.....e da bile smo ja i ŠOŠA na koncertu(ako se to tako može nazvat)... i bili su tamo Punkijer, Sale, i
Bešoooo,... !

u jebote, ova looda, se razbacala ko vjetar.....un po di qui un po di la.....ma looooda jeee...u biti, mi smo krenule bez pijače...doslovno bez ičeg.....a pijače nam na kraju uopće nije ni falilo(ma možda i je malo....).....pa si vi procijenite kako je bilo.....trebali ste doć.....uglavnom bila je spika.....e poslije ću da vam slike ostavim....

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




- 23:33 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA?!