....Fuck you!...

nedjelja, 29.01.2006.

EJ.....ke ima????

e....info for ŠOŠA UNIQUE.....................

rekla mi keva.........uglavnom da, pričala sam sa njom i tatom.....i rekli su da bi punkići mogl sleepat kod mene in da HAUZZZ, naravno ako ne budu pravili sranja i previše se derali.....jer onda lete van.......a uglavnom, mogu...........još ih trebam naštekat da idem na Zlotvor u Rojc, jer inače niš od sveg tog......pretpostavljam da malo prije kad sam te zvala, il' si se sa kevom svađala, il ti se nije dalo javit.........ma sve ćemo se mi dogovorit pa nije bed...........znaš kako nasm je bila finta van.......išle smo đir do Porta(tamo kod kružnog), pa opet pehe do Stoje u ''Rene'' pa tako.....išle se nać sa frendicama koje nismo vidile pun klinac(ošle u srednju) pa smo se za...avale.....itd....baš sam happy sad.....mislim ne previše, al' bolje nego prije.......dat ću ti sutra vodič za lektiru da izvučeš bar nešto.....ako niš drugo........


ŠOŠA2:
pa jel' se ti misliš javit.....daj napiši novi post pada ti gledanost!.......ša je sa onim frajerom? ;)
inače kako ljubav?....2pac? si se čula napokon sa njim????sredite mi nekako FIZIKU da ne dobijem gajbicu.....u da bar dobijem gajbicu..........PIVE!!!!!!!!!!!!! hahAHHAHAHAHH

ae........



PS:e sad slušam System of a down......tapjarim.....mislim, znam da vas ovo nezanima.......al' eto......ostala sam bez tema za pisat......E, DA!!

ŠTA JE BOLJE REZATI, BEBU ILI KRUH???
-BEBU, ONA SE NE MRVI!!!!! ;))))) hAhHAhahahAHaH


Ae, ljudi nadam se da ste lepo proveli vikend, da je bila spika....jer sutra je škola!!!!!!!!!!!
ma da sad sam i sebe podsjetila.....u jebem ti kako sam glupa......au....p...u!!!

- 20:43 - Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA?!