....Fuck you!...

utorak, 24.01.2006.

ma ša mi je ovo trebalo.....?

e da.... jutros sam jela sjemenke.....one bijele.....i bila je kod mene doma Suzi susjeda....i pridruži mi se....jedna i druga ono sick....glave pucaju (sa nama i zidovi).....i ona odjednom izvali:
ZNAŠ KOJA PIŠADA!!!!!!?......e ja nisam mogla.......jedva sam progutala izgriženu sjemenku........i počela se davit.....jebote bila sam ljubčibasta.....ja rikla......


ŠOŠA:još neznam za zlotvore......obzirom da je prošla niti minuta od prvog postas danas al' nazvat ću te oko 8.....daj budi budna......juče si krmila pa te nisam htjela budit! ideš sutra u školu?!

NSEREŠ:ko je frajer......ma znam ja te spike.....mogu se ja kladit da to pišeš samo da biš makla pozornost sa sebe....na sebe i nekog drugog(bezveze)ovaj put......ma loše glumiš....nisi ti Eva Begović!!

JUST: vrati traume na scenu.....loša siiiiiiii.............. bu............. pokopaj se....ja ću ti se popišat na svježu, rahlu tek pobacanu zemlju.....



PUSA......AK47

- 17:24 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

OPIS BLOGA?!