< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaR?i oN/oFF
design by: laura_green_day_fan

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com
--->GLASUJTE ZA
MOJ BLOG<---

(nije valjda tako teško....
..hehe..)



potpiši se u moju
knjigu gostiju...=)


malo promjene... =)
glazba koja sad svira na
mom blogu je:::::::::::::::
Good Charlotte
--> The River<--
Free Music

Free Music



Free Music


x...khm..my favourite links...x
Blog.hr
Green Day.com
Green Day.net
the green day authority

x..LiNKoVi.x
x..VaLeNtiNa..x
x..TaNja..x
TaNja & NaTaLi
x..NaTaLi..x
x..TiHaNa..x
x..KriStiNa..x
x..KaTaRiNa..x
x..PaoLa..x
x..IvA-mRuKwa..x
x..MaRtiNa..x



x...cHaT...x









Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Click here to get avatars like this!
Cool Myspace Stuff

Image Hosted by ImageShack.us


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars

Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Blog images

Blog images



Images for your blog

Images for your blog



MySpace images

MySpace images



MySpace images

MySpace images



MySpace

MySpace



Images for your blog

Images for your blog



Friendster

Friendster



Friendster

Friendster



Customize your blog

Customize your blog



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Friendster

Friendster



MySpace

MySpace



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace



Friendster images

Friendster images



myspace layout

myspace layout



MySpace Layouts

MySpace Layouts



layout for myspace

layout for myspace



MySpace images

MySpace images



layout for myspace

layout for myspace



blog layouts

blog layouts



image hosting file

image hosting file



MySpace

MySpace



MySpace Layouts

MySpace Layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


green day:::::

BILLIE JOE ARMSTRONG:
Image Hosted by ImageShack.us

datum rođenja:17.2.1972.
gitarist i pjevač green day-a
ima ženu Adrienne i 2 sina-Joseph Marciano i Jacob Danger

MIKE DIRNT:
Image Hosted by ImageShack.us

pravo ime:Michael Pritchard
datum rođenja:4.5.1972.
basist green day-a
ima kćer-Estelle Desiree

TRE COOL:
Image Hosted by ImageShack.us

pravo ime:Frank Edwin Wright III
datum rođenja:9.12.1972.
bubnjar green day-a
ima kćer-Ramona


x...AbOuT Me...x

ime:Laura
prezime:ehh..ne znam..lud
nadimak:LauRyCha....
datum rođenja:28.09.1993.
god:14
grad: Rijeka
razred:8.b
škola:OŠ''Zamet''
slušam:
-->GREEN DAY
-->Blink 182
-->Avril Lavigne
-->RHCP
-->Good Charlotte
-->The Ramones
-->Fall Out Boy
-->Nirvana
-->KoRn
.............
naj-pjesme: Working Class Hero,Jesus Of Suburbia,Wake Me Up When September Ends,King For A Day,Good Riddance(Time Of Your Life)......itd...ma sveeee od Green Day-a su mi naaaaajbolje...
volim:
EMO BOYS
Green Day!!!!!!!!cerek
Billie-a Joe-a......!!!!!!
čokoladu...njami
anarhiju
punk
frendove
internet
svoj blog
my family
svoju sobu
svoje pse--> 2 maltezera
.....& other shit
ne volim(mrzim):burninmad
školu i sve što je vezano uz tu ludnicu..hihihiburninmadheadbangmadpuknucu
kišumad
umišljene ljude.....
i hate adrienne armstrong...
....&other shitblabla
naj-boja: crna...!!! crvena,bijela....itd...!
naj-hrana&piće: čokolada..hehe...i coca-cola
moja najveća želja: otići na koncert od green day-a,upoznat ih,i da mi billie joe na koncertu da ruku,kao šta daje fanovima u prvom redu....ahhhhh....i još svašta..a-ha...nitko ne zna šta je moja najveća želja...=)
....itd....





Created by Crazyprofile.com



Web Counter
Get a Web Counter


What do you love? Click here to make your own.



Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars


Myspace Avatars

Image Hosted by ImageShack.us
hehe...=) sorry vale

nedjelja, 26.08.2007.

*..tHiS iS OuR LiVeS oN HoLiDaY..*



hello people….šta ima…haha…
prvo bih se htjela zahvalit svima na komentarima…al najviše jednoj curi koja mi je ostavila 30 komentara…meni je stvarno žao,ali ja ne mogu ostavljat komentare….
btw…nadam se da imate dobar vid(hehe) jer…..
IMAM NOVI DIZAJN….e pa ovo je zaista najbolji dizajn na mom blogu…nadam se da ću sljedeći put napravit puno bolji i ljepši..al ovaj je za sad najbolji….!!!….u nekom postu prije sam napisala da imam najbolji dizajn(onaj na kojem se billie joe drka)…al ovaj mi je stvarno super ispao…i 100 puta je bolji…iako se na onom billie joe drka…ehhhhh….

khm….da……sad da vam napišem šta mi je sve bilo u puli….ehhhh….
bilo je super…..ali ono najvažnije…::::
U PULI SAM VIDJELA NEKOG EMO DEČKA...JESUS,KAKO JE SLADAK...!!!
to je živa istina….full je sladak…..a ja sam ga vidjela full izbliza… baš je lijep…inače..neki emo dečki su ružni…al kad sam ja njega vidjela……ehhhh…nema riječi s kojima bih taj doživljaj mogla opisat….
ajmo dalje…hehe…khm…bila sam svaki dan na moru…!!! svaku večer vani….i još nešto:::
MY MOTHER MI JE KUPILA 2 BEDŽA OD GREEN DAY-a….bilo ih je full pun..samo šta su bili ugly..jesu stvarno…al ja imam najljepše…hehe..istina je…slikat ću ih jednom pa stavit da vidite..haha…a slikat ću onda sve koje imam…khm,da…bili smo još skoro svaku večer tamo negdje di ima onih autića šta se voze..ne znam kak da to napišem..hehe…ugl.mi smo se namjerno zabijali u druge ljude…itd..onda smo išli u nešto(ne znam kak se zove..ugl.to je ono u šta uđeš pa te trese il šta već..haha…mi išli s jedne na drugu stranu..ja skoro pala..i kako ima tamo kamera,i to ljudi vani gledaju,ja namjerno pokazala srednji prst…hihihihi…pa smo vidjeli neke talijane…išli oni tamo na nešto stravično..hehe..i uglavnom,pušili su travu.. sve se pušilo iz toga di su bili…al baš su travu pušili…i kako su bili napušeni..tako su se cijelo vrijeme derali…vrištali su gore nego male bebe..hehehe..
...ehhh..ne znam više šta napisat…ovo je bilo najzanimljivije…
inače…vratila sam se u prošlu nedjelju navečer

Image Hosted by ImageShack.us


neki dan sam bila u italiji..u trstu..išli mi u shopping…hehe…my mother mi kupila kapu converse all star…i cipele(kao balerinke)isto converse all star…full su sweet…i onda ova rekla da je to unaprijed poklon meni za rođendan….inače..meni je 28.9.rođendan…još 1.mjesec i 2 dana…joj jedva čekam..al kad je ona rekla da je to unaprijed poklon za rođ..ja popizdila…jer zna ona šta ja želim za rođendan…i još je rekla da ću dobit neku sitnicu…ja pitala da li može jedna sitnica od 150kn…hehe…i nadam se da ću dobit ono šta želim…inače ću popizdit…hehehehehehehe…LoL…khm,da…još je kupila onu nutellu od 1500grama…uffff…al ću se najest…hihihihi…itd…

ja sam sinoć ostala do 4h ujutro gledat tv…pa jesam li ja normalna..očito nisam…hehehe…ma ja svaki dan idem spavat nakon ponoći…jednostavno ili ne mogu ili mi se ne da ić spavat…hihihihi…

i još nešto…novi blog.hr je živo sranje…bilo je bolje prije…bar meni…ehhhh…meni se teško učitavaju usrani smajlići..xD..kak da to napišem...hehe,pa ih zato ni ne stavljam...i ostalo...a kad nešto napišem ili promijenim na blogu,ja to ne mogu vidjet...nego moram tek poslije nakon nekog vremena to ić vidjet...itd...neću dalje nabrajati...ugl.NOVI BLOG.HR JE VELIKO SRANJE.....hahahahaha....

Holiday

Say, hey!
Hear the sound of the falling rain
Coming down like an Armageddon flame (Hey!)
The shame
The ones who died without a name
Hear the dogs howling out of key
To a hymn called "Faith and Misery" (Hey!)
And bleed, the company lost the war today
I beg to dream and differ from the hollow lies
This is the dawning of the rest of our lives
On holiday
Hear the drum pounding out of time
Another protester has crossed the line (Hey!)
To find, the money's on the other side
Can I get another Amen? (Amen!)
There's a flag wrapped around a score of men (Hey!)
A gag, a plastic bag on a monument
I beg to dream and differ from the hollow lies
This is the dawning of the rest of our lives
On holiday

(Hey!)
(Say, hey!)

"The representative from California has the floor"

Sieg Heil to the president Gasman
Bombs away is your punishment
Pulverize the Eiffel towers
Who criticize your government
Bang bang goes the broken glass and
Kill all the fags that don't agree
Trials by fire, setting fire
Is not a way that's meant for me
Just cause, just cause, because we're outlaws yeah!
I beg to dream and differ from the hollow lies
This is the dawning of the rest of our lives
I beg to dream and differ from the hollow lies
This is the dawning of the rest of our lives

This is our lives on holiday


i tako to…hvala vam ako mi ostavite komentare…pa barem malo…
pusa svima………


|x..koMeNtiRaJ..x 37| x..PRiNtaJ..bAš Me bRiGa..x| #|

utorak, 14.08.2007.

x..green day in the simpsons movie & other shit...LoL...hihihihi....x

evo mene opet nakon nekih mjesec dana...hihihi...xD
pa šta je svega biloooo...ajmeeee..
ovo će bit dugi šareni post...haha..
a za početak jedna slikica...haha..cerek
Image Hosted by ImageShack.us

billie joe...cerek

green day in the simpsons movie:::

ja i valentina smo u četvrtak(9.8.) išle u kino gledat: ''The Simsons Movie''...film je bio ooooodličan..x)…prije kina smo se zajebavale po gradu…itd..
kao šta šta znate..green day su snimili pjesmu za taj film..na početku filma su se i oni pojavili…ja bila full happy a neki nam starac u kinu srao da nismo same..itd..seronja..svirali su tu pjesmu(a to kao bio njihov koncert)..kad su odsvirali tu pjesmu,billie joe je rekao da malo razgovaraju o okolišu,ovi iz springfielda su zašutili,pa ih počeli gađat..a neka tekućina(il šta već) im je uništavala njihov brod(šta već je)…to se počelo topit..mike je rekao da mu je bilo drago svirati s njima..onda su njih 3 uzeli violinu i počeli svirat…bilo tako tužno..ajmeee…ja htjela plakat(hahaha)..pa su pali u to jezero…itd….ehhh..onda je bila misa za njih…pa su je ona baba u crkvi svirala american idiot-->crkvenu verziju…bilo baš smiješno…a ostalo pogledajte sami jer je full smiješno(btw.bolja vam je original verzija,pa ko bude to išao gledat,nek gleda original..)…poslije smo se ja i vale još malo prošetale po gradu,pa išle kući,al smo nastavile svoju šetnju…išli tamo do kraja naše ulice,pa se zajebavale…itd.

btw.imate na kraju posta video ak želite pogledat početak simpsona:::

ehhhhhhhh…sad nešto novo,jučer je valentina bila kod mene…malo se zajebavale…ona meni pustila pjesmu od korn-a pa to slušale i smijale se jer onaj peder žmirić sluša korn…a ko zna zašto ona to ima na mobitelu…haha..kad ga voli..ma zezam se….svi ga mi mrzimo…hihihi..a i nisu ovi iz korn-a krivi šta ih on sluša….i još nešto…:VALENTINA JE NAPRAVILA BLOG…da-da…dobro ste pročitali… ja sam pomogla da ga napravi…a super je….zove se lostteddy.blog.hr
ehhh…obećala sam joj da ću ju malo izreklamirat….hehe..odite joj na blog…malo komentirajte…itd…smijeh


ČITAJ OVO OBAVEZNO!!!
vidim…vi meni ostavili 15 komentara…hvala,hvala….ljudi stvarno mi je žao…al ja vama ne mogu…neš mi ne valja i ne mogu uopće ostavljat komentare….al stvarno vam hvala…dead

još jedna novost…ja danas popodne idem u pulu…vratit ću s valjda u nedjelju..pa neću pisat novi post sve dok se ne vratim…al želim bar malo komentara cool
ehhh….a šta ću ja bez interneta…jesus,neki dan sam do 3ujutro visila na internetu..na chatu..ehhhhhhh,koja luđakinja..haha…..smijeh

Image Hosted by ImageShack.us



-->simpsoni-video-al ko zna kad će se učitat..hihihi<--

Ljudi,uživajte mi….
pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kiss

mahwavesmijehcerek

|x..koMeNtiRaJ..x 34| x..PRiNtaJ..bAš Me bRiGa..x| #|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.