< travanj, 2011  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2011 (6)
Ožujak 2011 (1)

Komentari On/Off

Opis bloga

Sjećate se dječjih encikopedija 1000 Zašto i 1000 Zato i sl. edicija u kojima se na zanimljiv i zabavan način predstavljaju spoznaje iz brojnih područja znanosti kao što je medicina, tehnologija, biologija i sl.
Kao dijete zaista sam uživao otkrivati zašto nam u uhu šumi kada na njega prislonimo školjku ili zašto nastaje duga?
Prije nekoliko dana nanovo sam otvorio jednu dječju enciklopediju i shvatio da i danas imam iz nje dosta toga za naučiti, a ovaj put to sam odlučio podijeliti i sa vama.

Linkovi

srijeda, 20.04.2011.

Životinje i suvremena znanost

Odlučio sam se u blogu pisati o zanimljivostima vezanim uz biljni i životinjski svijet, ali istražujući razne izvore naišao sam na podatak o miševima koji mogu svijetliti flourescentno zelenom bojom i zečevima koji svijetle pod infracrvenim svjetlom. Ove podatke moram spomenuti jer su me se jako dojmili, ali ne zato što su osobito zanimljivi, već zato što ukazuju na to da čovjek pod utjecajem znanstvene i tehnološke revolucije može izgubiti smisao za granice i poštivanje prirode. Nova tehnologija dala je ljudskoj vrsti brojne mogućnosti manipuliranja zakonima prirode, ali ova novootkrivena moć toliko je destruktivna da se znanstvenici s kompleksom Boga manipuliraju živim bićima...iz čiste zabave...
Gdje će nas to odvesti?



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.