< travanj, 2011  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2011 (6)
Ožujak 2011 (1)

Komentari On/Off

Opis bloga

Sjećate se dječjih encikopedija 1000 Zašto i 1000 Zato i sl. edicija u kojima se na zanimljiv i zabavan način predstavljaju spoznaje iz brojnih područja znanosti kao što je medicina, tehnologija, biologija i sl.
Kao dijete zaista sam uživao otkrivati zašto nam u uhu šumi kada na njega prislonimo školjku ili zašto nastaje duga?
Prije nekoliko dana nanovo sam otvorio jednu dječju enciklopediju i shvatio da i danas imam iz nje dosta toga za naučiti, a ovaj put to sam odlučio podijeliti i sa vama.

Linkovi

srijeda, 20.04.2011.

O mačkama


Kako posjedujem omanje carstvo životinja, želio sam saznati nešto o meni omiljenim domaćim mačkama. Kroz dugogodišnje iskustvo suživota s mačkama, upoznao sam njihovu prevrtljivost, snalažljivost i jedinstvenu narav, ali nisam znao da mačka koja skoči sa sedmog kata zgrade ima oko 30% manje šanse za preživljavanje od mačke koja skoči s trinaestog kata. Izgleda da maca koja skoči s veće visine ima više prilike na vrijeme shvatiti što se događa pa se i bolje pripremi za pad. Zanimljivo, ali neću testirati ovu zanimljivost na svojim ljubimicama...



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.