snovi drugih ljudi-Buahahaahahaa ha ha

srijeda, 22.11.2006.

Report

Alo ljudovcheki, kak ste kaj? Ja nisam super,al prolazi, bice bolje. Neda mi se ovak u postovima pricat o sebi, al nemam nikakvu zanimljivu pricu, pa...tek toliko da se ima sta i procitat ...bangUglavnom....
Nis novo kod mene..Ok u skoli, sad strajkaju pa je jos bolje, sa starcima sam ...ko i svi. S bendom mi je super, iako sam se proslu sub malo povise napila, i terorizirala neke clanove(presla sam svoje granice)al jebiga to se svakom moze desit. Pokusavam se sjetit barem jedne zanimljive stvari koja mi se desila u zadnjih tjedan dana, al nemrem.BLOCK...........bla,bla,bla,bla. Ja sam ustvari tolko dosadna i ne zanimljiva osoba. UZASH!!!! . Jebiga. Svejedno. Trunem. SE yaa. Do nekog boljeg posta. Peace

Teroriziranima: ne boj´te se. mah

Image Hosted by ImageShack.us


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.