26.03.2009.,
hellow..
Dugo nismo pisale post..spriječavala nas je škola koja se sad pomalo zahuktava..ono, svako malo ispiti, ispitivanja...ma dobro..uhvatila sam vremena za pisanje sada, kad sam boelsna tj. prehlađena..i to jakooo..Stručnjaci su rekli da imam jak bronhitis..uf..ali da ću do kraja tjedna potpuno ozdravit! Uvijek sam mislila da je "fora" bit bolestan i ne ić u školu..ono izležavat se i gledat svakakva sranja na TV-u..no sad kad ti se to napokon ostvari razočaraš se iz dna duše..još sad kad je lijepo vrijeme, a ti znaš da nema teorije da izađeš van na sviježi zrak sa prijateljicama..ono tračat, pričat gluposti, smišljat munjene pjesme..ovih su mi dana najbolji prijatelji bili čaj, toplomjer i moja zelena dekica..Jedino dobro je što ti mama i tata kupe što god poželiš i što shvatiš da su prijatelji najdragocijenije osobe na cijelom planetu..da je bez njih život nemoguć jer dio tebe je ostao usamljen..odnosno..cijeli dio..
uf..ovo je bilo dirljivo..ne mogu podnit više radnju gledanja u svijetlo da bih kihnula..dosadilo mi je to..želim u školu..zezat se..družit se s ljudima..a ne sa nekom hladnom stvarčicom koja ti izmjeri temperaturu..ne želim da mi doktori postanu prijatelji..[apčiha*]
Neću vas ljubiti da se ne bi zarazili, ali vam šaljem velike puse..
20:23 - Komentiraj ( 1 ) Print - On/Off