sve zbog jedne bubamare...XD
09.03.2009.,
ovo ce bit jedan kratki post

vako:
8.3.2009-nedjelja
ja i mara smo isle vani..
i isle "na nase mjesto" to je tamo kad se ide na plazu "oko brda"
pa uz obalu imaju neke stepenice koje skuzi samo onaj ko
zna za njih..
one su kraj svjetionika
tu je predivno
hridine izviru iz mora koje je isto tako predivno
pogled bas napola nije nes jer je napola LUKA PLOCE
hh a na drugoj polovici je brdo i more i to izgleda pre predivno
pogotovo kad je suncano
a jucer je bilo
i tako mi sidile tu
i cavrljale
i marija zavikala: ajme vidi...
bubamara u vodi...
i ja vidila i onda smo mi nju pokusavale dobavit
al je bila daleko da su nam prsti duzi za cenat uspile bi
i pokusavale smo je privuc al nismo uspile
i onda je tu bija neki stapic i ona je malo primakla bubamaru
i ja se popela na kamen neki i malo se vise pruzila i dibavila je...
weee
umalo sam upala u vodu al stas
znan plivat a voda nije bila ladna
i mi je izvadili o jedno joj se krilo zalipilo za tjelo pa nije mogla poletit (a tila je)
i mi smo je pustili u travu...
i tako smo spasili bubamaru od utapanja
haha
idem
*mwa*

Image and video hosting by TinyPic
21:23 - Komentiraj ( 1 ) Print - On/Off