03.09.2006. / nedjelja

...sutra skola...

Joj ja nemogu vjerovat da sutra pocinje skola...neznam
jednostavno ne mogu vjerovat...
...nakon tri mjeseca odmaranja,ljenjcarenja,
zabavljanja,zajebancije,opijanja,izlazaka,
nogometa pocine skola....sutra idem popodne
u skolu...sretan sam sto cu srest
svoje prijatelje...al eto i u skolu moramo ic...eto skola
pocinje ,tako i ja pocinjem
ici na treninge....nakon dugo vremena odlucio sam nesto
trenirati...pogodite sta????
.....................................BICIKLIZAM....................................
Pa sta to mi je zanimljivo,a i to volim i kuzim se u to......nije lose a??
Eto mozete bit sretni,od sutra posto je skola,pa necu ostajat
do kasno vani,pisat cu postove sve cesce.....
Pozz svima koji citaju moj blog od vaseg Jerka....
POZZZZZZ !!!!!!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.