18.06.2006. / nedjelja

Moj blog

Evo ovo je moj drugi blog...na prvom sam zaboravio loz. i
korisnićko ime...pa eto drugog...
Nadam se da ce vam se moj blog svidjeti...
a ovaj predlozak cu imati dok ne napravim novi,bolji...
evo vam nesto o meni:
Zovem se i prezivam Jerko ????.Rođen sam u zagrebu
1.12.davne devedest"treće u bolnici Sveti duh...
Od pete godine živim u Vinkovcima.
Taj mi je grad u srcu...ja volim Vinkovce!!!
Navijam za Cibaliu...lol...dobro da nisu ispali!!!
Tijekom skolovanja sam stekao puno prijatelja i prijateljica:necu
nabrajat da slucajno nekog ne izostavim.
Inace za sve govorim da su kraljevi i kraljice i carevi i carice,
a ni sam neznam zasto!??
Imam dugu,smeđu kosu,vecina ljudi kaze da mi dobro stoji,
a i meni se sviđa pa je necu šišat...
Visok sam oko 1.65 tak negdje vise
manje i imam 49 kila...
Eto sada imam trinaest godina i pisem ovo vama da biste
zanali tko sam!!!
I da bi znali ciji blog citate!!!
POZZ SVIMA KOJI CITAJU MOJ BLOG A POSEBNO
CRNOM,BRZO NAM OZDRAVI...GRCI...MITRI...
TENI...SARI...TEAMA...IVANI...PETRI kojoj neznam zasto
nemogu uci u blog bas mi je zao...
Oprostite ako sam nekog zaboravio.
Ovo je bio moj kratki zivotopis...
POZZ!!!
...ostavite komentare...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.