< srpanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga....

zujozujozujo bwhahaha.... nutnutnut hehehe....

Linkachi;

mare (rocklive4ever.blog.hr)
veva (vevin1.blog.hr)
nellica (nelavz.blog.hr)
bajica (bajavz.blog.hr)
matea - pinky (pinkydrvo.blog.hr)
MeLLy (bling.blog.hr)
vampirica (badkitty.blog.hr)
monika (dolu.blog.hr)
tea... ema... pisa... (ludekaoiuvijek.blog.hr)
matoshevci - 5 decka (matoshevci5.blog.hr)
blood raven (undergroundpassage.blog.hr)
neon_girl (coolbubble.blog.hr)
plavusha_os (malaosjecanka.blog.hr)
carrion (sellmetheinfiction.blog.hr)
ines i ana (dvijeludachice.blog.hr)
tin (what5the5fuck.blog.hr)
adriana (adri13.blog.hr)
petrica (sminkerica16.blog.hr)
luda zenska (fuulcool.blog.hr)



zivot je kurva i mores ga jebati...:))





Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

neekaj o nama!!! hehehe....

.... zovemo se tena i dora....
imamo 14 godina.....
treniramo tenis i jaaaako volimo teeenis!!!!
volimo: super zabavu,dečke,
lude i nezaboravne provode!!!
na volimo: glupe, umišljene i sebične ljude... školu
i sve te glupe predmete....
naše vrline: su definitivno naš ponos,i to
kaj smo uvijek dobre volje,izuzetak ( pms)hehe...
naše mane: preveč dugo spominanje prek telefona,
kašnjenje,lijenost.... bla,bla,bla....

malo (puuuuno) gluposti

je no????!!!!! - nokleci!!!
no je!!!!!???? - jelena!!!!
ma da???!!!!! - darko!!!!
je,dok ti skužiš,ode vozz!!!!

winkyesnoeeknonowinkyesnoeeknono

nononoeekeekeeknononoeekeekeeknononoeekeekeeknonono..... tak vam je trenutno u mojem životu!!!!!!









neki smeheki... hehehe

mare-party(ona i bambusek)
bela-headbang(sam bi se šorala)
lola-lud(njoj fakat treba malo dulje da skuži neke stvari,,,hehehe...)
tena-smokin(balkon,noć,dora.... za nju je čisto pa dovoljno.... hehehe)
nela-rofl(kad se cepa,nebre se zaustaviti...)
nina-rolleyes(smešna i fuul mršava...)
jura-party(ribar mu je odma poslije nine,,,hehehe)
dora-partysmokin(ovo je sasvim dosta za nju....headbang,jebeno tvrdoglava....)
pinky-(ne voli rozu bojunono,luda.....to je sve o njoj....nemam rječi...kiss)
lara-(party,to je ono kaj ona neće priznatipuknucu,a svaku jebenu subotu je pijana,piva-zakon)
mia-(moja mala slatka frendica s šeste,stalno je u bedu,ali ju jaaako volimthumbup)
denis(veliki,big buraz....lik je ono:dosta šale prejdimo na zajebanciju...hehethumbup)
veva-(mlađa od svih nas,ali u glavi starija 4 god,al ima i ona svoje žute minutenut)
gordan-kiss(kiss,kiss,kiss...samo tooo...)















nedjelja, 29.07.2007.

nofi post i još jedan bed....posle mora!!!!!!!!!

ovak....zadnja dva dana sam užasno u bedu,a to su bila zadnja dva dana na moru,i to zbog rastanka....upoznala sam fakat predobre ljude i žal mi je bilo kaj moram doma....upoznala sam ja puuuno dobrih cura s mariom i igorom,i dečki.....alii,zadnji dan sam upoznala nekog....zbog koga sam u bedu i mislim da tu osobu nebum nikad više vidla....makar svake godine idem tam,a ta osoba živi tam....ali neznam....imam neki filing...i čini mi se da me taj bed nebu prešel nikad....onak deset dana i ja se s tom osobom zbližim zadnji dan,ali ajde bar to...jer bi ovak bila još jače u bedu...imam ja broj moba te osobe ali nije to to...inače bila sam u zatonu to je kod zadra....i tam su bili marica i igor i svaki dan smo skoro bili skupa i bilo je zakoooon....

i sad onak imam dve saneline pjesme,mislim iz njezine knjige "PORTAL SNOVA"....koje čitam sad kad sam u bedu,jer onak....malo me...mah,shvatit će te...i da napomenem al nebrem vjerovat dori se dogodila ista situacija,onak slična....i jaaako smo u bedu...a sad pjesme:koje smiruju mene i doricu u ovom bedu....i boli me kaj si ko misli o tome...



"BEZ TEBE"

Sunce se budi, izlazi iz tame,
A ja mislim na tebe.
No dolaze oblaci, kiša će,
Jer ja umirem bez tebe.
Sunce prodire kroz oblake i uništava ih,
A ja tugujem bez tebe.
Evo duge, simbol moje tuge,
Ja plačem zbog tebe.
Sunce zalazi, ostavlja me samu,
Ali ja želim samo tebe.
Pada noć, zvijezde vladaju,
A ja molim za tebe.
Mjesečina obasjava moje suze

- jer ja živim......BEZ TEBE....



LUTAM SAMA

Hodam ulicama, sama.
Čekam tebe, a znam da nećeš doći.
Oko mene sve je sivo,
No evo i crne - boje noći.

I dalje sama, bez cilja lutam,
A bol zatamljujem,
U sebi gutam.

Nemam nikog, mislim na
Tebe i suza krene.
Suza ili prva kap kiše - ne znam.
Ne znam što se događa oko mene.
Plačem li ili kiša pada,
Briše sve oko sebe,
Ostala je samo nada....

No i ona blijedi,
U drugom trenu nestane.
Sama sam, govorim
Kiši neka prestane.

Onda shvatim da su to moje suze,
Ne mogu ih kontrolirati,
Život mi snagu uze.
Hodam ulicama, sama.
Čekam tebe, a znam da nećeš doći,
Oko mene sve je crno,
Zbog boli i zbog puste noći....

na početku sam rekla dve,ali pošto mi se ova treća isto tolko sviđa nebrem ju izostaviti....

SAMO IGRA

Život je samo igra,igra i ništa više.

Čuješ li me? Govorim sve tiše i tiše.

Jer ta igra me odvaja od tebe, vodi me putevima
drugim,
Ne opirem se, znam što radim, ja nikad ne gubim.

Mnogi će tvoje ambicije skretati s puta,
Oprezno, jer svakome slijedi "game over" kad predugo
luta.

Ne tuguj, svaka igra ima svoj početak i kraj.
Budi jak i uporan, dosegnut ćeš barem u snovima raj.

Ne plači, čuvaj me u duši,
I vjeruj, doći ću kada ti se život ruši.
Jer osjećam svaki korak tvoj,
Iako mi život ne dopušta da si moj...

i sad još par ovak stihova: "Hoćeš li mi ostati uspomena na koju ću se sjećati s tugom,
Kao jedna nesretna ljubav,čiji je kraj bio popraćen s dugom."

"Ako ste suđeni, srest će te se kad-tad"

"Živi dalje, voli, ali čuvaj me u sebi,
Jer u ničijem sjećanju radije ostala ne bih."




kad bu mi se dalo bum još,a sad pozz:toj osobi-jedan od njih je-Nikola,Joso,Marin i Cuki...Aniti,Dori,Tei,i neznam kak su se još zvali ti s mora...uglavnom svima šaljem pozdrave...uglavnom ljudi iz kutine,zadra i zagreba,pa vama pozz,a sad Dori,Mare,Loli,Saneli,Nini,Beli,Pinkyici,Mii,Teni....ljudima s vani,onak opće mi se neda nabrajat,i sad vas pozdravljam idem ja natrag u bed...lool...i kao krevet....pusa

by tenna (and dorino i tenino stvaralaštvo)
odabrao:Đelo Hađiselimović....

- 17:07 - Komentari (21) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.