< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga....

zujozujozujo bwhahaha.... nutnutnut hehehe....

Linkachi;

mare (rocklive4ever.blog.hr)
veva (vevin1.blog.hr)
nellica (nelavz.blog.hr)
bajica (bajavz.blog.hr)
matea - pinky (pinkydrvo.blog.hr)
MeLLy (bling.blog.hr)
vampirica (badkitty.blog.hr)
monika (dolu.blog.hr)
tea... ema... pisa... (ludekaoiuvijek.blog.hr)
matoshevci - 5 decka (matoshevci5.blog.hr)
blood raven (undergroundpassage.blog.hr)
neon_girl (coolbubble.blog.hr)
plavusha_os (malaosjecanka.blog.hr)
carrion (sellmetheinfiction.blog.hr)
ines i ana (dvijeludachice.blog.hr)
tin (what5the5fuck.blog.hr)
adriana (adri13.blog.hr)
petrica (sminkerica16.blog.hr)
luda zenska (fuulcool.blog.hr)



zivot je kurva i mores ga jebati...:))





Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

neekaj o nama!!! hehehe....

.... zovemo se tena i dora....
imamo 14 godina.....
treniramo tenis i jaaaako volimo teeenis!!!!
volimo: super zabavu,dečke,
lude i nezaboravne provode!!!
na volimo: glupe, umišljene i sebične ljude... školu
i sve te glupe predmete....
naše vrline: su definitivno naš ponos,i to
kaj smo uvijek dobre volje,izuzetak ( pms)hehe...
naše mane: preveč dugo spominanje prek telefona,
kašnjenje,lijenost.... bla,bla,bla....

malo (puuuuno) gluposti

je no????!!!!! - nokleci!!!
no je!!!!!???? - jelena!!!!
ma da???!!!!! - darko!!!!
je,dok ti skužiš,ode vozz!!!!

winkyesnoeeknonowinkyesnoeeknono

nononoeekeekeeknononoeekeekeeknononoeekeekeeknonono..... tak vam je trenutno u mojem životu!!!!!!









neki smeheki... hehehe

mare-party(ona i bambusek)
bela-headbang(sam bi se šorala)
lola-lud(njoj fakat treba malo dulje da skuži neke stvari,,,hehehe...)
tena-smokin(balkon,noć,dora.... za nju je čisto pa dovoljno.... hehehe)
nela-rofl(kad se cepa,nebre se zaustaviti...)
nina-rolleyes(smešna i fuul mršava...)
jura-party(ribar mu je odma poslije nine,,,hehehe)
dora-partysmokin(ovo je sasvim dosta za nju....headbang,jebeno tvrdoglava....)
pinky-(ne voli rozu bojunono,luda.....to je sve o njoj....nemam rječi...kiss)
lara-(party,to je ono kaj ona neće priznatipuknucu,a svaku jebenu subotu je pijana,piva-zakon)
mia-(moja mala slatka frendica s šeste,stalno je u bedu,ali ju jaaako volimthumbup)
denis(veliki,big buraz....lik je ono:dosta šale prejdimo na zajebanciju...hehethumbup)
veva-(mlađa od svih nas,ali u glavi starija 4 god,al ima i ona svoje žute minutenut)
gordan-kiss(kiss,kiss,kiss...samo tooo...)















srijeda, 09.05.2007.

eh...ovo moram...lol...

nego moja draga pinkica predala je meni i denisu abecedu nam dragu pa šta ajde da je napišemo,ja znam da ni jedan normalan ljudov ne piše u ovo vreme post...ali da to sam ipak samo jaheadbang,znaju oni koji se družiju s menom koji sam ja pipl....heh...i pinky-gitara je legendarna....lol...al zaista pogledajte njezin blogec...
nego da mi krenemo na abecedu jer bi ja do sutra ovo mogla odužiti....dada...
pa LET's GOOOO!!!!i da još nekaj moram napomenuti bilo je vreme za novi post,i da velim prošli post je nepisala dora za one koji su mislili da sam ja-e pa nisam...ja nikad nisam u bedu....thumbup

A-alkohol...pa da,vjerojatno je kod svakog tak...pa zakaj bi onda kod mene bilo drukčije...partypartysmijeh
B-boyfriend,ah da...dalo bi se tu...cerek,aha...a ovo B,za mene predstavlja i jednu naj super frendicu BELICU,wee....naughtyi blog naravno,uff...yes
C-City centar,moje omiljeno mesto za šoping bang,ali da...crkva,definitivno najbolje mesto za zabaviti se sa denisom i mateom...blabla...i bla,bla,bla...
Č-čokoladni liker,o da da....veva kupit ćeš mi ga...oujea....dead,i ČOKOLADA neizostavni dio u mom životu
D-Dorčetina-moja buba,svi znamo kaj ona predstalja meni,bar ja znam i ona...sasvim dosta...i DEnis-moj veliki buraz...,Darek-legenda od bratića,retko di se takav najde.... i d-drava-teško je pozabiti....
Đ-ĐurĐa,tak me dora zove i bratić,stupid je ali kaj sad....i oni su stupid...
E-električna gitara je nekaj kaj bi htela kasnije ove svirati definitivno i E-engleski,uf šta ga mrzim...lolburninmad
F-frendovi-bez toga definitivno nemrem no još nisam ustanovila koji su pravi,za neke znam,a neke i ne,no
G-gitara,obožavam ju...rofl,g-gunsi-nekad sam ih slušala....
H-hrušt-najodvratniji kukac svih vremena.o daaaa...eek,Himalaja.htela bi tam iti...
I-uf,icq,sad kad ga imam teško je bez njega,internet-juj,kaj bi ja bez njega...Ivan-moj braco,lud je i dobar,nisam mislila da bum ikad nekaj tak mogla reći za njega..heh,nono,ali zakon je on...
J-jagode,ko to ne voli stvarno neznam kaj mu je,obožavam ih...njami
K-krava,super animal....nut,kava oke je to...
L-prva je lea,moja super sestrična....e neznam ja kaj bi bez nje,živčana ali suuuuuper,juj mala...i naravno šećer na kraju LOLIKA-kako ju volim...eeee....curo zakon si,heh...dada..buba...
M-mama,joj al volim ju,razme me....sve zna o meni,za čudo...yes,dobra je ona,more-obožavam ga..hrvatska i normalno mobajlfon-ko me zna uvjek bu me našel u društvu s njim...lol...
N-nokleci,su super,je no....hejh,ali da...novčeki-greedy,njih nikad preveč :))
NJ-njarica-super cura...zejbant...kiss,njiva-gogo bi ju okapal za 500 kn mesečno,luđak-bang
O-orerškica,neznam zakaj ali neko mi je dal taj nadimak...glupi je skroz...nut
P-PINKY-isuse kak je super,ssam bum to rekla...party,kiss,spaljena ženska i imaj vjere u nju...R-juj,ah rađe nem ništ pisala,znala bu većina kaj tu ide...kiss
S-slavica-moja baka koja je suuuuper,čudno ali da,kupuje cugu svima,luda je...onak sve razme...svađa-mrzim ju puknucu...
Š-šljiva...voće je fuj,ali šljiva pod okom je oke...headbang....škojica-juj kaj tek nju mrzim...burninmad
T-tena,glupoooo ime,ni bed....neko i to mora,Tuna-ante moj super prijateljsmijeh
U-uživanje,kad bi se bar samo to moglo u životu...
V-varaždin,jednostavno ga obožavam...yes,thumbup i veva-joj kak dobre savjete daje,real frendica..naughty
Z-zagreb,oke je al neeeee.....nebi ja...zemljopis-najlakši predmet...

jeate kaj sam se raspisala,ništ idem ja spat sutra je ujutro škola,pa....ajd pozz pusek,pozz svima,jojim vas...kiss,kiss,kiss,kiss,wave,wave,mah,mah,dead,naughty,smijeh,na kraju smijeh i predajem ovo sranje neli,vevi i baji...!!!!cure zabavite se,hehe...

- 23:26 - Komentari (14) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.