< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga....

zujozujozujo bwhahaha.... nutnutnut hehehe....

Linkachi;

mare (rocklive4ever.blog.hr)
veva (vevin1.blog.hr)
nellica (nelavz.blog.hr)
bajica (bajavz.blog.hr)
matea - pinky (pinkydrvo.blog.hr)
MeLLy (bling.blog.hr)
vampirica (badkitty.blog.hr)
monika (dolu.blog.hr)
tea... ema... pisa... (ludekaoiuvijek.blog.hr)
matoshevci - 5 decka (matoshevci5.blog.hr)
blood raven (undergroundpassage.blog.hr)
neon_girl (coolbubble.blog.hr)
plavusha_os (malaosjecanka.blog.hr)
carrion (sellmetheinfiction.blog.hr)
ines i ana (dvijeludachice.blog.hr)
tin (what5the5fuck.blog.hr)
adriana (adri13.blog.hr)
petrica (sminkerica16.blog.hr)
luda zenska (fuulcool.blog.hr)



zivot je kurva i mores ga jebati...:))





Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

neekaj o nama!!! hehehe....

.... zovemo se tena i dora....
imamo 14 godina.....
treniramo tenis i jaaaako volimo teeenis!!!!
volimo: super zabavu,dečke,
lude i nezaboravne provode!!!
na volimo: glupe, umišljene i sebične ljude... školu
i sve te glupe predmete....
naše vrline: su definitivno naš ponos,i to
kaj smo uvijek dobre volje,izuzetak ( pms)hehe...
naše mane: preveč dugo spominanje prek telefona,
kašnjenje,lijenost.... bla,bla,bla....

malo (puuuuno) gluposti

je no????!!!!! - nokleci!!!
no je!!!!!???? - jelena!!!!
ma da???!!!!! - darko!!!!
je,dok ti skužiš,ode vozz!!!!

winkyesnoeeknonowinkyesnoeeknono

nononoeekeekeeknononoeekeekeeknononoeekeekeeknonono..... tak vam je trenutno u mojem životu!!!!!!









neki smeheki... hehehe

mare-party(ona i bambusek)
bela-headbang(sam bi se šorala)
lola-lud(njoj fakat treba malo dulje da skuži neke stvari,,,hehehe...)
tena-smokin(balkon,noć,dora.... za nju je čisto pa dovoljno.... hehehe)
nela-rofl(kad se cepa,nebre se zaustaviti...)
nina-rolleyes(smešna i fuul mršava...)
jura-party(ribar mu je odma poslije nine,,,hehehe)
dora-partysmokin(ovo je sasvim dosta za nju....headbang,jebeno tvrdoglava....)
pinky-(ne voli rozu bojunono,luda.....to je sve o njoj....nemam rječi...kiss)
lara-(party,to je ono kaj ona neće priznatipuknucu,a svaku jebenu subotu je pijana,piva-zakon)
mia-(moja mala slatka frendica s šeste,stalno je u bedu,ali ju jaaako volimthumbup)
denis(veliki,big buraz....lik je ono:dosta šale prejdimo na zajebanciju...hehethumbup)
veva-(mlađa od svih nas,ali u glavi starija 4 god,al ima i ona svoje žute minutenut)
gordan-kiss(kiss,kiss,kiss...samo tooo...)















ponedjeljak, 02.04.2007.

dan...za danom....sve su lepši....lol...

hehee...dobar naslov posta....nadam se da se dorica nebu srdila na mene kaj opet ja pišem postek,ali....ma nebu valjda,hehe....

nego od kud da počnem...bili mi u subotu vani,iiiii....da iii? prvo tak u parkiću kod graberja i bilo je ok,tamo ja vidjeti svoju ljubav MATEJU,pozzz pinky....i tam sam upoznala par super ljudi...joj,ali i vidla nepoželjne ljudove ili likaće ili kak vam već šepa....da da...nela nej se smijati znam ja da je tebi puno toga smešno....hehe,i ništ kaj bil je to sam početak divnog putovanja...i posle smo se Mare,Nina,Veva,Lola i ja išle malo prošetati al sam si ja malo spila pivice kod mateje...mislim si ja uživaj u ovome jer ti je to zadnje alkoholno kaj danas piješ jer mi niko nije htel kupiti.....ali,da-malo se ja prevarila....i tak otidemo mi...i ja zovem svojeg dragog frenda fićija da mi ide negde nekaj kupiti...i on meni veli čujemo se za pol vure i ja ono ok,i otišle mi do druge di ja vidla svog...nebum sad ne....i zove mene fićo dojdi brzo sim,a ja pa kam?do graberja i dojdem ja i on mi da malo nekog jeenog belog koje nije baš valjalo ni za pesa polevati s tim...al ok,sam kaj mi je prije toga lepo naslinil flašu,a zatim smo krenule do društva već prije spomenutog di sam si ja malo posudila pivu od tatjane...hehe...i to nalijala u sebe....i sfura mi s neki tip s kojim sam se malo prepucavala jer misli da je bil u pravu...ali neeee,tena je uvjek u pravu...i onda su mi lola i veva skinule hlače,a ja ko glupača,al sam malo,kaj nebi bilo,i došle do dore i vidim moja pijandura dora i alkoholičarka bela,al neki nebudu vjerovali al bela se nije napila,hehe....ljubika najveći perverzni poljubec tebi...i onda me dora malo s ribarom omamila spila sam skoro pa celu litru sam sam nalevala u sebe party i na kraju otidemo do slavnog vudstoka,a za to tam niko nebu znal,hehe....cure nemojte mi se smijati jebem vam sve......zujo
tam je nekima bilo veselo,o daaaa....ni bitno,opće....i tak,veselo je bilo!!!

Nego,danas sam vam ja išla pred prvu po Tejču(mateju štebih,ko nju nezna propal je,ja bi se zapitala)i sve bilo oke mi ošle do meka i najele se i idemo doma kad ja ono ugledam di mara prca drugu maru i skoro da ih ne pogazim i počnem se ja smijati,a Tea meni pa kaj ti je....?a ja ono pa daj pogle kak se bubamare jebeju,a tea pogleda i počne se cepati ko luda,i veli ne jebeju se vode ljubav....i nije to tak kak zgleda sam su prikvačile kurce jedna za drugu...ja si mislim idemo ih razdvojiti,hehehe....i ja si mislim i mare imaju bolji ljubavni život od mene(je no-najbolje da da)i velim kao bubamare,a tea veli nisu....to su pravokutne bube pod tupim kutom,hehehehe...a ja pitam to postoji,neznaš koja je od nas dve gluplja,hehehe....bangi porinem ja mare s nožicom prema travi da ih neko ne zgazi jer ipak su i one životinje....ne???????i tak mi krepavamo idemo prema doma i zamislimo se i ja velim ovo je posta vredno...a tea veli tak je....i kaj pa napisale mi oba dve posteka čitajte i komentirajte kaj bi to moglo biti....

moja innspirejšn polako crkava...idem ja,ALI PRIJE POZZZ MOJEM BURAZEKU DENISSU,ON JE MOJ BURAZ I MI SE JOJIMO I TO JE SUPER,HEHE:::KO GA NEZNA NEK GA UPOZNA*!!!!!!LUD TIP!!!!!
a sad svima jen pervarznjački poljubac,pogotovo DORI,mala nej se srditi....kiss i pozzzzzz mahwavemah

by TENNA

- 19:10 - Komentari (68) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.