< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga....

zujozujozujo bwhahaha.... nutnutnut hehehe....

Linkachi;

mare (rocklive4ever.blog.hr)
veva (vevin1.blog.hr)
nellica (nelavz.blog.hr)
bajica (bajavz.blog.hr)
matea - pinky (pinkydrvo.blog.hr)
MeLLy (bling.blog.hr)
vampirica (badkitty.blog.hr)
monika (dolu.blog.hr)
tea... ema... pisa... (ludekaoiuvijek.blog.hr)
matoshevci - 5 decka (matoshevci5.blog.hr)
blood raven (undergroundpassage.blog.hr)
neon_girl (coolbubble.blog.hr)
plavusha_os (malaosjecanka.blog.hr)
carrion (sellmetheinfiction.blog.hr)
ines i ana (dvijeludachice.blog.hr)
tin (what5the5fuck.blog.hr)
adriana (adri13.blog.hr)
petrica (sminkerica16.blog.hr)
luda zenska (fuulcool.blog.hr)



zivot je kurva i mores ga jebati...:))





Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

neekaj o nama!!! hehehe....

.... zovemo se tena i dora....
imamo 14 godina.....
treniramo tenis i jaaaako volimo teeenis!!!!
volimo: super zabavu,dečke,
lude i nezaboravne provode!!!
na volimo: glupe, umišljene i sebične ljude... školu
i sve te glupe predmete....
naše vrline: su definitivno naš ponos,i to
kaj smo uvijek dobre volje,izuzetak ( pms)hehe...
naše mane: preveč dugo spominanje prek telefona,
kašnjenje,lijenost.... bla,bla,bla....

malo (puuuuno) gluposti

je no????!!!!! - nokleci!!!
no je!!!!!???? - jelena!!!!
ma da???!!!!! - darko!!!!
je,dok ti skužiš,ode vozz!!!!

winkyesnoeeknonowinkyesnoeeknono

nononoeekeekeeknononoeekeekeeknononoeekeekeeknonono..... tak vam je trenutno u mojem životu!!!!!!









neki smeheki... hehehe

mare-party(ona i bambusek)
bela-headbang(sam bi se šorala)
lola-lud(njoj fakat treba malo dulje da skuži neke stvari,,,hehehe...)
tena-smokin(balkon,noć,dora.... za nju je čisto pa dovoljno.... hehehe)
nela-rofl(kad se cepa,nebre se zaustaviti...)
nina-rolleyes(smešna i fuul mršava...)
jura-party(ribar mu je odma poslije nine,,,hehehe)
dora-partysmokin(ovo je sasvim dosta za nju....headbang,jebeno tvrdoglava....)
pinky-(ne voli rozu bojunono,luda.....to je sve o njoj....nemam rječi...kiss)
lara-(party,to je ono kaj ona neće priznatipuknucu,a svaku jebenu subotu je pijana,piva-zakon)
mia-(moja mala slatka frendica s šeste,stalno je u bedu,ali ju jaaako volimthumbup)
denis(veliki,big buraz....lik je ono:dosta šale prejdimo na zajebanciju...hehethumbup)
veva-(mlađa od svih nas,ali u glavi starija 4 god,al ima i ona svoje žute minutenut)
gordan-kiss(kiss,kiss,kiss...samo tooo...)















petak, 16.03.2007.

Ej… evo me… novi posetk???? Cuudo .. bas mi se da…
tak sam happy… jako happy.. neznam kaj mi je doslo… hallO???
Cudne se stvari desavaju v zadnje vrijeme… looool…
I tak sam happy,kaj me natiralo da napisem novi postek..
Natiralo? Kojim se ja rijecnikom koristim?? Ma daaa..
Etooo tako… inace vise nije loool (bar s moje strane),nego
LooolA… (sam buju neki skuzili cemu taj loolA) looola…
Sad bum celo vreme pisala loola… kaj nije forra???
Ajoj… u kojem ja svjetu zivim???? dddddd???
Ma daaa.. al velim vam,kad sam ja happy,totalno
srenem… pocnem lupati neke forre… bezveze…
Ajoooj…. Happy sam happy… da?? Da da da da…
Kaj pa durda i lolika vi dve sam to kuzite????
Rrrrrrhhhhhhhhhhh - nasa mala tajna… no je???
hehehe...:)) bas sam happy... pa nije da nemam razloga:))
hmmmm... pa si vi mislite... kad je dora dobre volje???
pa to ipak nije svaki dan... neki to znaju malo bolje.. looola...:))
da,da.... ipak nije sve tak crno... niste ocekivali da bum posle svih tih
sranja se ja to usudila reci??? hallo??? al eto.. ipak je sve okej...
ljudi se mjenjaju s vremenom... hehehe ... da,da... nadam se
da se nem ovaj put zajebala... nadam se... jooooooj=))
i tak... sve je okkkkej....:)) jeea... bas kuul... i tak...,


u skoli je jebeno... koma... jebene ocjene,jebeno ponasanje...
jebeni profaci... jebeno svve.... jedino me to jos jebe...
trebam si zeti malo cajta i primiti se knjige... je nooo???
pa taj film nebute gledali... loola... hehehe...:)) ma da...
ja i knjiga??? to nikak nejde skupa....
ko picka i picka... pa to nejde skupa... loool...
nisam ja inace tak perverzna.... ma kaj bi..
heheh... looola.... pa svi smo neeekad... hehehehe=))
jebala te skola.... da te jeeeeeeeeeeeeeeeeeebala...


i taaak... e pa vise nemam kaj za pisati... osim da nisam zadovoljna
s vasim komentarcekima.. popustili ste... ne pisemo novi postek
ak nebu jebenih 100 komentara... naglasavam 100 komentara...
pa kaj je to za vas??? kurac na batini... looola... ajde morete vi to...

e a sad pozzdrafi... pozzdrafljam... ;
najludu tenu, malu lolicu, alkoholicarku belu, zaljubljenu maricu,
zmotanu karlu, anoreksicnu ninu, najbolju susedu wewu, kuju nelu
(nela to ja tebi od milja - looola), bedastu bajuuu, dobru tenu i lucu,
prokletu ivanu,bolesnu maju,laru, sabinu koju dugo nisam vidla,
rudljavu anu, simpa mateu (pinky), plavusu jelicu, annu, natasu,
mirnu mirnu - loola, tatjanu.... pa anu 2 i lanu...
i s curama s kojim sam se konacno pospominala i resila sve...
bas cool... ; helenu,tinu,leu,anju i tenu ... :)) ...
marka - kojeg bum nasamarala,marina malog, marina velikog,
matiju jebenog,gordana i hrcka posebno.... kaj ja znam kog jos????
nemam pojma... ae to bi bilo tooo... ak nekog nisam sorryte...

e i pozzdraf svima koji citaju i komentiraju nas blogec...
a sad vam ja idem... lagano.. dddddd??? ahaaa.. loola...
ae pozzdraf jos jemput svima.... puffffac...=))

by; dorra






I Swear
By All-4-One
BestVideoCodes.com

- 15:42 - Komentari (119) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.