< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga....

zujozujozujo bwhahaha.... nutnutnut hehehe....

Linkachi;

mare (rocklive4ever.blog.hr)
veva (vevin1.blog.hr)
nellica (nelavz.blog.hr)
bajica (bajavz.blog.hr)
matea - pinky (pinkydrvo.blog.hr)
MeLLy (bling.blog.hr)
vampirica (badkitty.blog.hr)
monika (dolu.blog.hr)
tea... ema... pisa... (ludekaoiuvijek.blog.hr)
matoshevci - 5 decka (matoshevci5.blog.hr)
blood raven (undergroundpassage.blog.hr)
neon_girl (coolbubble.blog.hr)
plavusha_os (malaosjecanka.blog.hr)
carrion (sellmetheinfiction.blog.hr)
ines i ana (dvijeludachice.blog.hr)
tin (what5the5fuck.blog.hr)
adriana (adri13.blog.hr)
petrica (sminkerica16.blog.hr)
luda zenska (fuulcool.blog.hr)



zivot je kurva i mores ga jebati...:))





Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

neekaj o nama!!! hehehe....

.... zovemo se tena i dora....
imamo 14 godina.....
treniramo tenis i jaaaako volimo teeenis!!!!
volimo: super zabavu,dečke,
lude i nezaboravne provode!!!
na volimo: glupe, umišljene i sebične ljude... školu
i sve te glupe predmete....
naše vrline: su definitivno naš ponos,i to
kaj smo uvijek dobre volje,izuzetak ( pms)hehe...
naše mane: preveč dugo spominanje prek telefona,
kašnjenje,lijenost.... bla,bla,bla....

malo (puuuuno) gluposti

je no????!!!!! - nokleci!!!
no je!!!!!???? - jelena!!!!
ma da???!!!!! - darko!!!!
je,dok ti skužiš,ode vozz!!!!

winkyesnoeeknonowinkyesnoeeknono

nononoeekeekeeknononoeekeekeeknononoeekeekeeknonono..... tak vam je trenutno u mojem životu!!!!!!









neki smeheki... hehehe

mare-party(ona i bambusek)
bela-headbang(sam bi se šorala)
lola-lud(njoj fakat treba malo dulje da skuži neke stvari,,,hehehe...)
tena-smokin(balkon,noć,dora.... za nju je čisto pa dovoljno.... hehehe)
nela-rofl(kad se cepa,nebre se zaustaviti...)
nina-rolleyes(smešna i fuul mršava...)
jura-party(ribar mu je odma poslije nine,,,hehehe)
dora-partysmokin(ovo je sasvim dosta za nju....headbang,jebeno tvrdoglava....)
pinky-(ne voli rozu bojunono,luda.....to je sve o njoj....nemam rječi...kiss)
lara-(party,to je ono kaj ona neće priznatipuknucu,a svaku jebenu subotu je pijana,piva-zakon)
mia-(moja mala slatka frendica s šeste,stalno je u bedu,ali ju jaaako volimthumbup)
denis(veliki,big buraz....lik je ono:dosta šale prejdimo na zajebanciju...hehethumbup)
veva-(mlađa od svih nas,ali u glavi starija 4 god,al ima i ona svoje žute minutenut)
gordan-kiss(kiss,kiss,kiss...samo tooo...)















utorak, 16.01.2007.

nist posebnog... dan ko dan...

Ejjj…. Evo opet novi postek…. Hehehe…

Odma da se zahvalim svima koji me komentiraju … i saljem vam veejiku pusu
i to na samom pocetku….:))
kao sto i naslov ovog posta govori,nist posebnog… dan ko i svaki drugi kad nema
visee praznika….. smrrc.... uobicajeno… jebenoo…. Dosaaadno… mutavvvooo…. Jadnnnooo….
I tak,,ne?? Vi koji ne volite skolu,sigurna sam da me razumijete… loool...
U skoli je sve okej…. Zezamo see… i tak… veselimo,al ne predmetima nego
prijateljima… hehehe … definitivno,moj najbolji predmet svaki dan je
Veliki Odmor… na tom predmetu mi je najljepse i cak traje 20 minuta…
Taj predmet je samo za mene i moje frendovee… tada se definitivno prepustim njima…
Prepustim???? Ah,koje rijeci…. Sama sebe iznenadujem… hmmm…
Da,da… danas je u skoli cak jedna mala glupacica imala istu majcu ko ja… kud smo
bas potreffile isti dan s istom majcom…. Grrrrrr… ahhh…. Kaj jos reci u vezi s skolom????
Aha da… glupa je… ajde dosta bi bilo o toj mutavoj skoli…
Svi ste mi pohvalili moj prosli post???? Kak to… ma nije bed…. Hvala vaaam… hehehe…
Ljubav…. Trenutno moj najveci neprijatelj…. Sta u tome ima dobro??? Ma je to super,sve 5… al kad da bude sve 5,treba biti osoba koja te voli,i kojoj je stalo do tebe… al takvih ima
vrlo rijetko… cak su me osobe kojima sam fakat fuul vjerovala iznevjerile i zajebale…
jos uvijek mi neke stvari nejdu u glavu!!!!!! Grrr….. zar je moguce da osoba do koje ti je najvise stalo sere i iznevjeri te??? HalllO?? Kaj i toga ima??? Ah da…. Sve treba isprobati…. Ipak,znate onu…. Uci se na greskama!!!! ili ti ga... na greskama se uci.... Ma jebes sad tooo… ahhhh…. Zato je ljubav trenutno moj najveci neprijatelj… znam da ne moze sve biti savrseno,al ipak… meni nikad nije nista savrseno…jjoooojj… eto kaj da vam jos napisem??? Malo sam se sada bacila u bed… al okej,svakodnevna pojava…. Sad ja gremmm… sve vas volim…
pusam vas sve! Vi i dalje komentirajte… a ja vas puuno pozzdrafljam svee,al fakat sveee,al najvise one koji mi komentiraju… pusssa za kraj…. Byeee…


hrcak,jos uvijek mislim na tebe.. i kaj god da mi opet napravis,to nece utjecati na nista…
volim te i gotovo…. I to bu uvijek tak… napravit cu sve da te zaboravim…
gotovo je.. nikad vise nece biti kao nekada… sad one lijepe stvari idu na ruzno…
al ces ostat u mom srcu 4ever!!!!


Evvvo vam par porukica,utjesivih….:((

Ako je ljubav droga, onda sam ja najveci narkoman!

Ako je grijeh sto te volim neka mi se to nikada ne oprosti...

Ako me ikada budes ostavio, ostavi me na kisi da ne placem sama

Ako me ikada zaboravis, ne zaboravi da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju one koji su
ih zaboravili!


Ako nekog iskreno volis, nemoj ga zeznut, znaj da to boli.

Ako odem u nebo prije tebe, na svaku zvijezdu cu napisati tvoje ime, tako ce svi andjeli znati
koliko mi znacis…


Ako si daleko nista ne smeta, vjecna ljubav ostaje i da si nakraj svijeta.

Ako te ikada budem zaboravila bit ce to posljednji dan u mom zivotu...

Ako te zaboli proslost na mene pomisli bar, jer bili smo bili nekad najljepsi par...

Ako volis nemoj kriti jer nije zabranjeno zaljubljen biti….

Bez tebe je sve nista, a sa tobom je nista sve!

Bog je svim andjelima dao krila osim tebi, jer nije zelio da mu najljepsi odleti!

Citam knjigu, a oci mi suze, mislim na tebe, sto mi srce uze!

Cokoladni bomboni. Ne. Cvjetni med. Ne. Sladoled od ljesnaka. Ne. Secer. Nema sanse.
Jebi ga, i dalje
ne nalazim nista sto je sladje od tebe.

Bori se za srecu, za ono zelis. Ono sto mnogo ti znaci, nemoj dijeliti. Ne brini za druge, jer drugi ce se snaci, ali ljubav poput tebe tesko je naci…

Dan kad si se rodio, padala je kisa. Nije to bila kisa, nego nebo je plakalo sto je andjela izgubilo…

(ove koje su podvucene su mi najljepse…) (tj,divne su,slatke…)
hmmmmmmmm…………


puuuusssaaaaa…...:))))

- 17:14 - Komentari (111) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.