Get right

04.12.2005., nedjelja

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Frendica mi kaže da pišem o školi: e pa to ću i napravit! Naš je razred totalno koma ( samo nastavnicima )i cool. Mi smo najgori razred u cijeloj školi!!!!! Ima tu svega : i ogovaranja i svađa i ljubavi................... Al ovako ispričat ću vam jedan suludi događaj. Sve se to dogodilo na izvannastavnoj aktivnosti koja se zove povjesničari. Cura br. 1 rekla je curi br. 2 da pusti jednog dečka na miru, da ga ne gleda i ne šali se s njim jer je on njen dečko. Javno joj je prijetila, čak i pred nastavnicom! Cura br. 2 nije imala pojma o čemu se radi i tako je izbila svađa. Sutradan je cura br. 2 sve to svima ispričala i svi su ismijali curu br. 1 čak i dečko koji je '' glavni lik'' cijele priče! Naravno, cura br. 1 je sve poricala (jadnica!!! ), a cura br. 2 je i nastavnicu uključila u sve to i nastavnica je rekla što se zapravo dogodilo. Cura br. 2 bila je u pravu! Svaka joj čast!!!!!S dečkom koji je bio '' glavni lik '' cijele priče, ja sad s njim sjedim i mogu vm reć da pola toga što su se cure o njemu hvalile ( kao da su ga pitale za hodanje.......................) nije istina. Taj dečko (zovemo ga CASSANOVA jer osvaja cure na svakom koraku) prilično je zgodan sam što ga ja ne gledam tako, al eto.
Inače ja obožavam J.Lo, Beyonce, Harry Potter & Co, Chada M. Murraya i Seana Farrisa pa ako netko ima nešt o njima, nek ostavi komentar!!! Unaprijed THANKS!!!!!!!!!! :))))))))))))))
Skužila sam da se na puno blogova ljudi samo hvale, i hvale. To je jadno. Neću reć tko jer bi se te osobe uvrijedile, al eto!!!
Svima kisssssssssssssssssssssss, posebno MURDERICI!!!!!!!!

<< Arhiva >>