< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (6)
Listopad 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ja se vratila na IMVU!

Pa ako hočete, pridružite se i vi. Klik ovdje
IMVU je 3D chat, na kojem možete napraviti svog lika, kupiti mu stvari, i sva ta sranja. Znam da zvuči glupo, al šta bi. Molim vas, klik gore i pridružite se, pa makar niš drugo ne napravili xD

Posjetite moj bljog sa dizichimaaa
Klik ođe

Trebamo članova koji će biti aktivni na ovom forumu, pa ako želite, pridružite se. Nemate šta izgubiti sretan

Ukoliko želite glasovat za moj blog, što čisto sumnjam al eto, kliknite na banner ispod.

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

[više mi je dopizdilo. Odem jedan dan, imam 9 glasova, odem sutradan, imam o glasova. MOLIM?! I tako stalno. Nije me briga hočete li glasovati ili ne, i ovak i onak će mi se vratiti na o]



AnKeTa:
[možete glasovati jednom na tjedan. Ocjene su navedene pored odgovora. Pa... Što čekaš? Baci se na glasanje! Mislim, ne doslovno...]

Vase misljenje o mom blogu?
Bwahaha (1)
Moglo bi to malo bolje (2)
OK mi je (3)
Dobar, jedan od boljih blogova (4)
Super, sve pozitivno (5)
pollcode.com free polls



Koliko vas je bilo na mom blogu od 27.1o.2oo7. god



Mets tickets




Linkzzzz

Linkovi nekih mojih frendova

x Ana hu is moja best frendica x
x Neka magnetna sila bude s tobom [Anja, my frendica]
x



Blogovi koje ja čitam [obvezno posjetiti]

x Antonio x
x Domagoj [izbaciču te iz linkova ako uskoro ne dođeš onlajn] x



Neke tamo stranice...

x Jebenica [portal zabave] x


Nešt malkice o meni...


ImE: Marijana [a.k.a Mare]
PrEzImE: ŠTB [čitaj: Šta Te Briga]
GoDiNe: 13 [Trtin]
MjEsTo StAnOvAnJa: Knin, Kroejša
šKoLa: Druga Osnovna
RaZrEd: 8.a [the best razred na cijelom svijetu (moš mislit, što moja sestra kaže)]
LiKeS: prijatelje (Anu i Valu, te na drugom mjestu Mateu, a i ostatak svog razreda), komp & internet s njim, pizzu & coca-colu & cappuccino, svoj mobitel " ony Eri ss K300i", školu (NOT!), Sims 2 igricu [koja sam ja luzerica, jel tako? headbang]. Nothing more I guess....
DiSsLiKeS: Školu!!!!!! i sve što ona povlači za sobom [Ingliš tičera Sajlensa, nastavnicu iz matematike: glupu Santa snježanu (svatite to kako očete. Može biti i santa leda, a može biti i Santa Clausheadbang) (ako netko dadne moju blog adresu nastavnici...bang) i.... To 'e to.], brokule i tu ostalu ružnu hranudead, khm.... Ništa više.
sLuShAm: Rap i hip hop: 2Pac, 50 Cent, Ludacris, Jay Z, Eminem, Lumidee, Ciara, Missy Elliot, Eve, Chingy.... i još mnogo, mnogo njih =)



Moja abeceda


A - Ana [moja best frendica već jedno desetljeće]
B - BITCH [to sam ja. (Being In Total Control of Him)], Boris [tip koji sere uokolo o meni, i koji neče još tako dugo živiti...]
C - crkva [katolička... prisiljena sam ići u nju]
D - Durex - connecting people [nemam šta više reč]
E - Enki [ilti đavo, vorteks energije kojem se sotone klanjaju tvrdeći da je Bog vorteks energije. Samo da znate, mater je vama vorteks energije]
F - Frane [Prijatelj (na neki način) moje best prijateljice... Pa eto, ipak našao svoje mjesto u mojoj abecedi jer neznam šta da stavim.
G - glava [da mi nije prikačena za tijelo, zaboravila bi i nju]
H - hrana [to ja jedem. Zamislite O___o]
I - istina [nikad je negovorim starcima...]
J - jarac [to je moja mater. Mislim, po horoskopu. A i bivši moje best frendice... At least I think so]
K - Kurac [joj, kak mi je to brzo palo na pamet. Riječ koju vrlo često možete čuti ako se družite samnom jer psujem waaaay to munch]
L - list [papira. svaki radni dan sam prisiljena na njega nešto napisati]
M - Marijana [moe ime, nema se baš nešto puno reči o tome.]
N - nastava [svaki radni dan idem na nju]
O - Oprah show [show koji ja gledam tako često... Čini mi se svake prijestupne XD]
P - Psovka [nemogu pričat bez tog]
R - Rita [moja frendica, malo se više družimo u zadnje vrijeme i cura je baš kul]
S - Stjepan [moj bivši. Još ga nisam zaboravila, al sam ga prebolila. Vjerojatno zato što sam ja prekinila s njim...]
Š - šupak [kroz to serem. A i to je prva stvar koja mi je pala na pamet.]
T - test [pisali smo ga nedavno u školi...]
U - uho [kroz to slušam]
V - Vale [moa best frendica]
W - Wia [pedofajl koji trenutno je "zaljubljen" u mene... Al to je bolest i jadničak je totalno poremečen]
Z - Zelena [boja... koja meni predstavlja prilično... boju]
Ž - Žak [najdeblji pjevač na svijetu. njegova maica visi u A3]



S kIm Se OvO dIjEtE dRuZhI:

Ana - moja rodica s kojom sam provela dosta svog života. Od treće godine se družimo, što znači već jedno desetlječe, i neznam šta bi da nje nema. Pozzich!

Vale
- inače, bila mi je susjeda, ali tek kada se odselila, mi smo se počele družiti i postale nerazdvojne. Jedino kaj me u zadnje vrijeme nekaj jebe... Sere ovo, sere ono, drugi govore da me iskorištava, pa smo se malo udaljile, jer, kao obično, neznam kome mogu vjerovati

Matea - Predivno djevojche. Voli jebavat ljude u zdrav mozak, i uvijek, ali baš uvijek ima neki argument. Al je paaametna... I to doslovno. U zadnje vrijeme i nesmije baš vani, zbog nekih stvari *khm, khm* al jbga.... Zakon cura, nema šta =)

Looce - Mala curica... xD Šta ona sazna, saznat će i cijela škola. Ali zna ona biti dobra.. Nekada... Uglavnom prema meni je dobra, osim kad ne sere neš tam...

Kike - Drži se Lucine taktike "Povjeit ću se cijeloj školi" ali nije tolio loša. Je, malo je mutava i sve to, ali kao osoba je OK. Na strani štrebera, iako je gori učenik od mene. xD Al jebiga, ima i čudnih ljudi na ovom svijetu...

Rita - Super cura! Svi je iz druge smjene obožavaju =) A nije to ni teško. Stvarno je super, nit je tračara, nit ne priča puno da nas guši svojom pričom... zaokon je =)

Anja - vlasnica bivšeg bloga "Neka sila bude s tobom". Inače je okej cura, i stvarno sa njom mogu popričat o svemu =)

Kolačina tvoje sudbine. Stvarno radiiiii!!!!


nedjelja, 25.11.2007.

Here I'm Am... Or Maybe I am there... Anyway, My New Post!

I tak, ja ponovo odlučila napisat post, iako sam mislila skinit sebi glazbe, al mi se neda tražiti... Lijena sam kao i obično. xD

Anyway, danas je nedjelja, što znači da opet sutra moram ići u školu. U taj osmogodišnji zatvor... Nooooo. Al jebiga. Msilila sam se danas lijepo provest, al kako navečer nemogu vani zbog škole, onda sam barem jutros bila.

Kako Vale nesmije nigdje drugo ić, osim "na misu", sa naglaskom na misu, i to na jedanaesku, ja sam morala ići ujutro na osmicu. Jedva sam se digla iz kreveta, u 7:30, i odmah sjela za komp da provjerim šta se događa sa mojim downloadima [eh.. ta opsesija] Skinio mi se Gothic! I to i dvica i trica. Samo problemčić... Dvicu neznam kako usnimit, a trica zahtijeva 1024 RAMa, što ja nemam [iam 512] Pa tak da.. To otpada. Al da vas negnjavim svojim virtualnim problemima, da se vratimo na real lajf.

Odem ja u crkvu, već Ana došla. Sjela ja pored nje. Misa... Bože, oprosti mi, al što je dosadno, dosadno je. Propovjed bila duga, Ana sve slušala, neznam kako joj se dalo. Ja gledala svoje prste, mislila da su retardirani, al sam kasnije saznala da su normalni.. Niš im nije. A baš sam se bila uplašila [mislim da je tu jedina retardirana stvar moj mozak, al to svi već znate... xD] Kasnije se Ana neš počela kreveljit zato što dajemo mir ljudima koje nepoznajemo, i kako su njoj svi braća i sestre, pa ćak i ona baba ispred nas. Ide tamo neka malo djete po crkvi, kažem ja njoj "Evo ti brata" a ono žensko. Pa se meni Ana smijala kako neznam razlikovat muške i ženske [al ja kad vam kažem.. Nije sve u redu samnom xD] Al dobro, nismo se glasno smijale, to se mi smijemo u sebi xD

Prođe i to, i odemo mi na piće sa Valom. Ja sam bila ljuta na Valu zato kaj ona meni neš tamo iza leđa govori, a ja trošim pare na nju već više od šest mjeseci, osobe iz Knina koje me poznaju znat će na šta ja trošim pare... Al da. Opet smo se pomirile, nemogu se ja ljutit na nekoga... Jednostavno ne mogu. Prvo smo otišli u kafić, kao i po običaju, al kako je došao neki Ljupkov frend, a mi bili na terasi, onda smo se polako pokupile i otišle. Prolazimo mi kroz kafić kad ono neki Valini rođaci - Stipo i Igor, il neš tako ugl. Pa je Vale sljedečih pet minuta kao hiptnozirana ponavljala "Ja ću najebat"

Niš, sjeli mi ispred nekih zgrada sljedečih pola sata, il možda ćak i više, nesječam se, i pričali. Odjednom, Matea [Valina sestra, a ne ona koja ide samnom u razred] počela neš podjebavat Anu. Jebavali se oni [ne doslovno] više svima počeli ići na živce. Ustvari, Matea nam je počela ići na živce jer nikako da prestane. I onda, kada je ona prestala, Vale je dobila neobičnu želju da se tuče s nekim. Pa su se ona i Ana tuke, kasnije Ana i Matea, naravno, ja nisam bila umiješana u to, jer sam jedva hodala od umora. Nekako sam se osiječala kao da imam astmu. Baš se pitam zbog čega.. xD Ja sam crkavala od smijeha... Lude su mi frendice, nema šta [in a good way, afkors, afkors]

Promijenila sam dizajn... Znam da nije baš nešto, al možda nađem jednog sunčanog dana kada bude jako toplo, i bude padao snijeg, dok bude jedan sivi oblak na nebu iz kojeg će padat kiša jedan savršen dizajn za moj ne tako savršen blog, pa će mi blog bit savršeno-ne tako savršeni blog, i svi će misliti da je on tako savršeno-ne tako savršen i svi će biti sretni, pa ćak i ja.

I to bi bilo to.. Pozdravljam Anu, Mateu [ne Valinu sestru, onu koja ide samnom u razred], i muški dio svog razreda. Živjeli propaliteti!!!

Vaša, kako mi Robo kaže, kurvača. I sad vi recite da je on normalan.

- 13:34 - Komentari (18) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.