-->
< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (4)
Kolovoz 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Opis bloga

OPIS BLOGA:
ovaj blog imam eto tak.....
ponajprije zbog zabave...
ovdje ću pisat sve i svašta....
o mojim prijateljima...
obitelji....
izlascima....
školi....
ljubavi...
problemima....
i svemu ostalom.....

O MENI:)
Image Hosted by ImageShack.us


hy..
zovem se JeLeNa
rođena sam 18.8 1993.
/...tad mi je i imendan../nut
imam 14 godina....thumbup
Nadimak:)
/ma svakako me zovu al evo par/
chokoladnanut...kraljyca.party....jeluškapjeva.....ludasmokin....čačy.smijeh...
idem u oš jure kaštelana…
8.b….
živim u zagrebu na savici….

NAJ FRENDICEthumbup

NiKoLiNa-nina-moja carica-nAAjbolja,najiskrenija,najluđa....fkt ju jako cjenim i volim....
BrUnA….brunchy..Blumica-moja zaljubljena....odlična curka...osjećJna...sve naj...
IvA….ivchy-moja žderka i moja imenjakinja.....super cura....ludaaa...sve naj...

Ana…
Sara,,…
Darija…
Petra…
Josipa….
hela
žika,žiža...
Renata….
Marina…
Ira…..
plohelica....
marta.....
Matea….
Ivana….
kika......
kristina....
alma....

NAJ FRENDOVI:thumbup

filip…...
Filip dj….
Harčy…....
Roby…....
Pustak…..
Pezer….....
Husić…....
Brečić…..
Hrc…....
alan.......
Šantak…...
Tomić-…...
jadro......
Klipić….....
Prebeg…...
Jole…...

(soryte ak sam nekog zaboravila…)
svi mi ti ljudi jako puno znače…
i svi su super…ludi…najbolji....
svako na svoj način….
jjako,jako,jako ih volim....

LJUBAV:najljepše....
trenutno slobodna.....
zaljubljena?..ili ipak ne....?
lako se zaljubim al se teško odljubim....
iskreno volim....

JA SAM:nut
osjećajna.....(pogađaju me sitnice...)
znatiželjna.....(niš ne propuštam..hehe)
čudna......
tvrdoglava....
iskrena.....
brzopleta....
zaljubljiva....
luuda(bar tako kažu=)
teška osoba....
zahtjevna....
lavica....

VOLIM:cerek
ljubav....
prijateljstvo.....
sve svoje frendice..i frendove,,,
obitelj.....
životinje.....
kišu...
iskrenost.....
samoću....
dečke....
skijanje-...
nogomet....
svoj mp3....
chokoladu...i chokoladno labelo....
more.....
bit sretna.....
chapuccino....
shopping....
svoj kompich....
internet....
ljeto....
brbljat....
Zabavu....
dopisivanje..-...
zabavljat druge....
svoj dnevnik.....
ić van.....
mobitel...
pričat na telefon.....
,
NE VOLIM:nono
glumatanje....
laž.....
jadne ljude....
kemiju.....
školu....
ljude koji misle da su centar svijeta....
skakavce.--...
golubove.....
biti tužna....povrijeđena...
ljude koji ubijaju životinje...
dosadne ljude....
duge veze.....
iskorištavanje.....
učenje...
rat...
samoću-....
vrijeđanje....

Image Hosted by ImageShack.us












Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




…..ŠKOLSKA VIDEOTEKA…..

JEDINICA-pUt bez povratka….
DVOJKA-obračun s ocem….
TROJKA-iMati i nemati….
ČETVORKA-iStInite laži….
PETICA-san ljetne noći…
ISPIT-konačni obračun….
PISANJE ISPITA-ne okreći se sine….
PUT DO PLOČE-na vatrenoj liniji….
PROFESORI-gospodari pakla….
SAT RAZREDNE ZAJDNICE:-Pobuna u kokošinjcu….
DEŽURAN-zvonar crkve notre dame….
MALI ODMOR-prohujalo s vihorom…
RODITELJSKI-bal vampira….
HRVATSKI-kad jaganjci utihnu….
KEMIJA-peti element…
GAZBENI-kad mrti zapjevaju….
ŠKOLA-kuća luđaka-….
ŠTREBER DOBIO JEDINICU-i bogati plaču….





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



***Crazy GiRlS sIx***
***brunchy***
***petra p.***
***MaRiNa***
***una***
***darija***
***ToMiĆ i ZuBo***
***iva***
***amra***
***renata***
***ivana***
***igor***,
****alma***


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




***zakon mladih***
1.poljubac u ruku - prijateljstvo
2.poljubac u obraz - poštovanje
3.poljubac u čelo - čežnja
4.poljubac u rame - pohlepa
5.poljubac u vrat - strast
6.poljubac u usta - ljubav
7.tuče li djevojka mladića - ima ju pravo poljubiti
8.ugasi li djevojka mladiću šibicu - želi biti voljena
9.baci li djevojka mladiću nešto - kazna od 10 pusica
10.prije ljubljenja - zabranjeno pušenje
11.ako se sjedi - djevojka sjedi na koljenu mladića
12.ako se leži - djevojčina glava leži u ruci mladića
13.tapšanje na rastanku-sanjaj me
14.poljubac zatvorenih očiju-iskrena ljubav
15.stisak ruke-želim biti samo s tobom
16.stati na nogu-izjava ljubavi
17.čeprkati po kosi-ne mogu bez tebe
18.nakašljucati se-volim te
19.staviti kažiprst u usta-zagrli me
20.staviti palac u usta - poljubi me
21.igrati se prstenom - sanjala sa te
23.gledati u oči - volim te volim te
24.šaka kao odgovor - da
25.čelo kao odgovor - ne
26.pucketati prstima - danas dobro izgledaš
27.uzme li djevojka nešto mladiću - na raspolaganju
28.grickati usne - ljubomora
29.štipanje - želim ti nešto reći
30.šmrcanje - sastanak u isto vrijeme
31.stati na pete - volim samo tebe
32.tuče li mladić djevojku - želi da bude njegova
33.plaziti jezikom - poljubi me odmah
34.poljubac od 60 pusica - nije dozvoljen
35.lagani poljubac - prijateljstvo
36.prije ljubljenja - gledaj u oči
37.ne smije se iskorištavati - ljubav djevojke
38.djevojku ne pitaj za poljubac - odmah postupaj
39.milovanje tijela djevojke - samo uz dozvolu
40.mladić ima pravo poljubiti - djevojku od 13 godina
41.poljubac jezikom - dozvoljen
42.gleda li mladić djevojku duže od 3 minute - ljubomora
43.puhne li mladić djevojci u lice - želi sex
44.pokloni li djevojka mladiću zakon mladih - ljubav
45.pokloni li mladić djevojci zakon mladih - ljubav
46.tko posjeduje zakon mladih - daje ga drugima


***ka pogledaš na sat***

00.00~voli te
01.01~prati te ljubav
02.02~srest ćete se
03.03 ~jako te voli
04.04~nikad te neće zaboraviti
05.05~ozbiljno će se zaljubiti u tebe
06.06~pomirit ćete se
07.07~vara te
08.08~ljubomora
09.09~telefonski poziv
10.10~plavi dečko te želi vidjeti
11.11~jedan dečko te voli
12.12~sex
13.13~crni dečko te voli
14.14~želi tvoj poljubac
15.15~želi te opet
16.16~dogodit će se nešto loše
17.17~poljubit će te
18.18~dugo će te voljeti
19.19~netko koga neznaš te voli
20.20~čeka te
21.21~sviđaš se onom na kojeg misliš
22.22~vidjet ćete se
23.23~predložit će ti ..

SLICHKE...

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

petak, 26.10.2007.

SUZE SE BRIŠU SAME…….

Tebi mogu biti samo tama koju smo znali….
I već sam navikla na to kajanje….
Jednom je bilo dobro…..kad smo sretni bili….
Čekala sam te noću u hotelu….
Znala sam da nisi pravi za mene….
Ali svaki trenutak koji smo ukrali….
Ne znam zašto ali stvarao si u meni ovisnost….
Sama sam a to kriva…..
Ništa mi ne duguješ…..
Ali nisam imala snage ostaviti te….

KAD ON ODLAZI,SUNCE ZALAZI….
ODUZIMA MI DAH ALI ODRASLA SAM I NA TVOJ NAČIN…..
U MOM TUŽNOM RASPOLOŽENJU….
SUZE SE BRIŠU SAME….

Ne znam zašto se mučim oko muškarca….
Kad ima oliko boljih stvari nadohvat ruke…..
Nikada nismo imali sve….
Morali smo udariti u zid….
Zato jepovlačenje neizbježno…..
Čak i da te prestanem željeti….
I da mi se prosvijetli pogled….
Uskoro ću biti ljubav nekom drugom čovijeku….
Nebi se trebali igrati….
Trebala bi biti tvoja najbolja prijateljica….
A ne zajebavati se s glupim frajerima….

KAD ON ODLAZI,SUNCE ZALAZI….
ODUZIMA MI DAH ALI ODRASLA SAM I NA TVOJ NAČIN…..
U MOM TUŽNOM RASPOLOŽENJU….
SUZE SE BRIŠU SAME….

Dakle mi smo prošlost…..
Tvoja me sijena pokriva….
A nebo iznad mene plamti….

Voljela bih ti reći kako ne žalim…..
I da nemam emocionalnih dugova…..
Jer kad se poljubimo za rastanak sunce zađe…
Dakle,mi smo prošlost….

Uh…..eh….ah….ljudeki moji….
Nisam vam ni bok rekla…..pa bokich-cmokich….od mene….
Moram reći da ovih dana djelujem jako sretno…..ludo….zaljubljeno….
Da,da….zaljubljeno…..ali nebi otkrivala tog nekog…naravno da nije bivshy….on je prošlost kako kazuje predhodna pjesma(ono zadnje) na početku….
Oni moji najbliži znaju….ali izgleda da zna i taj netko…..samo zbog jedne određene osobe kojoj sam vjerovala….hmm…na kraju se uspostavilo da je njoj jezik uvijek brži od pameti….xsy…..
Lijepo je to kad nekog voliš….ali kad nekog nemožeš zaboravit…
Yea…ja sam već mjesec dana sretno slobodna…..i super mi je…..ali ne zaboravite i zaljubljena…..
U prijateljstvu je moglo bi se reć sa svma divno….i krasno ….sa svima sam si od cura super……
Osim s almom….koja mi se većinu vremena vrti po glavi…..iako smatram da sam u pravu….ne mogu je zaboravit….
A kad smo kod fredova…nemam više best frenda….Do prije par mjeseci nisam ih mogla nabrojit a sad….
Iz tih ne tako davnih vremena izdvojila bi samo dva ali ih nebi imenovala….
Jedan me više ne želi ni pogledat…prođe pokraj mene kao da me nema a hvala bogu još sam uvijek tu….Niti pričamo-…niti se pozdravljamo….baš ništa…..
A jedan…..neznam što reći….prešlo je u nešto što nije trebalo…i sad je sve kao da nikad ništa nije ni bilo….
Nije da ja nemam frendove…naravno da imam….ali nemam BEST….
Ajme…baš smo neki dan mi curke pričale o tom kakve smo bile prije par godina….
Fkt smo svi bili mali…bahati…umišljeni….svadljivi….
Ono užAs…ja sam bila tak zajebana….
Nebi komovala….ali sad mi više nepada napamet npr: napadat nekog zbog tog kak izgleda…tuć se i čupat oko dečka…bit neka baba koja stalno trača…koj bi se sAm svAđala….i razmišljala ko kaj misli o meni….xdvyszpr-……bezveze….
I onda neki ljudovi imaju loše mišljenje……i kaj ti ja znam kaj sve ne….
U školicy je fora….kad sam raspoložena a to je skoro stalno…ma stalno….je odlično….
Vratio se profesor vures..hehe…..a baš mi ga je žao nitko ga ne sluša….
Dobili smo neku novu profu iz glazbenog….ok je…prvi pojam je super….
Joj da…u srijedu smo imali vjeronauk za krizmu….xs…..kumu sam si već izabrala….to nije bio nikakav problem….
U četvrtak smo mi beekachy išli na sistematski…..joj kak sam se zbrukala….ajoj….
A danas…slušajte ovo…..danas je moj slavni razred..odnosno dečki iz mog razreda…točnije miky…su smišljali viceve o meni….zašto o meni?....a predugačka priča i neda mi se objašnjavat….
Viceva se točno ne sjećam…al nebi vam ni rekla…hehe…dovojno sam se zbrukala ovih dana…
I kad ih je on napisAo….dao je meni da pročitam…a bilo ih je dosta… uspjela sam prčitat sam 4 ….te smo se ja i ana počele toliko smijat da je Profa iz fizike to uzela i pročitala..….naravno počela se smijat…..jedva ju nagovori da ne pročita pred cijeim razredom….ali ju nisam uspjela nagovorit da mi to vrati….i sad zasigurno znaju i raska i cjela zbornica viceve o jeleni…..a joj…ubite me ljudi….
A nisam vam rekla…. plohelici i meni cure su rekkle da smo jako slične....pa eto imam sister blizanku.....kako se nas dvije od milja nazvašmo......
I da ….ne znam kako sam prošli put zaboravila napist nešto o toši proeskom….
Nažaost prerano je otišao….a za sobom pjesme i uspomene ostavio….
«…jer moj je život igra bez granica…»-------«….srce nije kamen….»…. itd…itd….
zašto najbolji uvijek odu prerano?.....
etogac….to je to…sad idu samo pozzzichy:
mojoj maloj zaljubljenoj brunchycy….koja mi je bubana…..moje srcheko…brzo mi ozdravi….
I njezinog tota isto…….
Mojoj maloj žderki iwchy koja nikako da napiše postek….
Mojoj ludoj ninuški koju obožavam-moja caryca….
Mojoj tužno-sretnoj anchyci…..
Mojoj beekicy i neziom prepreslatkom reneichu…..
Pa onda….pepicy….jopulyci….helichky….žjikulicy…renchycy…almy…
mate(j)i s kojom sam se trebala nać u nedjelju ali zbog VREMENSKIH Uvjeta niš od
dogovora.....
Ninicy-marinycy….martycy…kikicy….darijicy….
Filipu dj koji mi se redovito javlja….filipu….pezeru….
Harčyju ….pustaku ….robyu….alanu….
I «veliki» poozzz našem presidentu hrcu….
Onima koji me redovito čitaju i komovaju a posebno:
Igoru-bivshy osmaš…..ivani-bvsha osmašica….bruni-sedmašici……
Te pozdrav još joleku s kojim sam pričala…..khdhgiiurncccx….bar sam jednu odvažnih stvari riješila…..a koliko ih još imaaaa……
No dobro…..
Nadam se a nisam nikog zaboravila-….a ako jesam Duboko se ispričavam….
Ajte ja sad odoh a vi čitat postek moj i komovat…jer fkt sam se namučila s tim tipkanjem….
I još nešto…ovaj post je posećen mojoj brunchy …. Ps…nisam ni ja zaboravila…..
Šaljem vam jednu veliku PUSSYCU…..
VOLIM VAS SVE……
Image Hosted by ImageShack.us

By: vaša chokoladna kraljyca...i koza….



| - 18:28 - ...would you do it for me?.... (173) | print.... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.