Tajno utociste

Putujem

Eto sutra putujem za irsku...
najverovatnije cu se javiti u ponedeljak...
pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

05.08.2006. u 22:16 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Za ljubav mog zivota

Budi mi uvek blizu,
za ruku me primi,
snazno me zagrli,
k sebi primi,
budi mi uteha,
budi mi sve,
i kad zivot prođe
ne ostavljaj me!


Free Web Counter
Free Web Counter

Korisni linkovi

Preporuka
Auroraisa
Compov
Deadcountess
Jelena
Izgubljena
Moj prvi web site
Pa3sha
Mentira
Nonsense

Web

Buvljak
Love
Trazilica
FM SERBIA
NFS
imageshack
world of gnr
Brojaci
Clocks

O meni

Ime: Bojan
Devojka: Jelena
Naj klub: Juventus FC
Najomraženiji klub: Milan AC
Naj jelo: Pizza
Naj pice: Gusti sok od jagode :)
Naj boja: Plava
Naj grupa: Motorhead, Guns N Roses, W.A.S.P., Nightwish...
.......

Ljubavi

Prosla dva dana toliko sam sretan, kao da sanjam. Cini mi se da te volim otkad sam te upoznao. Cak i pre, otkad znam za sebe. I sad kad sam te pronasao, nemogu te prestati voleti. Zelim biti stalno stobom. Neizdrzivo je, nemogu se zadovoljiti s ono malo sati sto se potajno nadjemo. Ali vise nisam samo ja u opasnosti, sada bi i ti mogla nastradati kada bi nas
uhvatili. Zato se neko vreme necemo videti. Nemogu ti napisati zasto, ne znam ko sve ovo pismo moze procitati. I neboj se, cak i kad me prestanes voleti,nebih te mogao zaboraviti ...