< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog je isključivo otvoren za populaciju ljudi koji me poznaju...



Create a Meebo Chat Room

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O MENI

Nešto o meni:
Ime:Jelena
Prezime:nešt na F...
Nadimci: Jele,Freak On A Leash,The Devil(The Sin-Jin Smyth)
God:14
Ljubav: tko zna,neka zna,i ŠUTI :D
Najboje:crna,crveno-narančasta,plava(plava nije stalna najboja)
Škola:Jedna jako lijepa škola u svakom slučaju koju ćemo mi srušit
KAj slušam: KoЯn!!!!!!!!!!!!!!!!!!,Linkin Park,Green Day(popušta me),Metallica,Depeche Mode,Good Charlotte,Limp Bizkit,i malo sam se navukla na SOAD,Sex Pistols,The Exploited ( i još malo anarho-punka)

MSN: pitajte me
ICQ: zaboravila sam na njega XD
Skype: pitajte me
AIM: imala nekoć davno,al više ne
Facebook: imam,ko zna moje ime i prezime,znat če i fejs XD
Tagged: ne korstim više
Netlog: također ne koristim više
DeviantART: imam,pitajte me



Volim:
dečke :P(zgodne naravno XD) ,iskrenost,svoj laptop,mp3,mobitel,karate,natjecanja,volim frendove kao frendove da se razumijemo,horoskop kad je dobar,volim biti na moru-to nagovještava ljenčarenje,trošipariti(kad se ima lovegreedy),MSN kad je dobar,INTERNET!,Mozillu(sve products od nje),bit u blaženom stanju :D
Mrzim:
dok mi netko ČITA PORUKE,kad si AKTIVIRAM VIRUS,kad mi netko PROHAKIRA u komp,cajke/narodnjake/turbo folk(u svakom slučaju to ne volim),dok mi NETKO SKURI HLAČE,dok dobim LEKCIJU RONJENJA,kad netko nauči NAPAMET NEKU MOJU PORUKU,najiskrenije PREZIREM PATRIŠU,kad me komp zaj...(no to nije sluučaj ko ovog novog),kad windowsi zaj...(čest slučaj svugdje),kad MREŽA PADA,kad ASDL ode u k...(ukac),MSN kad sere,dok se prevarim s pretpostavkama,dok gledam da ljudi jednostavno pate od nekakve nepravde,a ja nemogu NIŠTA


Liriksi su mi dosadili. Moram nać neki novi application da bi bilo zanimljivije...



Plus

Sve i svašta.
Zamolba.
Za komentare.
I nemojte živcirat ljude koje neznate.

ponedjeljak, 13.10.2008.

Naslov svih naslova(i post svih postova,jer je pisan u tjedan dana)

(ponedjeljak)
Jebem mu mater ko je zmislio ove naslove. Uvijek moram neki kurac od naslova smislit.

Ne,nisam živčana,neg sam samo živčana na naslov XP

Nego...da počnemo....
Kai sam zadnje pisala??
Eh da...
Nisam rekla da sam dupla prvakinja Zagreba...hehe...
kako bi Zdeno rekao: U karam-te u...

A inače i 3. u DRŽAVI!!!!!!!!!!!!!
JEEEJ!!! WEE!!! WOOHOOOOO!!!!

(Oke,to sam rekla...kaj dalje?)
Eh da...

Shvatila sam da sam jedna velka baba. U pravom smislu baba. (Pojam babe: staro,gunđavo,šepavo,retardirano)
Prvo kaj šepam...
Onda...
Idem na talijanski i francuski...i vozim se u 5ici prema Trgu P. Krešimira IV...
STOJIM u tramvaju. Zvjerinjam kako se ne bi netko digao,kako bi se šepavo zašprintala (uz sve bolove) na neko mjesto kako bi se sjela i odmorila svoje mlade,ali izubijane noge. Masnica,rupa kvrga po cijelim nogama. Ko ratno siroče. E sad....ja se straaaaaaaaaašnoooooooooo živciram kad mi neka baba ili neki retardirani stari lik počne srat s onim: a daj se digni starcu...ma jebite se...n puta sam čula da je neka baba,kad je vidla mjesto,stavila štake u ruke i ŠPRIIIIIIIIINT na prazno mjesto....a ja onk...
Mislim,vidla sam ja starčeke da šprintaju. Pa imam jednog doma,hhh....
Ja jadan Šepko...nitko mi se u tramvaju neće dići...kmeeee....

(četvrtak)

Nastavak posta.
Bili smo jučer na Jarunu...bilo je JEEEBEEENOOOO!!!
Grudali se s pijeskom XDD
i tak...
u svakom slučaju,jebeno je bilo :)
ja sam PREDOBRE volje...
ou jea...
Odšepavila sam ...
(jeej!)
Danas mi je jednostavno super dan :))

(petak)
Koji je lom bio jučer na treningu...
Ja sam jedva došla do daha XDD

Al sada sam ful u bedu...još uvijek sam u šoku od sprovoda...
Svaki put kad je se spomene...svaki put kada kažem nešto o njoj...mi se barem grlo stegne...
Mislim,neznate ju,al...

Is there really heaven? Do angels exsist? Is there really someone guiding and watching us?
What happens with us when we die? Do we become angels? Are we ghosts?
No one will know until he dies...

Ovo je moja kratka pjesmica o mojim trenutačnim mislima...

A strašno...

Nego...
Nina me nagovara već tjedan dana da napišem post...a jbga nema inspiracije...
Slušam Black Celebration,i chillam se...pokušavam se opustit da idem kolko tolko normalna na natjecanje...da se tam ne razcmizdrim odjedanput....

"...Let's have a black celebration...tonight..."

Prejebena pjesma...
Idem na njihov koncert 21.5.!!!!!!!!!!!
Bit će jebenicaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

"...Take me in your arms...."

Ja sam idiot za ljubav...a profić za barenje XDDD
Jooj,jedva čekam kad ću ić s Emom,Majom i Mirnom u Stross...
Baš me zanima kak će to bit...
Nekog dečka zbarim i tak XDD
zajebavam se...
bit će super...zajebavat ćemo se...

"...your optimistic eyes,seem like paradise..."

Ja samo upadam s nekakvim citatima...
lool...
Bolje sam volje...
Ha ništ...
Javim se...kasnije...

Na svidenje!



| komentari (21) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.