< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovaj blog je isključivo otvoren za populaciju ljudi koji me poznaju...



Create a Meebo Chat Room

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

O MENI

Nešto o meni:
Ime:Jelena
Prezime:nešt na F...
Nadimci: Jele,Freak On A Leash,The Devil(The Sin-Jin Smyth)
God:14
Ljubav: tko zna,neka zna,i ŠUTI :D
Najboje:crna,crveno-narančasta,plava(plava nije stalna najboja)
Škola:Jedna jako lijepa škola u svakom slučaju koju ćemo mi srušit
KAj slušam: KoЯn!!!!!!!!!!!!!!!!!!,Linkin Park,Green Day(popušta me),Metallica,Depeche Mode,Good Charlotte,Limp Bizkit,i malo sam se navukla na SOAD,Sex Pistols,The Exploited ( i još malo anarho-punka)

MSN: pitajte me
ICQ: zaboravila sam na njega XD
Skype: pitajte me
AIM: imala nekoć davno,al više ne
Facebook: imam,ko zna moje ime i prezime,znat če i fejs XD
Tagged: ne korstim više
Netlog: također ne koristim više
DeviantART: imam,pitajte me



Volim:
dečke :P(zgodne naravno XD) ,iskrenost,svoj laptop,mp3,mobitel,karate,natjecanja,volim frendove kao frendove da se razumijemo,horoskop kad je dobar,volim biti na moru-to nagovještava ljenčarenje,trošipariti(kad se ima lovegreedy),MSN kad je dobar,INTERNET!,Mozillu(sve products od nje),bit u blaženom stanju :D
Mrzim:
dok mi netko ČITA PORUKE,kad si AKTIVIRAM VIRUS,kad mi netko PROHAKIRA u komp,cajke/narodnjake/turbo folk(u svakom slučaju to ne volim),dok mi NETKO SKURI HLAČE,dok dobim LEKCIJU RONJENJA,kad netko nauči NAPAMET NEKU MOJU PORUKU,najiskrenije PREZIREM PATRIŠU,kad me komp zaj...(no to nije sluučaj ko ovog novog),kad windowsi zaj...(čest slučaj svugdje),kad MREŽA PADA,kad ASDL ode u k...(ukac),MSN kad sere,dok se prevarim s pretpostavkama,dok gledam da ljudi jednostavno pate od nekakve nepravde,a ja nemogu NIŠTA


Liriksi su mi dosadili. Moram nać neki novi application da bi bilo zanimljivije...



Plus

Sve i svašta.
Zamolba.
Za komentare.
I nemojte živcirat ljude koje neznate.

srijeda, 24.09.2008.

.... =P ...

Sati je?
16:33

Osječaš se?
Super. :D . Imam onaj stari blaženi osmijeh na licu :)))

Kako si provela dan?
Ok,za sad. A kaj ima good u školi?!?!

Jesi li zaljubljena?
Možda =))

Vjeruješ li u ljubav na prvi pogled?
Možda =))

Misliš li da postoji onaj pravi?
Da =D =P

Što cijeniš kod dečka?
Možda netreba biti baš ono ludo zgodan,ali treba imati dobru osobnost :)

Boja očiju?
Plavo/zelene (ovisi je li umjetna svjetlost ili Sunčeva)

Boja kose?
Smeđe plava. Znači,nit smeđa,nit plava XDD

Visina?
162 cm !!! ČAK XDDD

Piercing ili tatoo?
Htjela bi tatoo, ali mama ne da... kad navršim 18 napravit ću si zmaja na leđima =))

Koja je zadnja osoba koja te poljubila?
=)

Zagrlila?
Nina...

Koja ti je rekla da te voli?
Na želim o tome XDD Ružna uspomena XD

S kojom si razgovarala na telefon?
Kaj ja imam telefon?? XDDD

Na koju si vikala?
MIU XD

Koja ti je slomila srce?
Hmmm... NEĆU O TOME!!! POKUŠAVAM TO ZABORAVIT!!

Koja ti je rekla da te mrzi?
MIA XDD

Koliko je SAD sati?
16:37

Zagrljaj ili poljubac?
Kad je dečko u pitanju naravno poljubac =))

Pepsi ili cola?
Cola...

Čokolada ili vanilija?
Vanilija

Lover ili fighter?
Lover =)) XDD

Prijatelji ili obitelj?
Prijatelji...

Ljubav ili novac?
Ljubav...

Osobnost ili izgled?
Valjda ste pročitali gornje pitanje =))

Boja očiju kod dečka?
Smeđa?

Boja kose kod dečka?
Smeđa ili crna?

Kratka ili duga?
Pa draža mi je kratka,ali ima zgodnih i sa dugom...ah... XD

Visina kod dečka?
Bilo bi ljepo da je viši...ali ustvari doesn't matter..

Hot ili cute?
HOT =D

Najbolji frendovi/frendice?
Let's see... Nina,Mia,Petra

Jel bi izašla s dečkom radi novca?
Ovisi o svoti... zubo

Uzimaš li droge?
Noup

Piješ?
Noup

Jel se hočeš oženiti?
Ja se ne ženim -.-''

Jel hočeš imati djece?
Da,al ne sada!!

Jel vjeruješ u sebe?
Većinom ne. Neam samopouzdanja...

Možeš li podnjeti istinu?
Draža mi je istina kakva god je, nego laž...

Koja ti je najveća slabost?
Previše se vežem za nekoga/nešto,pa mi to teško pada,moja tvrdoglavost,neam samopouzdanja

Koji je tvoj naveći strah?
Biti odjebanus...

Koja je tvoja prva pomisao kad se probudiš?
Zbudi me alarm, i ja samo pomislim: isključiti ili odgoditi? Ma odgoditi =))

Jel se javiš na broj koji na prepoznaješ?
Naravno,možda neki tajni obožavatelj

Jel se slažeš sa roditeljima?
Da...valjda XDD

Koje su stvari za kojima žališ u prošlosti?
Ima puno stvari,žalim što sam u jednom trenutku(odn taj trenutak se produžio),što sam bila previše brbljava,a opet u nekom drugom trenutku premalo

Naj knjiga?
CSI knjige =D

Najgora knjiga?
Povjestice by August Šenoa

Najzgodniji glumac?
CHANING TATUM!!! =P =P =P LIK JE PREZGODAN =P =P

Najzgodnija glumica?
Neam pojma

Najbolji film?
Step Up 1&2 (Pitate se zašto,ha? XD)

Najgori film?
Ne gledam filmove koje ne volim...

Što bi ponjela na pusti otok?
Laptop sa priključkom za internet, da se mogu vratiti... yes

Koga bi povela na pusti otok?
Onog koji mi se trenutačno sviđa =P

Štafetu predajem...
Svima koji su ovo pročitali belj




| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.