This is me... Then...

20.02.2007., utorak

< S t A f E t A >

waveEto..... yesyesDoso je red i na mene da napisem stafetu.... rolleyesKak je nisam u proslom postu, moram sad...... A neznam kaj da napisem.... zalivenMa smislit cu vec nekaj...... hrvatskaAjde da pocnem...

1.naughtyPretprosle godine sam isla u cerekGardeland sa Story Super Nova Jr. Prije Gardelanda, greedyjedan dan smo bili u Veroni i razgledavali smo.... Bili smo podijeljeni u mouthwashgrupice i ja sam bila s onom di je bio vodic, zapravo burninmadbila je neka zenska-ugl. koza neka. Ugl. ja i jedan decko smo partytrebali na wc i otisli smo, a oni su nas cekali. Kad sam se vratila,no nikog nije bilo!! Usrala sam se od straha!! Sama u blablaVeroniiii.... Koma.. Pokusala sam se orijentirat po toj nekoj zgradi, puknucual mi bas nije islo! I dok sam isla do Julijinog balkona ( deadTo je bilo jedino mjesto koje mi je bilo poznato ) 100 puta gore dole naisla sam u njamipizzeriji ove svoje. Usla sam tam i ova burninmadglupaca nije ni skuzila da me nije bilo!! Kako je zenska glupa!! Uzas! Ja joj nisam nis ni spominjala..... Ma .headbang....
2.winkOd 4. - 7. razreda sam furala s jednim deckom 7 puta!! Haha!! Uzas... smijehA bilo je fora.... Haha.... Kad se samo sjetim.... rofl
3.Kad sam bila mala uzasno sam se bojala eekeekJosipe Lisac!! ( I dandanas se je bojim=>Salim se! ) smokinKad god bi ona blablapjevala na televiziji ili radiju ja bi pocela plakat i deadsakrivat se pod stol!! Uzas.... Osim nje, bojala sam se jedne pjesme ludlud ( Znam da je fakat reterdirano, al kaj mogu??!? ) I to pjesme 7 gora, 7 mora od Doris D. kad bi ju cula bila bi ista strka greedyko i s Josipom Lisac=>I kak onda neko moze partyrec da sam normalna?? Hahaa
4.thumbupA najdraza pjesma mi je bila ona:smijeh Ej cuca, cuca, cuca ja sam decko srca vruca, naughtyna pameti si mi ti... To sam pjevala ko luda!! cerek
5.Obozavam hrvatskaljeto i ic na more, al se bojim sama ic plivat daleko!! namcorUserem se ko ...!! Nakon svih onih filmova ( Koja je, glupaca jos uvijek gledam ) nonostrah me morskih pasa!! Uzas.... zalivenBojim se i samo pogledat prema dnu... eekAaaaaa!! Uzas.....

coolI tako... To vam je to.... Nemrem vam puno partyostavljat komentara jer sam si headbangopet sje*%$a prst!! Naoteko mi je!! madKatastrofa... Ajde idem ja....
kissKISS SVIMA!!

BEST FRIENDS 4EVERyes



- 11:07 - Komentiraj... (137) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

About me...

Pjesmice...