Početak nove školske godine......i nasa sranja.........

25.09.2007., utorak

hej hej ljudi moji.......

evo mene da napisem jedan novi jebeni post...nemam bas puno vremena da pisem imam dosta posla..kao sto znate radovi u selima su poceli:istovaranje kukuruza,izvoz djubreta i sve me to ceka za koji dan...ma salim se istovarat kukuruze ajd boze i pomozi al djubre aaaaaaaaaaaa....I SO MIKI!!!!!!!nutnutnut
u skolu idem ,dosadjujem se nest kao ucim, svadjam se sa mojim draganom,idem na pice u B&B...i tako...i naravno zajebavam druge.....prosle nedjelje svi u skoli su bili nadrkani danas su jos gori........ma sta reci...
jedino moj shupak me slusa.belj.beljbelj..e da setih se jedne price iz skole,pa da cujete:thumbupthumbupthumbup

mi u skoli,sedimo u klupi ja i vanya,dosadno nam pod hrvatskim,neznamo sta cemo od dosade....i setimo se ajmo zajebavat curu koja sedi ispred nas (maju)...idemo je napravit ludom...hehehe sto to volim.......zubozubo
sedi ti maja ispred i prehladjena,idemo mi njoj duvat u glavu i u ledja (posto su bila gola),duvamo ti mi a maja se koprca kao buba,okrece se prema nama i kao "sta to duva" a mi nista zujimopjevapjevapjevapjeva,kao s prozora nest...i tako citav cas...zvonilo i ide ti maja po razredu i prica kak joj nest citavo vreme duvalo po vratu,glavi i ledjima....i dan danas maja jos nije skuzila da smo je ja i vanya zajebavali...pozdrav za maju alic iz ostrova.........mahmahmahmahmah

e da pre neki dan uzme ti vanya upaljac i zapali stol u skoliburninmad,a ono smrdi boze sacuvaj...to je bilo za nasu proifesoricu jer joj smeta smrad....roflroflrofl
posle toga dejana zapali papir,i to je smrdilo u pičku materinu...a to je bilo za profesora janjica...dosao on u razred i neznam dal to smrdi iz vana ili smo mi to zapalili...e ludnica ljudi,.....napokon se nest pocelo desavati.....jupiiiiiiiiiiiiiiiii....partypartypartypartypartyparty
pozdrav za stanica sremca simica i vuleta...mahmahmahmahmah......pu
- 20:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (7)
Kolovoz 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

na ovom blogu mozete da procitate sva sranja koja cemo ove godine praviti u skoli.......nadam se da ce bit kao i prosle...:-)

Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]
[img]http://img17.glitterfy.com/273/glitterfy082359T312D34.gif[/img]


Glitter Text @ Glitterfy.com

Linkovi