utorak, 05.08.2008.

evo nesto novo...

neke rijeci i neke stvari se ne mogu zaboraviti,sjetis se
i zaboli te kad-tad...jednostavno tesko je prijeci,i ne treba uvijek slijediti srce vec i razum...a nada u izreku >vrijeme sve lijeci< jos traje,samo ne znam kolko jos,puknit ce i to polako...


myspace glitter

myspace glitter




Ma kog' me Boga za tebe pitaju?
Spustam glavu brisem finu prasinu.
I rijetke ptice pjevajuci umiru.
A na polju hladne kise padaju....



Slazi mi pa makar bilo sto,
Slazi mi i onako sad je svejedno.
Slazi mi pa makar bilo sto,
Slazi mi i onako sad je prekasno...



....sve bih dao da si opet tu,al te nema pored mene
i shavtim da je zivot grub kad tvoje ime se spomene
nekad bilo nam je ko u snu,ali to je proslo vrijeme
pa kazem po ko zna koji put da si barem pored mene...








00:06 | Komentari 52 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Zelena= #00FF00