petak, 01.08.2008.

nema,nema uspomena...

e evo pisem novi post jer ne mogu spavat,vruce mi je,a ne znam sta bi drugo radila...smijeh evo kod mene svega pomalo...yes kad pogledam za mjesec dana skola...joooj,neeeeeee....ne ide mi se,dizanje ujutro,"ucenje"..bang ali ipak idem se zajebavat s ekipom..yes...e neki dan sam bila na kupanju na Lapovcu,i nisam vidila mrtve krave i janjice,..thumbupsmijeh ma Orahovica je sigurno puno bolja,al i ovo je bilo dobro..cerek
e a ja provodim vrijeme cekajuci sestricnu,strica i strinu iz svedske,a vald za kojih tjedan dana..yes sestricna je super,pa se imam s kim zajebavat..osim sto me iva davi po cijele dane...smijeh
ma radije idem jer pisem gluposti..he,he,a sta ces..ae wavekiss

cool myspace layouts

cool myspace layouts



ne dostaje mi tvoj osmijeh,
ne cujem tvoj glas,al znaj da
si uvijek tu kraj mene...
nisi samo sjecanje,nisi samo
sjena,u mojim si mislima
svakog trena...


23:05 | Komentari 19 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Zelena= #00FF00