veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

ZAJEBANCIJA!!!!



glitter-graphics.com


ImE:Jelena
PreZime:nije vazno
ImAm:16god
IdeN U:kozmeticku skolu
Razred:2.a
ZivIN Na:sMiLJeVcU
sLuSaN:sve i svasta,,..malo cajke,,,,..itd..
imam zasad crnu kosu i zeleno plave oci..




glitter-graphics.com



EVO MALO MOJIH SLIKA:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


ja s plavom kosom:
Image Hosted by ImageShack.us


SVE STO VOLIN:

*...sebe...naravno...
*brata
*rodaka Matea-najvise
*prijatelje
*kozmetiku
*moju toricku
*zabavu
*izlaske
*alkohol
*cigare
*shoping
*svoj kvart
*svoj krevet
*sprdanciju

SVE STO NE VOLIN:::

*ŠKOLUUUU
*šktrave ljude i dvolicne
*lazi
*ucenje
*ljude koji previse seru iza leda a nemaju muda ti to reci u facu
*profesore
*ljude koji se previse bahate
*ljude koji ne shvacaju moju sprdanciju
*kad neko nije svoj
*ljude koji vole previse filozofirati
*neke osobe...



glitter-graphics.com

OVO JE ZA MOJ RAZREDblablapjevawavekiss

Luta cu svijetom
trazit srecu,
ali svoj razred
zaboravit
NECU!!!!kisswavenaughtyrolleyesno

Ja i moja baby-Toricka
Image Hosted by ImageShack.us


Ja i moja Kiki:
Image Hosted by ImageShack.us


Ana i Doris:
Image Hosted by ImageShack.us
:

Ja i Valentina:
Image Hosted by ImageShack.us


Kiki,Luca,Matea,Lucana i ja:
Image Hosted by ImageShack.us



Moj Tomica:
Image Hosted by ImageShack.us


Moja Lala:
Image Hosted by ImageShack.us


Moj Lukica:
Image Hosted by ImageShack.us


Moja Marinica:
Image Hosted by ImageShack.us


Moj rodak Mateo i njegova cura Andela:
Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Ljubav je predivan vrt u kojemu rastu ljubav, bol i smrt!


Većeras neću plakat, suze nisu lijek, al zapamti ove moje rijeći "Voljet ću te zauvijek".
Noćas lažem sebe "Mogu ja bez tebe", ali srce tajnu krije, bez tebe teško mi je!!!cerek

Ne vjeruj onomu tko ti kaže "volim te", nego onomu tko te u suzama pita "voliš li me"!!!cerektuzan

Ljubav je smisao života, prićao mi čovjek dok za šankom cigaretu mota, njena ljepota nemože se ni sa kojom mjeriti, prićao mi ćovjek krvavih očiju i dokazao da ljubav može ubiti!!!zaliventuzanno

Svi su me pitali dali volim te, jezik je rekao ne, a srce je palilo zbog laži te!!cry

Ima neko ko te ceka
ima neko ko se nada
srce kojim ti vladas
ima neko ko te Voli
samo znajda taj neko
nikad ne bih da te moli!!


Svijeća

Svijeća gori...
Gori bez osjećaja...
Gledajući u nju čeznem za tobom,
Za tvojim smeđim očima;
Sjajnim očima
U kojima je njeno svijetlo najljepše sjalo
I davalo svijetlu najljepši odsjaj...
I sada svijetlo svijetli u meni.
Ali ne blješti više u očima
Već u svakoj suzi koja
Mi zbog tebe klizi niz lice;
U svakom jecaju boli koji čuju
I anđeli na nebu.
I oni plaču...
Ja plačem zbog toga
Što te više nemam,
A oni od sreće jer si sada među njima..
Jer si jedan od njih.....crycerek


ponedjeljak, 18.02.2008.

jos jedan post...

kisspozdrav svima u mom razredu...
mislin najboljem razredu ikad smisljenom..hahaha
a posebno pozdravljan moju mateu koja mi je pravila drustvo u subotu u caymana kad smo se zajdeno nalile...a nije ni luca bila daleko od nas dvi...ha ha...party
pozdrav mojoj ludoj toricki koja mi pravi drustvo u gluparijama u skoli...i pozdrav valentini da ne kaze da je nisan pozdravila..wavepuknucu

Image Hosted by ImageShack.us11:43 - Image Hosted by ImageShack.us...pljuni.. (19)- Image Hosted by ImageShack.us..pa prilipi- Image Hosted by ImageShack.us*


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.