....nešto o meni......
......zovem se vlatka.....
....prezime.....se traži......
...živim u jednom malom selu....
..zvano Gradište....
.....nadimak.....uf.....ima ih dosta....al...
me zovu vale.....imam 12 god...
...rođena 11.11.´95.....u Sl.Brodu....
..u horoskopu sam škorpion...slušam....
sve moje uši mogu podnjeti.....osim....metala....
i opere....volim.....sve i svašta, jednog slatkog dečka....
frendice, frendove...obitelj...
more...blog...msn..
nevolim.....neke osobe.....dvoličnost...laž.....školu..
..eto to bi bilo sve od mene za sad.....
kiss.....svima mojim prijateljima....iz 6.a...
i iz drugih razreda....a pogotovo jednom SLATKOM DEČKU....kiss.cerek
hehe....naughtyeto mahwaveod mene....

My KiSs By You"
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


....Da volim...hehe....
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Neću ti poklonit moj život-
Tužan je
ni moju sreću- Nemam je
ni moje snove- Prazni su
ni moje osjećaje- Bolna su


Jednom ćeš me pitati volim li
više život ili tebe, a ja ću odgovorit
život, a ti ćeš se okrenuti
i otići, a nećeš ni znati da si
ti moj život!!!


Hoćeš da te pohvalim ili
hoćeš da izostav
im slovo H????

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Želim da me jednom zagrliš, moje
usne da poljubiš, moja sjećanja
da probudiš, želim da kraj mene
dišeš, a ne samo poruke da pišeš!!


....IsTinA.....
Image Hosted by ImageShack.us

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


kOmEnTaRi Ya/Najn

MaLa gLuPaChA DiZz

Opis bloga

.......blog je napravljen.......da vam pišem o mojem društvu.....životu...
prijateljima.........i sve šta mi padne na pamet.........a vaš bi trebo biti zadatak
da mi ostavite......punooooo comicha.....za prvi put.......kiss......

...evo ovo vam je
moja sestrična ivana...

Image Hosted by ImageShack.us


Touch My Body (ft. The Dream) ( Official Remix) - Mariah Carey

.....ovo vam je moj prijatelj...
Image Hosted by ImageShack.us



Želja mi je da te srušim na krevet
i da tamo ostanemo što duže,
da te natjeram da buncaš i da ti
tijelo gori zbog mene....voli
te tvoja Gripa!!!!......


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Pozzor!!!! Novi virus!!! Širi
se jako brzo i zove se
OSMIJEH: ups, prekasno
već ga vidim na tvom licu.
Zarazio te netko tko te se
upravo sjetio!!!!



Tvoj pogled nije lažan, tvoj pogled
je posebno važan, takav pogled
nema svatko, jer nitko neizgleda
tako slatko!!!!


Image Hosted by ImageShack.us



......KiSs Me.....

Image Hosted by ImageShack.us


.....Dođi.....!!!....
Image Hosted by ImageShack.us


.....LOOOL......
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 11.03.2008.

...Još Malo Pa Praznici.....Jeee....

...evo i mene nakon dugog vremena.....nisam mogla pisat postove jer mi je komp bio....pokvaren..i ta druga sranja.....eto
još malo pa i Uskrs.....ah štaš....pa tu nam stižu i praznici...jupy.....to je još najbolje od svega.....hehe.....joooj jedva čekam praznike...da se bar malo
odmorim od ŠKOLE I OD UČITELJA.....hehe.....moram si smislit šta ću radit pod praznicima....ah zna se ljenčariti...gledati TV....i tak....vidim ostavili ste mi dosta komova..jest da je mogo biti malo više...al neka...nek se vidi da i vi komate....heheh..šala.....smijeh.....aj eto ljudi ajd ode ja sad......čujemo se do sljedećg posta...do tada...Bubim vas sve....pozzzmahwave....cijelom 6.A...raz....i ostalima.....ajd KiSs.....kisskisskisskiss



| ♥KoMeNtAriShi♥ (180) | pRiNtAj | =) |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.