*savršena*

srijeda, 11.04.2007.

JESAM VAM FALILA...MA ZNAM DA JESAM

Ey,pa kako ste jadnici??Vidim da ste jedva čekali da i moji noktići počnu tipkati na tipkovnici savršene riječi i da za vas debile napišem još jedan u nizu mojih prekrasnih posteka.. haha..
Evo za početak da vam kažem zašto se nisam javljala ovih dana-bila sam u Dubrovniku!!
Bilo je supkač.Cijeli sam se dan izležavala,bila sam s Vanjom u welnesu,na masaži,kupkama,u šopingu..
Joj,osjećam se izvrsno,preporođeno.Imate sreće što sam raspoložena pa vas neću previše pljuvat zbog komentarića.Pa evo da počnem..
Lanica ne može pisati post jer je u Švicarskoj(donjet ćemi puno čokolade jeeee..) i neće je biti do ponedeljka tako da tada možete očekivat njezin post.Žao mi je ružnih ljudi koji se potpisuju kao lanica i ostavljaju debilne komentare.Samo da znate da smo ja i lana *best* i da ovi komentari neće narušiti naše prijateljstvo..lol..
Moram reći vama nepismenim i neškolovanim ljudima da se zovem eva,a ne ema i da moje slike nema na googleu jer nisam poznata manekenka već se probijam,a manekenstvom sam se počela bavit prije 6 mjeseci.Ali ja vam obećajem da će uskoro cijeli svijet znati za mene i da će moje slike biti posvuda pa ćete se uvjerit da nisam lagala..
Ne obazirem se na komentare,ali neki su me stvarno izbacili iz takta..Mislim,koliko ima ljubomornih ljudi..
I u sljedećem postu očekuje vas maleno iznaneđenje..Pisat ću o nekoj vrsti "ljudi"koje ne podnosim i ..ma vidjet ćete sve..
I imam još jedno iznaneđenje..BLOGERI KOJI MI OSTAVE POZITIVNE I SLATKE KOMENTARE- NAGRAĐUJEM!!
pa evo za kraj svima s malim zakašnjenjem želim SRETAN USKRS!!
ps.znam da je ovaj postić kratak,ali umorna sam od puta privatnim avionom koji posjeduje vanjin tatica pa se idem odmorit uz topli kakao i cosmopolitan..heh..
i samo da znate:PARIS HILTON RULZZZZ(uzor mi je,pa šta?)

she`s *perfect*

Image Hosted by ImageShack.us

kiss

11.04.2007. u 22:22 • 58 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?
Banner generated at Pimp-My-Profile.com

O MENI

Pa evo da i ja napišem nešto o svojoj malenkosti(da,da).
Kroz ovih par rečenica upoznat će te mene,
a to je inače velika čast jer sigurno nemate svaki dan mogućnost upoznati
nekog poput mene.
Pa da počnem
zovem se Eva Rai.Imam 15 godina.Rođena sam u SAD-u točnije na Havajima.
Trenutno živim u Zagrebu(nažalost).
Dosta sam zgodna,bar tako kažu makar i sama to znam.
Za moj izgled zaslužni su geni.Moji korijeni potječu iz
Španjolske,Portugala,Indije,Havaja i naravno Hrvatske.
Jako sam bogata i sretna.Imam puno frendova i frendica.
Jako sam popularna,a šta mogu kad sam savršena lol.
Volim novac,svoje frendove,jednog dečka,sebe,svoj 24-karatni
dijamant koji mi je upravo na prstu,svoje noktiće ah..,
onda opet volim sebe..Ma ima puno toga.
Ne volim metalce,punkere,rokere,sotoniste,pijance,
one prosjeke kaj prose na trgu bljak,pijance,pedofile,one koji nemaju smisla
za modu,ne volim zmije,mrtvace..
JA VOLIM SAMO SEBE JER SAM JEDNOSTAVNO SAVRŠENA

users online

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us