moj najdraži(ljepši) košarkaš

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Free Music

Free Music



Free Music






Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (16)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (6)

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Da ili ne

dizajn by:''by_the_way''

Opis bloga


O MENI
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
IME:linaGODINE:12
SLUŠAM:rock,hip hop, pun, popMRZIM:narodnjake i tokio hotel
tračanja
VOLIM:rhcp, avril, rihannu...
spavati, plivanje, odbojku... vaše komentare
ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

MOJI NAJBOLJI

KLARAfino


evo CHAT-a ali nemojte da ovo postane svađaonica


Get your own Chat Box! Go Large!







Get your own Poll!



Get your own Poll!



Free Website Counter
Free Website Counter



Girlfriend Lyrics



mali mimi:party






adopt your own virtual pet!





Get your own Poll!






Linkovi

srijeda, 20.06.2007.

današnji ludi dan...

danas čim sam se probudila sam otišla na bratov comp da vas malo komam...pošto vas prije baš i nisamrolleyesrolleyes, onda sam se razbudila i sjetila da je 2. sezona zakona braće gotova i skoro briznula u plačnoeek, no, dobro možda ću preživjeti još nekih 2 godine, jer se tek počinje snimati 3. ... no oraspoložila sam se kad sam putem do škole vidjela da u novom ok-u izlazi njegov mega poster...(već mi je na zidu i sad ih imam točno 10)... no dobro kada sam došla pred školu prvo što mi se dogodilo je to da sam bila pootpuunoo mokra... prva 3 sata (i jedina koja sam ja bila u školi ) bili smo vani, a dečki su nas polijevali i kad bi se napokon osušili opet bi bili mokriburninmadburninmad, nismo samo mi bili vani već i sedmaši... no dobro kada su napokon ta tri sata završila morala sam ići u ZeKaeM jer sam sa svojom grupom imala predstavu...bili smo odlični i možda s tom predstavom idemo nastupati u Rusiju.. poslije sam s bratom (i on je bio u predstavi) i roditeljima bila u MILLENIUM-u još sam malo na kompu no ubrzo ću na spavanje jer sam preeeeeeeeeeee umorna...wave

bye



| Komentiraj (10) | printanje | ….. |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.