onako kako treba https://blog.dnevnik.hr/jednostavno-je

utorak, 27.10.2015.

Pitaj pa ću se ustati

Fascinira me kako ljudi očekuju da će im drugi pročitati misli. Na primjer promatram danas bakicu koja nije invalid ni toliko bolesna da ne može stajati, normalna bakica koja ide svaki dan na tržnicu i svaki dan je u tramvaju, i to je lijepo, ali ja u tramvaju sjedim i naravno nabijem slušalice i imam svoj đir, briga me je li staro ili mlado oko mene, i onda se bakica počne mrštiti i nešto mrljati sebi u bradu i očekuje da ću se ustati, da me pita ne mora se uvijek ni lijepo pitati već samo da pita, postavi pitanje ili naredi i ustat ću se sa zadovoljstvom, ne treba se trošiti energija uzalud.sretan

Zašto je pitanje toliko teško postaviti i izboriti se za sebe i reći ja hoću to i to, zašto ljudi očekuju da ih pročitamo ? Smješno mi je to sve kako mislimo da možemo čitati tuđe misli, a u stvari jedva se snalazimo i u svojima. Buking u glavi je meni bilo najveće opterećenje, kad god bi od nekoga nešto očekivala uvijek ali baš uvijek bi se razočarala ali zašto je to tako? Očekivanje u stvari stvara nas i govori o tome što mi trebamo učiniti u vezi s nama. Ljudi koji ne očekuju ništa od drugih su sretni ljudi jer porade na sebi to što očekuju kod nekoga. smijeh

27.10.2015. u 00:17 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2015  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2015 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi