...eo neke gluposti....

..PADEZI.....
padezi
NOMINATIV:Tko? Što?
Jedan dečko.
GENTIV: Koga ? Čega?
Eto volim samo njega.
DATIV: Komu? Čemu?
On je ljubav dao meni, a ja njemu.
AKUZATIV: Što? Koga?
On je vlasnik srca moga.
VOKATIV: Viče!
Moja ljubav njemu sriče.
LOKATIV: O kome? O čemu?
O kome drugome nego o njemu?
INSTRUMENTAL: S kim? S Čim?
Volim biti samo s njim.


EO JEDNA PJESMA
-----u ovom slucaju je istinita------

....M.....vtp.....


  lipanj, 2008  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari on^^off

design: × BloG MasteR ×

font: x

slike: x

NeS o MeNi

ja sam jedna
zaljubljena.....
rodena sam u osjeku 95.
znaci sad imam oko 12 god.
idem u 6.raz
i tak....
volim:
Marka
msn
komp
cokoladu
frendove
Inu
Ninu
mobach
nevolim:
umisljene
dvolicne
i tak....
slusam: svasta
neda mi se vise pisat .....

Linkovi

!n3s

LuDaChE

NaJ LuĐe FrEnDiCe

MaLLa LuDa

MaLLa - Ines

NiN@

ReNcHy

MaRiO

!gOr


Kad se gledam u ogledalu vidim TEBE, kada lutam ulicama vidim nekog tko lici na TEBE, kad sam s nekim mislim na TEBE, sad vidis VOLIM SAMO TEBE.


srijeda, 11.06.2008.

...eo i ja zaljubljena....

...eto...i to se dogodilo,,,ja se zacopala....hh
eto dogodilo se...haha
poznam ga još od 5. razza
trenirali smo tenis i tam smo se i upoznali
i tak je sve pocelo...


i neki dan se mi ponovo culi i eto ga...
....on je tak dobar,smjesan,zabavan,visok,ZGODAN,lijep....
ma sve sto se trazi.....
i tak .... napisem vam kasnije još
nes sad nemogu
pa onda vidimo se-cujemo se....
Marko vtpnncs.....kiss



^^ komentari (0) ^^ print ^^ # ^^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.