Malo o meni

Ime:Ana-Marija
Prezime:nije važno
Datum rođenja:13.11. 1993. znači imam 14 godina
Obitelj:ja, mama, tata
Grad:Pakrac- a sad ako znate gdje je to
Razred:jedan i jedinstveni 8d
Frendovi:Eva,Tea,Lea,Didi,Matea
,Ena,Claudia,Terezija,Ričko,Tona,Matej.....

Volim:
dobru zabavu
društvosretan
slušat muzikuwink
čokoladu
hip hop i zgodne reperecerek
ugl. sve što vole mladi

Ne volim:
umišljene i dvolične ljude
učenje
kemiju
svađu
cajkeburninmad

Moj msn: ana-marija.danis@hotmail.com



AAppealing
NNeat
CClever
HHot
YYoung

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Tea
Matea
Didi
Lea
Ena
Vlado & Ričko
Matej
Eva
Klavdija
Ivona i Dora
Dijana i Sara
Mateaa
Laura
TeA =)
Hip-Hop girl
hip hop
Mihaela
Jelena


ja




opet ja



moje frendice

Ena

Didi

Eva

Matea

Tea

Lea i Didi



sličice




[url=http://imageshack.us]












Ruff Ryders














KoMeNtArI Da ili Ne

Zeko designs

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Ovaj blog je napravit isključivo iz dosade, a na njemu ću pisati o muzici raznim izvođačima,objavljivati ću razne slike i spotove, a ako vam se ne sviđa ne ostavljajte svoje glupe komentare nego jednostavno otiđite

Pravila:
1.Otvorila sam blog iz dosade i na njemu ću pisati i objavljivati što ja hoću
2.Ne govorite mi što da radim i što da objavljujem
3.Ako vam se blog ne sviđa jednostavno otiđite
4. Ne ostavljajte glupe i uvrijedljive komentare jer ću ih obrisati
5.Poštujte pravila

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




malo pjesmica...

Brick & Lace

Never Never
boomp3.com

Love is Wicked
boomp3.com

Get That Clear
boomp3.com


DMX

Look Thru My Eyes
boomp3.com





Look Thru My Eyes Lyrics


DMX-moj najdraži reper












Bow Wowcerek






Bow Wow & Omarioncerek






Omarioncerek












2 Pac








G-Unit










Pharrellcerek









Još malo sličica

























petak, 21.03.2008.

Napokon...

Ey...evo mene napokon pišem novi post...pa evo da počnem prepričavati što se događalo ovih dana: Još u subotu išle sam ja i tea u saunu, i bilo je baš sakon , mislile smo da nećemo moći dugo izdržati unutra od vručine, pa ipak je to oko 90 stupnjeva, ali jesmo zadržale smo se 2 sata, dugotrajan je to proces prvo se istuširaj pa u saunu 15 minuta pa opet izađi pa se isuširaj , ali super je blio, taj dan samo mislile i ići van, ali nismo, teu nisu pustili, a ja sam bila umorna, a već je blio oko pola 9 ili 9. Bio je Magazin pa su skoro svi išli, i mislila sam da će mi biti žao što nisam išla, ali nije, kažu da i nije bilo baš nešto. U nedjelju je bila cvjetnica, bilo je puno ljudi i nije bilo mjesta u crkvi pa smo bili vani, brzo je prošlo i bolje. U ponedjelja i utorak škola....misli dddd, ali u srijedu je bilo natjecanje nešto s izviđačima, ali ja nisam sudjelovala. Ja i terezija smo došle na stadion pozdraviti našu ekipu, pa smo otišle u dvoranu pokazati se gagi , našoj razrednici, tamo smo trebali biti cijelo vrijeme jer ne sudjelujemo u onome natjecanju, ali smo bile 15 minuta, pa smo otišle u Jet, kako bi se reklo, kafenisati se ...haha, tamo smo bile sat vremena, i pričale o svemu i svačemu, onda smo otišle da moje mame u trgovinu da mi da novaca, a usput sam si kupila novo sjajilo, baš je fensy, hehe...poslje toga samo otišle u pekaru kupile pizzu sjele na klupu i jele i pričale , a kad smo se napapale bile smo žedne otišle smo kupiti sok i otišle u naš mali parkić kod opčine sjele pijuckale, pričale, a najviše smo se smijale nekom malom s tamburom....haha, mali ide u onu glazbenu školu , i došo on s tamuburom većom od njega, stao kod glazbene i nešt mu ispadne ide on to pokupiti pa se skoro tambura prevalila na njega..hahaha, mi njemu mašemo da dođe do nas, haha , i kad je krenio kući prolazi pokraj nas, a ja ga zezam...pa tebe smo čekale napokon si došo i tako, a on ništa, pa smo se još više smijale, kad smo i to obavile, došle smo do naših natjecatelja , tamo se malo zezali dok nije došlo vrijeme za proglašenje pobjednika. Bilo je 16 ekipa, a naša ekipa, Fifi i cvijetno društvo, je bila 5. čestitam, svaka čast. Claudia, lea i ja smo poslje toga otišle u jet,na sokić i zadržale smo se do pola 4. Taj dan mi je bio baš ssssakon. Evo napokon praznici , ali i to će brzo proči, ova 3 dana moramo ići u crkvu , šta se mora, mora se. Saznala sam jednu stvar, koja me je malo rastužila, ne ispitujte me koju jer vam neću reći.
Stavila sam vam jednu pjesmu od DMX-a , naravno, jako je tužna, ispod imate riječi , ali neznam koliko razumijete engleski.
Veliki pOzZ od mene.....puno komajte, jer ako ne, nema novog posta.....pussssssa.






| D. (75) | M. | X. |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.