Let It Be (The Beatles) - V.A.

  srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Yep / Nope

by Antonija Šola i Toše

Opis bloga

moja razmišljanja

SLIKE MOJE NAJDRAŽE GRUPE


Linkovi

blog koji najčešće čitam
2.blog moje sestrične

četvrtak, 31.07.2008.

Vjerovati ili ne...

Jucer mi je dan bio tak fensy jer sam napravila si tak dobru frizuricu da niti Zon Luk Repeluk nemoze bolju... Bila sam mala kovrčica ali frizura nije bila trajna jer ujutro sam probudila i nema mojih loknica... Tako sam i mojoj Tajici napravila frizuricu za koju cu danas saznat kak izgleda(drzim fige). Kaj da napišem još??? Ahh to da me jedna osoba iznevjerila(ona zna ko je to...). I fakat neznam da li cu pocet s tom osobom ponovo komunicirat jer stvarno nije uredu sto je napravila ta osba... Ahh moram reci da mi dolazi frendica danas...(jeee) A moja dalmatinka se nece javljat jer vjerojatno smo mi kopneni ljudi preloši za nju... Dooh zovem Patrika i on me ljijepo odbrusi za izlazak(još imam one tvoje slike lool sam se šalim). Andrej me posjetio jučer i nasmijala sam-ajme vec dugo tak nisam... Naravno došo je i Plavuša(Matija) i odigrao auto-karte s nama... Nema bolje zabave od toga...
Adios
pozdrav svima



| CoMeNtIrAj (8) | PriNtAj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.