< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Komentari On/Off

Opis bloga

Nešto o meni...Inače....ja se zovem Marina...prezime nije važno...heheee...ja sam pametna plavušaaa...sam da se znaa...volim sve što vole mladiii...i da ako vas nešto zanima, možete se obratit na marina_jug2@hotmail.comImage Hosting by Picoodle.comImage Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis
Free Website Counters
Free Website Counters


Brojim od 16.9, od 13:50

MMysterious
AAmazing
RRefreshing
IIntelligent
NNerdy
AAstonishing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

petak, 19.10.2007.

naslov a sta drugoxD

ev novi post by marhewito ,marina je u kazni pa nesmije vise ni postove pisat;P
i tak napokon doša petak,a sutra subota ,idemo valjd u west :D..a marina na dijetu hihi;P
i dogodilo se puno toga ovaj tjedan ,nedjelja je bila zakon,bili smo na jugu 2 i otamo
poslovica: vodite ljubav nemojte se sexat!hahah...no dobro..sve je to za ljude...
zakljucak:vodite sex!...al necu vise o tome dead
u subotu plesali na Urbanu (Dani piva)party,kao moze se plesat na njegove melankolicne pjesme iiiixD
prvo smo bili prisiljeni Lukic i ja plesat s Danzom,Iwonom,Marinom na tamburicama ,..nemos vjerovat
danas nemos pobjec nikom,..pazite sam kak je Marina brzaxD(jeste skontali kak ja idem unazad s dogadajimaxD)
ovaj tjedan je proso super nadam se da je svima vama,i eto osim tog nesretnog slucaja Toše umro cry
to je bas cudno i tužno da tak mlad covjek pogine(al krivi su zracni jastuci na "sigurnom"super autu da,da)
neznam vise sta da pametno kazem ,mozda bolje minuta sutnje za Tošu..-----
ev proslo..eto to bi bilo sve pozdravljam vas ja (kao znate me)xD..i Marina valjd
ona sad u školi nebi jaaa,al moramo ju bas jednom cuti kak svira klavir :D
hmmm et 3.12. 50 Cent dolazi u Zagreb ,Marina ce ici valjd;Pnaughty
ae uzdravlje svima!!mah
:

R.I.P. Toše

Image Hosted by ImageShack.us



~15:02~ Komentiraj... (55) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.