< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Komentari On/Off

Opis bloga

Nešto o meni...Inače....ja se zovem Marina...prezime nije važno...heheee...ja sam pametna plavušaaa...sam da se znaa...volim sve što vole mladiii...i da ako vas nešto zanima, možete se obratit na marina_jug2@hotmail.comImage Hosting by Picoodle.comImage Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis
Free Website Counters
Free Website Counters


Brojim od 16.9, od 13:50

MMysterious
AAmazing
RRefreshing
IIntelligent
NNerdy
AAstonishing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

četvrtak, 11.10.2007.

Nema naslova

Heeh...nikad nemogu smisliti naslov....al nije ni bitnoo...evo ja radi reda pišem post...uf...neznam o čemu da pišem, pa ću početi od subote...Evo...mi u subotu bili vani...svagdje pomalo...al najviše smo bili na danima piva...tamo je zaakooon...i ugl...i u nedjelju mi tamo išli....super nam tamoo bude...bili mi s Kulićem, Marcem i kompanijom...heheee...naplesali se mi tamooo...i još puno toga radilii...naughty...heheee...znaju oni šta, a najviše Kulić to znaa...LOL....u tako, u ponedjeljak se nije šlo u školu...jeeaa...u utorak mi u gimnaziji imali dane kruha i ja sam ispekla kruh...(vjerovali vi to ili ne)...i još je bio jako lijep pa ga je ravnateljica odnijela, pa će valjda na izložbu ići...hehe...ni ja nisam mogla vjerovati...I tak jučer nismo išli u školu, išli smo na izlet sa gimnazijom...bilooo odličnooo...Ja se skoro upišala kad smo išli kući...al nisam ja bila jedina...I Mislav- "Čovjek sa stilom" se skoro upišoo...zapravo neznam jel skoro...možda i jee...isuuuse, ja sam mislila da će on umrijet tamo u busu...hahaaa...no dobro...i tak ne da mi se više pisati...jedva čekam sutra i subotu, da idem na dane pivaaa... i da, skoro zaboravih, još malo je koncert od 50 Centa...dolazi u Zagreb...i možda ću ići....tamo negdje u mojim snovima...I to bi biloo to...Papaaa!!! Uživajteee!!!



~19:19~ Komentiraj... (63) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.