kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Komentari On/Off

Opis bloga

Nešto o meni...Inače....ja se zovem Marina...prezime nije važno...heheee...ja sam pametna plavušaaa...sam da se znaa...volim sve što vole mladiii...i da ako vas nešto zanima, možete se obratit na marina_jug2@hotmail.comImage Hosting by Picoodle.comImage Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com
Image Hosting by Picoodle.com

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis
Free Website Counters
Free Website Counters


Brojim od 16.9, od 13:50

MMysterious
AAmazing
RRefreshing
IIntelligent
NNerdy
AAstonishing

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

petak, 24.08.2007.

Ne mogu vjerovat!!!

Mislim stvarnooo...evo prije 5 minuta ja napravim blog i onak...zaboravim koje mi je korisničko ime...i sad morala ponovo pravit blog...jaoooo...ludnamcor...A sad sam si zapisala...jer očito ništa ne mogu zapamtit, kad sam senilnaa...Al dobro...dosta o tome... Jučer smo Danza, Ivona i ja bile u Westu...bilo preedobrooo...mi plesali ko ludiii...neke smo morali tjerati...(Pepu)...al popustio je on na kraju...on i Trajković se rasplesaliii...i tak...bili smo još s ljudima iz Donjeg grada...pozz njima!!! I danas je ljetna noć...a bit će jaadno, al nema veze...doći će i subotaa...onda u West...jeeaaanaughty ... I takooo... nadam se da ćete mi komentirat...ja ću još kasnije stavit neke slike...sad ne znam još...i tako...Sad ja idem i sve vas pozdravljam...sve sa Juga i ljude iz Westa...i posebno mog susjeda Juru...ajdeee....i da...moram reći ovu riječ...tu riječ su Danza i Ivona jučer meni stalno govorilee...evo vam...KARAKORANIMADERMAGA!!!!!! roflzujo...POZZmah



~12:24~ Komentiraj... (155) print #


Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.