...Oni su mali, ali su dovoljno veliki...

nedjelja, 28.06.2009.

Markovo prvo cijepljenje

Braco se cijepio s dva mjeseca i pet dana.
Težio je 5,7 kg i bio je dugačak je 58 cm.
Ja sam s dva mjeseca i tri dana bila teška 5,3 kg i bila duža za pola cm. smijeh
Plakala sam kad smo opet istoj teti u bijelom došli, i nije mi bilo jasno zašto sam ja dobila bombon, a braco dvije boce. fino
Teta je rekla da je jako živahan i čvrst. Mama ga je to jutro slikala prije i poslije boce. Evo veseljaka prije i poslije:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Poslije boce je malo "zujao" zujo , kmezio, i nije dao mami da ga ispušta iz ruku,...

Image and video hosting by TinyPic

- 21:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Odlasci na "bocu"

Bili su vrlo potresni za mene,...Čim se parkira pred tu neku bijelu zgradu, hvatala me panika, a zadnje jutro moje terapijice i plač prije polaska.
Kad je sve prošlo, bila sam malo bolje i išla k baki-pa sam nabacila smile :-)

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

- 21:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Bolna sam malo,...

Neki gadni virusi su me dotakli jer sam išla na boce i teta u bijelom je rekla da imam gnojnu anginu. Zato nisam baš vesela na fotkama:

Image and video hosting by TinyPic
Nisu me razveselile ni nove sandalice,...

Image and video hosting by TinyPic
Braco se srećom nije razbolio,...

Image and video hosting by TinyPic
...iako sam ga čuvala u parku!

Image and video hosting by TinyPic
Prošetala sam ipak u bakinom dvorištu modnom pistom :-)

Image and video hosting by TinyPic
I pojela jedan kornetić,...

- 21:10 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 16.06.2009.

Promatram svijet kroz ružičaste naočale...

Image and video hosting by TinyPic

Baš me briga što je sunce!

Image and video hosting by TinyPic

Malo hladnog vremena,malo toplog, pa kako se obući?

Image and video hosting by TinyPic

Na ljulji kod bake

Image and video hosting by TinyPic

Zaaašto me ne pustite samu?

Image and video hosting by TinyPic

Braco se počeo smijati, i to puno, puno, a i neke glasove male ispušta i htio bi nešto reći!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Šetnje ga brzo umore...

Image and video hosting by TinyPic

...pa nakon kupanja i papice, najradije zaspe kod taje!

- 08:33 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 10.06.2009.

Ja sam veeelika seka!

Ovo sam ja, velika seka Iva:

Image and video hosting by TinyPic

Kao što naslov kaže, postala sam velika seka! Mog malog bracu Marka mama je rodila 21.travnja 2009. Bio je težak 3700 g (skoro pola kg teži od mene) i dugačak 51 cm (e ja sam bila 52!).
Moram priznati da sam malo ljubomorna, ali ipak svog braceka puno volim i ljubim.
Velika sam seka jer imam 13 i malo više kila i visoka sam 86 cm. A on je tako mali,...

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Prije nego se Marko rodio, bio je Uskrs i otkrivala sam gnijezda kod obje bake, vozila sam lutkicu u kolicima,vozali su mene u patkici...

Image and video hosting by TinyPic

Gnijezdo kod jedne bake i djeda:

Image and video hosting by TinyPic

A što ima gore?

Image and video hosting by TinyPic

Drugo gnijezdo:

Image and video hosting by TinyPic

Moja frendica Nikolina:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


- 21:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #