...Oni su mali, ali su dovoljno veliki...

petak, 28.12.2007.

Krštenje i Božić

Dva dana prije Božića postala sam članica Crkve!
Bila sam baš dobra.
Cijelo sam vrijeme spavala, ali sam ipak krajičkom oka promatrala što se oko mene događa.

Image and video hosting by TinyPic

Uglavnom sam spavala na kuminim i kumovim rukama...
Image and video hosting by TinyPic

Ovo lijevo su moji kumovi- Marko i Ivana, a desno mama i tata!
Image and video hosting by TinyPic

Bila sam jaaako vesela, dobra i važna!

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Stavili su me u male jasle!

Image and video hosting by TinyPic

Na Badnju večer sam s mamom i tatom kitila (gledala!) bor i slušala božićne pjesme.
Baš je bilo lijepo.
Mali Isus se rodio te noći!
Vani je padao snijeg i ljudi su išli na polnoćku!

- 19:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #