siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

nes o meni...

ime: katarina
prezime: imam al ga necu rec...
godine: 15
skola:prirodoslovna skola vladimira
preloga
smjer: kemijski tehnicar


volim: sve sto vole mladi.
izlazit, decke, tulume, mjuzu, izlaske...


ne volim:dvolične ljude, školu, kazne,

frendovi i frendice...

imam ih puno...al best frendica mi je Iva...koju znam 14 i pol godina...i jos smo si super....a u razredu mi je naj Marta i Sara...naravno Ivana...i ostatak da ne nabrajam...
a od frendova... nemam bas naj frenda...al imam frendove...ne znam od kud da pocnem....evo...toni, andrija, tiho, alen, bare,i ostatak..i naravni šule...al on spada u frendice hehe...jure, brc, lovrić, lemi, konan,itd.

da a cure iz kvarta...tu su mrkva, smilja, petrica kerempuhić, helena, tea,vale
onda cure s ljubljanice: lea...moja beba...,karla,dora,petićka,šarićka,paula,andrea,irena, tea, paula k.,
da ima ih jos al ovo mi bas nisu naj...mislim frendice mi jesu....i ok su curke,
ana-marija,miriam,kety...i ostatak

nemoj te se ljutit ako sam vas zaboravila...


super blogovi..

malacajkusa.blog.hr

ispricanaprica.blog.hr

mrzimtexas.blog.hr

nobodybutyou.blog.hr

karlaremiza.blog.hr

doraremiza.blog.hr

01bmxcrew.bloger.hr

simpadizajn.blog.hr

četvrtak, 24.01.2008.

ey ljudi...

kissevo da vam se javim..ne zanmkaj da vam pisem...al ovaj post cu posvetit toniu...gle toni..ti si mi stvarno drag...ne znam sta se desilo..al sve ti ej oprosteno...ne zelim se sad ulizivat..i slicno..al ja imam ovdje svoj zivot..i to ti je to..a kad dodem u drnis ne zelim da me smatraju kurvom..ubiti bas me briga...ne zanima me misljenje drugih ljudi...nono



mislila sam stavit neke slike..al mi se neda...
e da upoznala sam jednu curu..nazalost...prvo smo se svadjale..al sad mi je bas simpa..zove se ana..i ima 17 i pol god...njen blog vam j e malacajkusa.blog.hr..pa joj komentirajte...super je cura...


evo malo tekstova:



Zidovi
Dara Bubamara

Vrata sam otvorila
tamo te je ona ljubila
stajala sam, gledala
pevala je tuga

Nisi se ni pokrio
samo si mi hladno rekao
s'mesta odlazi
kome to pretis, pazi

Refren
Ovi zidovi duse imaju
vise nego ti
soba stidi se i ona kaje se
a tebe je zar ne, bas briga

Sta je tebi zena ta
nekako sam te upitala
rekao si sve mi je
pevala je tuga

Nisi se ni pokrio
samo si mi hladno rekao
s'mesta odlazi
kome to pretis, pazi

Refren 2x

Refren 2x



Prijateljice
Severina

Azurno nebo cekamo zoru
pet- sest mladih golubica
nasmijesena su im lica
i poslije mnogo godina
u mome srcu draga slicica

Zajedno smo momke gledale
zajedno po rivi setale
pravile se da smo vazne
ma da smo pametne i snazne
sanjale smo zemlje daleke

Refren
Hej ljepotice moje prijateljice
gdje su nasi snovi ostali
hej sve smo mi kao ptice selice
svaka svome jugu odleti

Djevojcice zene postale
a neke su se vec i udale
ja jos cekam azurne zore
ma ja jos zelim preplivati more
ja jos sanjam zemlje daleke

Refren

ova pjesma je za sve moje prijateljica...mislim an ovu gore...








a ne znam kaj da jos stavim...i pise,,,budem sutra..ak stigne,,,aj uzivajte..i komentirajte mi...ljubim vas...sve cak i ljude koji su mi neprijatelji...zelim barem 20 komentara...inace brisem blog..pusakiss





- 20:01 - Oh, How I Wish . . . (36) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.