siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

nes o meni...

ime: katarina
prezime: imam al ga necu rec...
godine: 15
skola:prirodoslovna skola vladimira
preloga
smjer: kemijski tehnicar


volim: sve sto vole mladi.
izlazit, decke, tulume, mjuzu, izlaske...


ne volim:dvolične ljude, školu, kazne,

frendovi i frendice...

imam ih puno...al best frendica mi je Iva...koju znam 14 i pol godina...i jos smo si super....a u razredu mi je naj Marta i Sara...naravno Ivana...i ostatak da ne nabrajam...
a od frendova... nemam bas naj frenda...al imam frendove...ne znam od kud da pocnem....evo...toni, andrija, tiho, alen, bare,i ostatak..i naravni šule...al on spada u frendice hehe...jure, brc, lovrić, lemi, konan,itd.

da a cure iz kvarta...tu su mrkva, smilja, petrica kerempuhić, helena, tea,vale
onda cure s ljubljanice: lea...moja beba...,karla,dora,petićka,šarićka,paula,andrea,irena, tea, paula k.,
da ima ih jos al ovo mi bas nisu naj...mislim frendice mi jesu....i ok su curke,
ana-marija,miriam,kety...i ostatak

nemoj te se ljutit ako sam vas zaboravila...


super blogovi..

malacajkusa.blog.hr

ispricanaprica.blog.hr

mrzimtexas.blog.hr

nobodybutyou.blog.hr

karlaremiza.blog.hr

doraremiza.blog.hr

01bmxcrew.bloger.hr

simpadizajn.blog.hr

utorak, 08.01.2008.

evo mene opet...

da..kao sta i neki znaju..imala sam vec blog...koji sam morala izbrisat...nazalost...zato kaj mi je neko provalio šifru...jebiga..i to se dogadja..nadam se da mi se to s ovim blogom nece dogodit...
evo nadam se da ce te mi komentriat....aj sad moram ic...puno vas volim...cao...papa...

- 19:17 - Oh, How I Wish . . . (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.