BEST FRIENDS

eVo vAm mAlo nOviJe sLiKe:

Image Hosted by ImageShack.us
evo vam jedna cute slikica sa plesa(nastup 08 u lava)

Image Hosted by ImageShack.us
polivanje isprid skole...3.6.08.....kala_the_kralj

Image Hosted by ImageShack.us
ninic....ulazi u riku

Image Hosted by ImageShack.us
ekskurzija...vrdo spava na hodniku

Image Hosted by ImageShack.us
jaka...kala...nike....ekskurzija

Image Hosted by ImageShack.us
zvery pokusava nosit paulu...lol

Image Hosted by ImageShack.us
>..... larchy & pepy na biolgiji......

Image Hosted by ImageShack.us
ja i mare na ekskurziji


Image Hosted by ImageShack.us
ninic



a sAd sLiKiCe oD mEnE i mOjiH
pRiJa i pRijAtEljA:


Image Hosted by ImageShack.us

andrea_kraljica

Image Hosted by ImageShack.us
jA

Image Hosted by ImageShack.us
b.f.f.

Image Hosted by ImageShack.us
ja i mia na piru

Image Hosted by ImageShack.us
nike

Image Hosted by ImageShack.us
larkec

Image Hosted by ImageShack.us
lara i sanja prije nastupa

Image Hosted by ImageShack.us

mare...8 b...kraljica

Image Hosted by ImageShack.us

nina..

Image Hosted by ImageShack.us

nina & sanja

Image Hosted by ImageShack.us

me........

Image Hosted by ImageShack.us

viki*

Image Hosted by ImageShack.us

larica...jube moja

Image Hosted by ImageShack.us

jure...tino...ante

Image Hosted by ImageShack.us

jure & pepy

Image Hosted by ImageShack.us

kala & pepy

Image Hosted by ImageShack.us

jure...nixy...nina

Image Hosted by ImageShack.us

mare......

Image Hosted by ImageShack.us

mia...kraljica

Image Hosted by ImageShack.us
nike...ludacha

Image Hosted by ImageShack.us
jope & lara

Image Hosted by ImageShack.us
pepy

Image Hosted by ImageShack.us
meeeeeee...


Image Hosted by ImageShack.us
sanja, nike, lara

Image Hosted by ImageShack.us
larkec...sanja...nike

Image Hosted by ImageShack.us
dvi rodice..(ja and mia)

Image Hosted by ImageShack.us
kate & strunje......na ekskurziji






























< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

Opis bloga

ovako...na ovom blogu cu vam pisat o sebi
o mojim prijateljima, situacijama itd. uglavnom
about my life


aBoUt mE:
mislin da mi u rodnom listu pise ime:brunadatum koji se nesmis zaboravit, dan kad sam dosla na ovaj ludi svit:20.05
inace otkacena...optimisticna ludacha idem 8.a(zakon razred) ...zivin u malom mistu kraj splita zrnovnici..ma naj jaci smo...hehe...obozavan plesat... (plesem hip hop 3 godine)...slusat muziku ajme sta bi ja bez muzike...(music is my life)......obozavan bit zaljubljena inace slusan sve i svast..ma sta mise slusa....volim cokoladu...joooj...mljacma neznan sta da vam vise pisem ........ tribate me upoznat...

eo vam jedna moa slikica:
Image Hosted by ImageShack.us


my friends
lara, rea,mia, nina,
andrea,viki,nixy,
tino,jure,sanja,paula,mare,pepy,
kala,jakic,nike,vrdoljak..
..sorry ako sam nekoga
zaboravila........!!!


EvO vAm MaLo cUtE sLiKicA:

Love? Love.

love

love

kiss me

KISS

Just Kiss Me

more lips

Candy Lips 2

BEST FRIENDS!!!!

rainbow lips

Kiss

love

Love

love

love

duck love

Sexy

Passion

Best Friends

best friends

best friends icon

Best Friends

Best Friends Icon

best friends icon



music

music is my life

i love music

step up 2

colors

COLORS

COLORS

cool glasses

peace

_eye.

cute

convers

Eye Glitter

heart

i love you

im so crazy about you

Love

Kiss in the rain

ForeverInYerArms






četvrtak, 28.08.2008.

***pReEeEeeE LiPo LitO.... mOrE... UziVanJe... pRijAteLji ...ljUbAv ...pLazA... lUdI prOvoDi... *** i LovE suMmEr... wHy dUzE nEtrAjE????

eo i mene malo vamo na blogu... a u zadnje vrime san stalno na faceu... tako da neman bas vrimena... a i nije mi se nesto dalo pisat.. ugl ali eto malo san se natirala... a jbg bia bi red vise...a stvarno... ovako .... inace u mene vam ima amo rec punooo toga... a opet se nista drasticno nije prominilo... ugl... eto sad san slobodna... i iskreno heppiii san zbog toga... jer ljudi moji nakon godinu dana veze... pa onda jos par nekih vezica.... neman vise zivaca bit s ikim... moran se odmorit od veza... zelin malo uzivat u slobodi...jer ja se stvarno nesican kad san zadnji put bila slobodna... a to e nesto tragicno... aj drago mi e kod svega toga da san sa svin svojin bivsima ostala dobra... sa nekima san preee dobra... postali su mi b.f.f. a sa nekima san ono ok...cujemo se i to.... a mislin bilo bi isto debilno da neprican sa njima... meni je to bezveze.... ugl eto jucer je bia b-day civi..... ma bilo je pree dobroo... plesali smo zajebavali se itd. ma bilo je stvarno odlicno... jedino su me nesto cili taj dan zivcirali parents... ugl... ma nea veze... sve u svemu bilo je super..... nisan spomenila da je moa jubica nasla super momka :):).... ma viki moa svaka cast...preee cute ste.... a stvarno bas ste cmicni... hehe... uzivaj..... ugl.... evo lito se blizi kraju... jos niti tjedan dana... ameeeeee... ocajno.... ovo mi je lito proslo taaaakoooo brzo.... stvarno NIKAD brze....... ali biloo je pree dobro... ali ono stvrano.... uzivala san...... nekidan san bila sa marijon i josipon na picu... a koje su to lude... umirale smo... ajmee pa zaboravila san da san bila na prljavcima... nedavno....kako je bilo dobro.,.. to mi e ono stavrno najbolji koncert bia... a daj covice di ovo lito nisan bila... i sta nisan radila ...hehe... ajme svaki dan mi e bia poseban... pre lipo e bilo... daj covice ovo lito san spavala pesto puta kod nekog drugog... nekidan san spavala u nine ja viki i andrea... bilo je preee dobroooooooooo .... ameeee andrea di e nasa sreckica??? lol.... onda san sto puta spavala u lare i ona u mene... spavala san u viki ovo lito.... a koi e to dan bia... lol.... spavala san u rodice... a di nisan... ajmeeeeeeeeeeee juddiii sad san se sitila nekih dana...stvarno mi e ovo lito preee lipo... ajme danas iden do skole vidit koja san smjena... ajmee meni.... nemogu jos bilivit da nisan u osnovnoj... ajemeee ..... ja bi u osnovnu... svima koi ce sad osmi ili koji ce u osnovnu opet priporucujen...da uzivaju.... meni je zaj sta se ja nisan toliko druzila sa njima i prije.... jer zapravo najvise san se sprijateljila sa njima u osmom i na ekskurziji.....a zaj mi je ali eto bar je ta zadnja godina bila lipa... ajmeee evo iden van ca... iden uzivat malo jos u ovo lita sta e ostalo..... vojin vas sve..... kisssaAAaAaaa......



| Aj kOmEnTiRaJ! (24) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.