BEST FRIENDS

eVo vAm mAlo nOviJe sLiKe:

Image Hosted by ImageShack.us
evo vam jedna cute slikica sa plesa(nastup 08 u lava)

Image Hosted by ImageShack.us
polivanje isprid skole...3.6.08.....kala_the_kralj

Image Hosted by ImageShack.us
ninic....ulazi u riku

Image Hosted by ImageShack.us
ekskurzija...vrdo spava na hodniku

Image Hosted by ImageShack.us
jaka...kala...nike....ekskurzija

Image Hosted by ImageShack.us
zvery pokusava nosit paulu...lol

Image Hosted by ImageShack.us
>..... larchy & pepy na biolgiji......

Image Hosted by ImageShack.us
ja i mare na ekskurziji


Image Hosted by ImageShack.us
ninic



a sAd sLiKiCe oD mEnE i mOjiH
pRiJa i pRijAtEljA:


Image Hosted by ImageShack.us

andrea_kraljica

Image Hosted by ImageShack.us
jA

Image Hosted by ImageShack.us
b.f.f.

Image Hosted by ImageShack.us
ja i mia na piru

Image Hosted by ImageShack.us
nike

Image Hosted by ImageShack.us
larkec

Image Hosted by ImageShack.us
lara i sanja prije nastupa

Image Hosted by ImageShack.us

mare...8 b...kraljica

Image Hosted by ImageShack.us

nina..

Image Hosted by ImageShack.us

nina & sanja

Image Hosted by ImageShack.us

me........

Image Hosted by ImageShack.us

viki*

Image Hosted by ImageShack.us

larica...jube moja

Image Hosted by ImageShack.us

jure...tino...ante

Image Hosted by ImageShack.us

jure & pepy

Image Hosted by ImageShack.us

kala & pepy

Image Hosted by ImageShack.us

jure...nixy...nina

Image Hosted by ImageShack.us

mare......

Image Hosted by ImageShack.us

mia...kraljica

Image Hosted by ImageShack.us
nike...ludacha

Image Hosted by ImageShack.us
jope & lara

Image Hosted by ImageShack.us
pepy

Image Hosted by ImageShack.us
meeeeeee...


Image Hosted by ImageShack.us
sanja, nike, lara

Image Hosted by ImageShack.us
larkec...sanja...nike

Image Hosted by ImageShack.us
dvi rodice..(ja and mia)

Image Hosted by ImageShack.us
kate & strunje......na ekskurziji






























< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

Opis bloga

ovako...na ovom blogu cu vam pisat o sebi
o mojim prijateljima, situacijama itd. uglavnom
about my life


aBoUt mE:
mislin da mi u rodnom listu pise ime:brunadatum koji se nesmis zaboravit, dan kad sam dosla na ovaj ludi svit:20.05
inace otkacena...optimisticna ludacha idem 8.a(zakon razred) ...zivin u malom mistu kraj splita zrnovnici..ma naj jaci smo...hehe...obozavan plesat... (plesem hip hop 3 godine)...slusat muziku ajme sta bi ja bez muzike...(music is my life)......obozavan bit zaljubljena inace slusan sve i svast..ma sta mise slusa....volim cokoladu...joooj...mljacma neznan sta da vam vise pisem ........ tribate me upoznat...

eo vam jedna moa slikica:
Image Hosted by ImageShack.us


my friends
lara, rea,mia, nina,
andrea,viki,nixy,
tino,jure,sanja,paula,mare,pepy,
kala,jakic,nike,vrdoljak..
..sorry ako sam nekoga
zaboravila........!!!


EvO vAm MaLo cUtE sLiKicA:

Love? Love.

love

love

kiss me

KISS

Just Kiss Me

more lips

Candy Lips 2

BEST FRIENDS!!!!

rainbow lips

Kiss

love

Love

love

love

duck love

Sexy

Passion

Best Friends

best friends

best friends icon

Best Friends

Best Friends Icon

best friends icon



music

music is my life

i love music

step up 2

colors

COLORS

COLORS

cool glasses

peace

_eye.

cute

convers

Eye Glitter

heart

i love you

im so crazy about you

Love

Kiss in the rain

ForeverInYerArms






petak, 09.05.2008.

jOs mAaAaAaLoOoOoOo....

hey people..................a evo sitila se i ja nesto napisat....lol...a jbg! ma neda mi se nesto posebno pisat pa onda....evo nekako san se natirala. uglavnom ljudi ima toliko malo do ekskurzije...covice jedva cekan!!!! idemo u sridu..a joooj bit ce preee dobro, a eto nekidan smo saznali da nas vodi profa iz engleskog....niko nije to tia i svi su rekli da je eks. upropastena da nam nista nece dat...a neman pojma..... eto danas smo pricali sa njom rekla nam je ka neka pravila ...ma bezveze uobicajno da kad se odvajamo javimo i te gluposti...mislili smo da ce proc gore ali nije .....pitali smo je moze li se ic u druge sobe..rekla je ka naravno da moze..........ma to je glavno! covice bit ce preee dobro! ja se nadan... a kad doden sa eks. javit cu vam obavezno kako je bilo!!!!bas san uzivljena u eks. a ka i cili razred! nadan se da ce bit to ono najboljih 5 dana!a vidit cemo....ajme iman uzet jos neke gluposti...... covice nisan normalna ....samo o tome razmisljan.....aj dobro necu vise o tome!inace u mene vam nema nista posebno ............u sridu je bia sv. duje .............ma bilo je super!zajebavali smo se...nasetali...plesali itd. bilo nas je dosta. ma sve u svemu bilo je odlicno! inace moran javit da san jos slobodna...... jimmy nije dugo izdrza sam, tako da je vec odavno sa jednon zenskon. a ja san jos sama........svi kazu da cemo mi bit skupa opet ali ljudi moji proslo je vise od misec dana da nismo skupa.......ljudi kazen van da je stvarno kraj..the end!!! a dobro dobro iden ca.... jer mi se neda vise pisat....ajde bye ljudi..................kiSsA



| Aj kOmEnTiRaJ! (28) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.