BEST FRIENDS

eVo vAm mAlo nOviJe sLiKe:

Image Hosted by ImageShack.us
evo vam jedna cute slikica sa plesa(nastup 08 u lava)

Image Hosted by ImageShack.us
polivanje isprid skole...3.6.08.....kala_the_kralj

Image Hosted by ImageShack.us
ninic....ulazi u riku

Image Hosted by ImageShack.us
ekskurzija...vrdo spava na hodniku

Image Hosted by ImageShack.us
jaka...kala...nike....ekskurzija

Image Hosted by ImageShack.us
zvery pokusava nosit paulu...lol

Image Hosted by ImageShack.us
>..... larchy & pepy na biolgiji......

Image Hosted by ImageShack.us
ja i mare na ekskurziji


Image Hosted by ImageShack.us
ninic



a sAd sLiKiCe oD mEnE i mOjiH
pRiJa i pRijAtEljA:


Image Hosted by ImageShack.us

andrea_kraljica

Image Hosted by ImageShack.us
jA

Image Hosted by ImageShack.us
b.f.f.

Image Hosted by ImageShack.us
ja i mia na piru

Image Hosted by ImageShack.us
nike

Image Hosted by ImageShack.us
larkec

Image Hosted by ImageShack.us
lara i sanja prije nastupa

Image Hosted by ImageShack.us

mare...8 b...kraljica

Image Hosted by ImageShack.us

nina..

Image Hosted by ImageShack.us

nina & sanja

Image Hosted by ImageShack.us

me........

Image Hosted by ImageShack.us

viki*

Image Hosted by ImageShack.us

larica...jube moja

Image Hosted by ImageShack.us

jure...tino...ante

Image Hosted by ImageShack.us

jure & pepy

Image Hosted by ImageShack.us

kala & pepy

Image Hosted by ImageShack.us

jure...nixy...nina

Image Hosted by ImageShack.us

mare......

Image Hosted by ImageShack.us

mia...kraljica

Image Hosted by ImageShack.us
nike...ludacha

Image Hosted by ImageShack.us
jope & lara

Image Hosted by ImageShack.us
pepy

Image Hosted by ImageShack.us
meeeeeee...


Image Hosted by ImageShack.us
sanja, nike, lara

Image Hosted by ImageShack.us
larkec...sanja...nike

Image Hosted by ImageShack.us
dvi rodice..(ja and mia)

Image Hosted by ImageShack.us
kate & strunje......na ekskurziji






























< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

Opis bloga

ovako...na ovom blogu cu vam pisat o sebi
o mojim prijateljima, situacijama itd. uglavnom
about my life


aBoUt mE:
mislin da mi u rodnom listu pise ime:brunadatum koji se nesmis zaboravit, dan kad sam dosla na ovaj ludi svit:20.05
inace otkacena...optimisticna ludacha idem 8.a(zakon razred) ...zivin u malom mistu kraj splita zrnovnici..ma naj jaci smo...hehe...obozavan plesat... (plesem hip hop 3 godine)...slusat muziku ajme sta bi ja bez muzike...(music is my life)......obozavan bit zaljubljena inace slusan sve i svast..ma sta mise slusa....volim cokoladu...joooj...mljacma neznan sta da vam vise pisem ........ tribate me upoznat...

eo vam jedna moa slikica:
Image Hosted by ImageShack.us


my friends
lara, rea,mia, nina,
andrea,viki,nixy,
tino,jure,sanja,paula,mare,pepy,
kala,jakic,nike,vrdoljak..
..sorry ako sam nekoga
zaboravila........!!!


EvO vAm MaLo cUtE sLiKicA:

Love? Love.

love

love

kiss me

KISS

Just Kiss Me

more lips

Candy Lips 2

BEST FRIENDS!!!!

rainbow lips

Kiss

love

Love

love

love

duck love

Sexy

Passion

Best Friends

best friends

best friends icon

Best Friends

Best Friends Icon

best friends icon



music

music is my life

i love music

step up 2

colors

COLORS

COLORS

cool glasses

peace

_eye.

cute

convers

Eye Glitter

heart

i love you

im so crazy about you

Love

Kiss in the rain

ForeverInYerArms






subota, 05.04.2008.

RaZoCaRaNa sAm!!!! zNaM dA jE pOsT dUg Ali Bi vOliLa dA gA kOmEnTiRaTe

alo people evo mene opet...znate ova dva posta prije snovi i nastavak e pa prvo su bili objavljeni pa san ih odjavila pa san ih sad opet objavila ma jebe me se neka svi to citaju...a i sta se tice tih postova i tog lika....ovako on mi je idalje ono sladak i svida mi se ali ne toliko koliko mi se prije svida.....ma sve vam pise u onim prije postovima pa ako vam se cita i ako vas zanima citajte!uglavnom zavrsili su praznici......smrc smrc...a joooj!!!dobro zavrsili su praznici mislila san ajme sad tako boring svaki dan isti itd. ali nije ispalo tako isto i dosadno svasta se desilo. ovaj tjedan mi je bia ono ok bilo je super dana a i nekih dosadnih.e i sad da ja pocmem pricat sta se sve desilo ovih dana. prva stvar jucer i danas sam se ocajno razocarala u jednu osobu a to je moj najbolji prijatelj nixy...mislin vise se nedruzimo tako bolje rec moj najboli bivsi prijatelj!!!prvo da ispricam o njemu.nas dvoje smo ono uvik bili super dobro ne bas uvik ali od prosle godine smo se dosta zblizili i on mi je bas bia naj bolji prijatelj mislila san da je super osoba, da je drukciji od ostalih i da smo stvarno najbolji prijatelji ali ocito san se prevarila a pogotovo jucer i danas! ovako zapravo on se pocea minjat od viktorijinog b-daya. od tad je krenilo sve nizbrdo.bilo je tu u 12 misecu... bili smo na b-dayu u gradu mi zenske zajebavale se i tako...onda smo se dogovorile sa njim da cemo doc ranije iz grada u njega ....tj. on nam je posla poruku da da dodemo i mi ka neke ludakinje trcale na prvi bus sta ide put zrne.i tako dodemo mi vamo i ka posaljemo mu poruku da vidimo di je bilo nam je glupo tek tako upast u kucu. i mi posaljemo poruku:di si? on na to odgovara: a evo me u mije na rodendanu aj ako van se da dodite.....(nesto u tom smislu) cekaj ............mislin ddddddddddddddddddddddd......mi ka kreteni dodemo vamo i on nas odjebe i tako umisto da smo i dalje ostale u gradu ..zajebavale se mi smo ka neke glupace ostale posrane! mislin no coment!!! stvarno to niti jedna od nas nije ocekivala od njega ....mislila san da je to zadnja osoba koja bi to napravila...dobro sad to nije vazno prisle smo priko toga i zaboravile na sve... ali sve jedno odnos nam se isto malo prominia od tog dana jer nismo mogle virovat da je on to napravia.nema veze. dalje.....nedavno zapravo ove praznike ka tribali smo izac svi ka i obicno....ja mu posaljen poruku ka izlazis li? jesi se s kim dogovara? di cemo? a on odgovori da nije od volje i da nece izac ....kad mi je dosla poruka odma san skuzila da sere ...mislin praznici su a on nije od volje. mos mislit! a dobro nisan nista govorila i nakon toga vidis ti ide cila rulja put njega...ma koja slucajnost!nisan tila nista slat cekala san da vidin oce on meni sta poslat.oce li nas zvat! i onda me oko nekih 9 ....9 ipo jimmy zva da doden gore da su svi tamo... da jimmy nije dosa nebi me se ni sita nazvat. nisan tila uopce dolazit jer kao prvo nije tia da dodu moje best prije andrea i viki koje su ka i nixyjeve best prije....a mene je zva jer san san jimmyjen!aj dobro!!! nisan dosla izasla sam sa pravin prijema a ne sa ljudima koji kad im dode novu drustvo mene i ostale stare prijetelje odjebe...ono koji odjeb!dobro opet nakon svega toga pridemo ka neke glupace i druzmo se svi...s tim uzmimo u ubzir da kad je tu neko drustvo sa njim mozda nam se javi i to je to... stvarno ga nekuzin cilo vrime nas odjebaje ...a daj molin te prije se nije s nikim druzia bili smo mu jedini dok nije nasa nove. i sad nakon svega sta san prisla priko toga i zaboravila meni jucer upada jedna zenska u kaficu nixy je posvadan s tobon nezeli pricat itd. ti seres okolo o njemu itd. a nixy sidi mozda koji stol dalje. aaaaaaaj dobro! mislin ostala san sokirana...niti seren o njemu niti ista i ako se neko u ciloj ovoj prici triba ljutit to san ja! neznan sta sam mu napravila ali nemoze me pogledat u oci i nije mi sam moga doc to rec nego mi je to rekla neka zenska.........i danas iden ja na ples sa ninom i viki i sretnem njega prvo sta se nije tia okrenit i pogledat me a niti mi je tia rec zasto se posvada s menom..........nixy stvarno ali stvarno te nekuzin! ako zelis necu se druzit s tebon ili sta vec ali zelin znat taj neki razlog zasto nezelis pricat s menom.ako ti sta smeta dodi i reci mi u facu a ne da ja moran okolo saznat da nezelis pricat s menom da me mrzis ili sta vec.neznan sta se s tobon desava ako nezelis rec tvoj problem ali mislin da zasluzujen bar znat zasto mi nepricamo!!!!!! vi koji ovo citate sami zakljucite sta je uredu i ako imate koji savjet molila bi da ga napisete............dosta o nixyju iman jos jednu vjest a to je da smo ja i jimmy prikinili ima tjedan dana ali smo ostali u dobrim odnosima ka prijatelji i zbog toga mi je bas drago.....
kiss pozzz svima...............



| Aj kOmEnTiRaJ! (140) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.