BEST FRIENDS

eVo vAm mAlo nOviJe sLiKe:

Image Hosted by ImageShack.us
evo vam jedna cute slikica sa plesa(nastup 08 u lava)

Image Hosted by ImageShack.us
polivanje isprid skole...3.6.08.....kala_the_kralj

Image Hosted by ImageShack.us
ninic....ulazi u riku

Image Hosted by ImageShack.us
ekskurzija...vrdo spava na hodniku

Image Hosted by ImageShack.us
jaka...kala...nike....ekskurzija

Image Hosted by ImageShack.us
zvery pokusava nosit paulu...lol

Image Hosted by ImageShack.us
>..... larchy & pepy na biolgiji......

Image Hosted by ImageShack.us
ja i mare na ekskurziji


Image Hosted by ImageShack.us
ninic



a sAd sLiKiCe oD mEnE i mOjiH
pRiJa i pRijAtEljA:


Image Hosted by ImageShack.us

andrea_kraljica

Image Hosted by ImageShack.us
jA

Image Hosted by ImageShack.us
b.f.f.

Image Hosted by ImageShack.us
ja i mia na piru

Image Hosted by ImageShack.us
nike

Image Hosted by ImageShack.us
larkec

Image Hosted by ImageShack.us
lara i sanja prije nastupa

Image Hosted by ImageShack.us

mare...8 b...kraljica

Image Hosted by ImageShack.us

nina..

Image Hosted by ImageShack.us

nina & sanja

Image Hosted by ImageShack.us

me........

Image Hosted by ImageShack.us

viki*

Image Hosted by ImageShack.us

larica...jube moja

Image Hosted by ImageShack.us

jure...tino...ante

Image Hosted by ImageShack.us

jure & pepy

Image Hosted by ImageShack.us

kala & pepy

Image Hosted by ImageShack.us

jure...nixy...nina

Image Hosted by ImageShack.us

mare......

Image Hosted by ImageShack.us

mia...kraljica

Image Hosted by ImageShack.us
nike...ludacha

Image Hosted by ImageShack.us
jope & lara

Image Hosted by ImageShack.us
pepy

Image Hosted by ImageShack.us
meeeeeee...


Image Hosted by ImageShack.us
sanja, nike, lara

Image Hosted by ImageShack.us
larkec...sanja...nike

Image Hosted by ImageShack.us
dvi rodice..(ja and mia)

Image Hosted by ImageShack.us
kate & strunje......na ekskurziji






























< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (3)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtaRi jEp/NoPe ?

diZaJn By: zRinE

Opis bloga

ovako...na ovom blogu cu vam pisat o sebi
o mojim prijateljima, situacijama itd. uglavnom
about my life


aBoUt mE:
mislin da mi u rodnom listu pise ime:brunadatum koji se nesmis zaboravit, dan kad sam dosla na ovaj ludi svit:20.05
inace otkacena...optimisticna ludacha idem 8.a(zakon razred) ...zivin u malom mistu kraj splita zrnovnici..ma naj jaci smo...hehe...obozavan plesat... (plesem hip hop 3 godine)...slusat muziku ajme sta bi ja bez muzike...(music is my life)......obozavan bit zaljubljena inace slusan sve i svast..ma sta mise slusa....volim cokoladu...joooj...mljacma neznan sta da vam vise pisem ........ tribate me upoznat...

eo vam jedna moa slikica:
Image Hosted by ImageShack.us


my friends
lara, rea,mia, nina,
andrea,viki,nixy,
tino,jure,sanja,paula,mare,pepy,
kala,jakic,nike,vrdoljak..
..sorry ako sam nekoga
zaboravila........!!!


EvO vAm MaLo cUtE sLiKicA:

Love? Love.

love

love

kiss me

KISS

Just Kiss Me

more lips

Candy Lips 2

BEST FRIENDS!!!!

rainbow lips

Kiss

love

Love

love

love

duck love

Sexy

Passion

Best Friends

best friends

best friends icon

Best Friends

Best Friends Icon

best friends icon



music

music is my life

i love music

step up 2

colors

COLORS

COLORS

cool glasses

peace

_eye.

cute

convers

Eye Glitter

heart

i love you

im so crazy about you

Love

Kiss in the rain

ForeverInYerArms






srijeda, 06.02.2008.

post posvecen mojim najboljim prijateljima

evo mene..sitila sam se ...a eto odlucila sam napisat post samo zbog moje najbolje prije andree.eto rekla mi je da sam je malo opisala tamo na pocetku u 2. postu pa sam joj odlucila posvetit ovaj post..a njoj i svojim ostalim prijateljima!i molim vas nemojte se ljutit ako sam nekog vise opisala nekog manje i tako to...ma sve vas ja volim PUNOOOOOOOO!!!prvo andrea..........ono ta zenska je pre dobra...bas je kraljica! sa njom uvik varite...inace nas dvi smo ono pre dobre od 1. razreda kad su nas stavili da skupa sidimo...hehe!a ono toliko smo toga prozivile skupa..od svadanja..igranja...smijanja..ludiranja...itd.zajedno smo se sramotile, ludirale, zajebavale, plakale itd. ono ona mi je stvarno super...nebi se volila odvojit od nje ...a pogotvo sad kad krenem u srednju!jedina njezina mana je bila jedna faza kad smo je zvale crna kronika jer je ono stvarno tad bila depresivna itd. bojale smo se za nju nismo znale sta joj se desava..a nema veze toga vise nema i svima nam je drago zbog nje sta je opet ona stara super ...luda...happy osoba!andrea svaka cast!vojin te.......a dobro .....sad cemo o lari........ pre pre dobra osoba! a ono sta je je..........nas dvi smo skupa u razredu i od 1. smo ono super prije.tj. najbolje...inace ja lara i andrea smo od 1. razreda bile ka najbolje prije imale smo ka neku grupu koja se zvala MMB... a bile smo stvarno lude!da se ja vratim di sam stala...a da o lari....pre dobra je osoba...happy osoba...uvik tu kad ti triba pomoc i savjet a normalno i kad te triba nasmijat... lara ja ti se iman za nesto ispricat ....a jos jedamput ....sorry zbog spomenara...ma znas na sta mislin... super si osoba i prija i nebi te volila izgubit!ily........zatim viki.........a ono ta zenska je nesto posebno..a stvarno je special......hihi...a viki moja.... ta zenska je tako luda, opustena, sa njom placete uvik od smijanja. ona mi je ono najbolja prija...tj. lara viki i andrea su mi naj naj bolje prije.......uglavnom....... ona ide 1. srednje, kad si tuzan ona je tu da te nasmije i da te izbavi iz depresije...a ako je neki stvarno ozbiljan problem dat ce sve od sebe da ti pomogne. a stvarno je pre luda....kraljica sa big kosom!lol...a cim se sitim nje odma mi se vrati osmjeh na lice.... zatim su tu jos sanja...nike....nina...paula...mia(ajme kako sam nju zaboravila....my rodica)....rea.....pepy.....itd... ima ih jos ...sorry ako sam vas zaboravila spomenit! ajme jos sam nekog zaboravila spomenit a to je nixy........ajme kako san njega zaboravila..sorry........on mi je najbolji prijatelj....ide 1. srednje... kralj! stvarno super osoba...spremna pomoc.... svaka cast nixy! on mi je stvarno super prijatelj...a stalno se smijen s njim...ludak stalno izavlajuje neke gluposti........voli me zajebavat! MA NORMALNO >!!!.....hehe....... a dobro ma pisala bi ja jos o svima ali neman bas zivaca..........SORRY...a jbg! dobro...eto prucujen svim svojim prijateljima da vas puno volim i da mi puno zancite u zivotu...uvik ste bili tu kad ste mi tribali...hvala! nadam se da ce te i dalje bit uz mene..............



| Aj kOmEnTiRaJ! (38) | pRiNtaJ! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.