< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Ima / Nema

UPOZORENJE !!!

PROMIJENILA SAM BLOG...
SAD SAM Naomagic Girl ...
Pitanja postavljajte tamo...





ponedjeljak, 05.03.2007.

dora,dora...

Ajme mi je ona pisma šta je pobjedila na Dori....mislim dobra je pisma samo je ona ženska nezna pivat pa sve kvari...nono..drago mi je šta nisu otišli neki drugi jer bi se samo crnili u Finskoj (kao i uvik)....
Mi Hrvati nemamo smisla za muziku...ili imamo samo se takvi na Dori ne žele pojavit....?...?...aj nemam stvarno pojma....ma briga me...danas imam dva predsata u 12:30 već moram bit u ovoj zgradi...dead...dobro da po rasporedu imam ''samo 5 sati'' još posli....znači ako me matematika još služi 7 sati ukupno...dead....headbang....mad....
Ža mi je šta je većina blogera sada u depri pa se nadam da ima i nekih koji su dobre volje....ja se osjećam kao i vrijeme; danas je sunčano ali je hladno i puše pa.....namcor.....zavisi kako....
Evo vam i jedan spotić....za bolje raspoloženje.....rolleyes....

U pismu sam se uživila....znate koliko sad imam programa 4,5 MTV-a,VH1 i još krcato muzičkih pa samo vrtim na daljinskom....joooj....samo buljim u TV....Ciaoooooo......thumbup.....wave.....

- 10:12 - Ajde više, reci nešto (6) - Išaraj papir ovim glupostima - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.